DA2019 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Namessar said: 40k totalwar istiyorum :(
draedan Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 DA2019 said: DareJedi said: http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2014/067/7/b/shut_up_and_take_my_money_by_gbrsou-d79erhs.jpg old story bro
Seru Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 total war: warhammer çok saçma geliyo bana ya.
razzRaziel Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 bi oyununda eski özellikleri çıkartıp bir sonraki oyununda eklemek yenilikse yapmasınlar zaten. bi kaç yıl beklesinler, 3-4 sene mesela. mis gibi alien yaptılar, başka şeyler denesinler başarılı da olabilirler bunu gösterdiler.
BonePART Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 22, 2015 Valla uzun süredir ilk defa hype oldum. Doğru düzgün bi oyun çıkarsa direk gelişine alırım.
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 ne yalan söyleyeyim, ilk shogun ve medieval dan sonra en çok zevk aldığım oyun attila oldu, taktik savaşlar, birimlerin çeşitliliği falan baya tatmin edici, ama bunun dışında str. kısmında yetersizlikten ziyade saçma bir programlama var, yani kimin ve nasıl bir fikir ürünü r2 den beri merak ediyorum tek şehirlik ülkenin geliri hesaplanmadan kafasına göre asker yapması? bunları geçersek, tarilerı akşam bir kere üstün körü seyretim şimdi ise sesli izleyemiyorum ama said: our rules have changed diyor video da Tzeentch çıkmadan önce, bu ona mi bir gönderme acaba yoksa oyunun kuralları ile mi alakalı? diğer taraftan oyuna ana setleri koyup, özel askerleri ayrı satacakları bir model mi yaparlar acaba?
Frostbite Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 bu arada son çıkan yaratık Tombs king ırkına ait sanırsam? pek kaosluk,slaneshlik khorne luk durmuyodu bence.
Komutan Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Feamer said: ne yalan söyleyeyim, ilk shogun ve medieval dan sonra en çok zevk aldığım oyun attila oldu, taktik savaşlar, birimlerin çeşitliliği falan baya tatmin edici, ama bunun dışında str. kısmında yetersizlikten ziyade saçma bir programlama var, yani kimin ve nasıl bir fikir ürünü r2 den beri merak ediyorum tek şehirlik ülkenin geliri hesaplanmadan kafasına göre asker yapması? O dediğin tamamen oyunun zorluğunu ayarlamakla ilgili bir şey. Eğer normalden fazla ordu yapamasalar herkesi ezmek çok kolay olur. Yani gerçekçilik ile oyunun zorluğunun çakışması söz konusu. Ben gerçekçi olmasındansa zor olmasını tercih ederim.
Norak Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 factionlarin/sehirlerin aldigi bi suru bonus var bide oyuncuya gorunmeyen, ekstralar ordan geliyordur. zaten pre-orderlik bi durum yok simdilik CA saolsun oyunun adam olmasi aylar suruyor asd, attilla 2. ayinda %25 indirimde misal, acelesi yok. ciksin bi sonra bakariz kalan irklarida expansionlara dlclere falan bolmuslerdir kesin, vampire lords bile varsa diger hersey de vardir zaten, 15.000 tane dlc sansi var WH olunca. Kaos icin genel dusman demisler galiba, oynanabilir olur heralde hunlar gibi bisi olur oda.
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 knox said: https://pbs.twimg.com/media/CDNB2XeWAAAugX_.png umarım başlangıç ırklarını bu kadar ile bırakmazlar
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Komutan said: Feamer said: ne yalan söyleyeyim, ilk shogun ve medieval dan sonra en çok zevk aldığım oyun attila oldu, taktik savaşlar, birimlerin çeşitliliği falan baya tatmin edici, ama bunun dışında str. kısmında yetersizlikten ziyade saçma bir programlama var, yani kimin ve nasıl bir fikir ürünü r2 den beri merak ediyorum tek şehirlik ülkenin geliri hesaplanmadan kafasına göre asker yapması? O dediğin tamamen oyunun zorluğunu ayarlamakla ilgili bir şey. Eğer normalden fazla ordu yapamasalar herkesi ezmek çok kolay olur. Yani gerçekçilik ile oyunun zorluğunun çakışması söz konusu. Ben gerçekçi olmasındansa zor olmasını tercih ederim. yok tam olarak öyle değil zaten yine kolay oluyor nasıl programladılarsa? r2 de gereksiz gürühların bir zorlamasını ben görmedim çünkü koordine gelmiyorlar... r2 de ve attilada en zorlayan bölge iran, çünkü selusid vasalları kendi aralarında koordine olup saldırıyorlardı, attillada ise bunlara ek olarak sassani ordularıda katılıyor ve bölge için 4-6 ordu ile mücadele etmek zorunda bile kalıyorsun işte şehir devletleri de mantıksızca ordu beslemek yerine kendi aralarında koalisyonlar falan yapsalar ve öyle koordineli saldırsalar tamam ama oda olmuyor olan ai ile mücadele etmek zorunda kalan gariban büyük devlet ai sine oluyor, misal büyük bir arveni ülkesi ile savaşmak yerine 4 tane kendi aralarında amaçsızca savaşan ülke ile karşı karşıya kalıyorsun ve teker teker hepsini indiriyorsun, inanın zerre zorluk olmuyor oto yapıyorum zaten... kendi aralarında da galip gelemiyorlar çünkü oto combat hesaplaması saçmalama durumları oluyor, şehirleri alamıyor falan ayrıca yol açtığı bir diğer sorunda büyük devletlerin küçük devletlere tarafından ezilmesi, misal r2 de romanın sağ kaldığı göremiyorsun yapmaları gereken, r2 için germen kabilelerin bir çoğunu koalisyon içinde olarak organize şekilde hareket etmeleriydi, misal roma ile saldırdığın zaman birine, birinin 2 tane ordusu ile mücadele etmek yerine 4 dünün bir tane ordusu ile mücadele etmeliydin... işte bu gerçek zorluk oluyor, r2 de selucid vasallarına karşı savaşanlar, attilada sassaniye saldıranlar veya sağa sola saldıran hunlar ile oynayanlar bilir zaten
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 @ komutan yok tam olarak öyle değil zaten yine kolay oluyor nasıl programladılarsa? r2 de gereksiz güruhların bir zorlamasını ben görmedim çünkü koordine gelmiyorlar... r2 de ve attilada en zorlayan bölge iran, çünkü selucid vasalları kendi aralarında koordine olup saldırıyorlardı, attillada ise bunlara ek olarak sassani ordularıda katılıyor ve bölge için 4-6 ordu ile mücadele etmek zorunda bile kalıyorsun işte şehir devletleri de mantıksızca ordu beslemek yerine kendi aralarında koalisyonlar falan yapsalar ve öyle koordineli saldırsalar tamam ama oda olmuyor olan ai ile mücadele etmek zorunda kalan gariban büyük devlet ai sine oluyor, misal büyük bir arveni ülkesi ile savaşmak yerine 4 tane kendi aralarında amaçsızca savaşan kabile ile karşı karşıya kalıyorsun ve teker teker hepsini indiriyorsun, inanın zerre zorluk olmuyor oto yapıyorum zaten... kendi aralarında da galip gelemiyorlar çünkü oto combat hesaplaması saçmalama durumları oluyor, şehirleri alamıyor falan ayrıca yol açtığı bir diğer sorunda büyük devletlerin küçük devletlere tarafından ezilmesi, misal r2 de romanın sağ kaldığı göremiyorsun yapmaları gereken, r2 için germen kabilelerin bir çoğunu koalisyon içinde olarak organize şekilde hareket etmeleriydi, misal roma ile saldırdığın zaman birine, birinin 2 tane ordusu ile mücadele etmek yerine 4 dünün birer tane ordusu ile mücadele etmeliydin... işte bu gerçek zorluk oluyor, r2 de selucid vasallarına karşı savaşanlar, attilada sassaniye saldıranlar veya sağa sola saldıran hunlar ile oynayanlar bilir zaten
Feamer Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 offf, işin yoksa şimdi sevgiliden haber bekler gibi yolunu gözle, ufak bir görsel görmek için :(
Yabgu Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Beyler aklıma bir şey geldi. Bu oyuna kesin mod desteği sağlayacaklar. Uçan kaçan birim dinamikleri sayesinde modcular Orta Dünya temalı modlarında daha rahat edecekler. Adamlar Rome ve Medieval II'ye birim ekleyeceğiz diye çatlamışlardı :D Warhammer'cılar kadar bence LOTR'cılar da sevinebilir yani.
Norak Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 herzamanki tw ekibinden farkli bir ekip yapiyormus bunu CA icinde, bi gameplay yada 3-5 ss gelsin bakalim ne cikicak. sistem klasik tw dan degisik olmali baya bi, single unitler, ucan kacan unitler, bi suru abugik ranged birim falan var cunku.
Yabgu Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 23, 2015 Ben bilmiyordum farklı ekibin yaptığını, Stormrise gibi olursa varya :D CA'yı kapatırlar eheheh.
BonePART Mesaj tarihi: Nisan 24, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 24, 2015 Aslında temel olarak bakıldığında klasik TW den çok çok farklı bir şey yok. Savaş gene temelde toplu regimentlara bağlı. Special ability olayı zaten TW de yeni oyunlarda vardı battle cry felan. Tek ve en büyük ana kart bence special unitler olacak. Ama orda da sonuçta siege weaponlar felan vardı oyunda. İnanılmaz bir yenilik olmaz. 4 Irkla başlayıp eşşek yüküyle DLC geliyor imajı acı ama. Basarım ilaçlıyı acımam.
Cuce Mesaj tarihi: Nisan 24, 2015 Mesaj tarihi: Nisan 24, 2015 yenılık olması lazım bı sru aslında. canlanan ölüler ucan unitelr, büyüler falan derken bi artık yenı bir motor yapmak lazım derler umarım.
Norak Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 http://0cb8dd5d2dc142d08f0f-eb3b436d25971e5860b39e72b0600342.r94.cf1.rackcdn.com/images/TruEjW3tQGmN.jpg - http://4d663a369f9f03c3c61e-870e77779efd63f7bd6c2ee08d8cfae6.r2.cf1.rackcdn.com/images/BjkHRGmZT4iD.jpg - http://4d663a369f9f03c3c61e-870e77779efd63f7bd6c2ee08d8cfae6.r2.cf1.rackcdn.com/images/ye4gbzkqRY6T.jpg - http://ec0c5a7f741a6f3bff65-dd07187202f57fa404a8f047da2bcff5.r85.cf1.rackcdn.com/images/lLCusYliQHaY.jpg - http://e5c351ecddc2f880ef72-57d6ff1fc59ab172ec418789d348b0c1.r69.cf1.rackcdn.com/images/nY-kg4TgTIKe.jpg
Sam Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 Mesaj tarihi: Haziran 4, 2015 vay canına, efsane olmuş. karl franz resmi (tu) (tu)
Öne çıkan mesajlar