Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Milli Takım


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi: (düzenlendi)

Milli takim hocaliginin ayri bir is olarak olmasinin gereksiz oldugunu dusunuyorum. 

En formda hoca ve en formda oyuncular kimse onlarin oldugu bir sistem olmali. Okan Buruk mu sampiyon? Milli takim hocasi sensin. Ismail Kartal mi sampiyon? Milli takim hocasi sensin. Ayrica milli takim hocalarinin yerli olmasi gerektigini savunanlardanim. Hatta soyle diyim yasak bile olmali yabanci hoca. 

Yilda 3-5 mac yapiyorlar, uzun araliklarla. Milli takim hocasi gidip onlarca mac izliyor sonra gidip zaten bildigi adamlari takima aliyor.

Eskidendi o milli takim oyuncusu ayri olur geyikleri. Modern futbol her zaman en formda olanin oynamak zorunda olmasini gerektiriyor. Istedigin kadar gecmisin veya yetenegin olsun yuzde on bile performans dusuklugunu kaldirmiyor artik. Kagit ustunde cok daha yetenekli olan oyuncularimiz bir sekil hazir olmadiklarindan sacma sapan takimlara elenip gittiler. Son ana kadar en formda en hazir olanin hem hoca hem oyuncu olarak oldugu bir sisteme ihtiyac var. 

Fizik kalite artik bir numara. Taktigi vs si ikinci planda. Biz fizik sarti saglayamiyoruz ki once. 

Sotto tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:

Sezonda en iyi hoca hangisiyse milli takımın başında da o olsun çok zor sanki, sadece sezon bitince oynamıyor çünkü milli takımlar. Kadro konusunda söylediklerine katılıyorum ama kadro seçimi de hocanın yabancı/türk olmasıyla çok alakası yok,  menejerlerin pompaladığı topcular, tffnin ve reisin özel istekleri vsvs giriyor işin içine. Düzgün bi hoca ya da tff olsa belki ilk iki maç kenan-arda-hakan oynamazdı, kerem ya da sağ açık ya yedek olurdu, deniz ve can ilk 11 başlardı ama olmuyor işte harika ülkemizde. 

Mesaj tarihi:

çok para var işin içinde, para olunca gelen asalakları uzaklaştıracak, yetenekleri koruyacak bir sistemimiz yok. ülkede en populer spor voleybol olsa, futbol kadar para dönse, futboldaki kaliteye inerdi hemen. başarımız olursa ayakla sinek yakalama tarzı olur anca

 

Mesaj tarihi:

Dün Demirkolu dinledim, saha dışında bir şeye bakma fırsatım olmamisti önceden. Tamamen rezalet ya. Uğurcan jetlagim daha yeni geçti falan demiş. Agir bir plansizlik var belli ki. Turkiyenin Arizona’da kalması takımın geç gelmesi, takim zaten başarılı olamazmis ya

Mesaj tarihi:

milli takım hep böyleydi önceden de hamit altıntop mevzuları vardı şimdi çalhanoğlu

güzel oldu iyi oldu, ders almayız tabii ki aynı kadro devam eder 

bizim çocuklar da efsane sponsorluklar indirdi doymuşlardır paraya

Mesaj tarihi:

tff başkanı da bildiğiniz gibi işte. Demin konuşmuş iyi oynadık 65 şut çektik bu hocayla geldik devam edeceğiz falan filan.

Sonunda da böyle bir rezillik dünyanın hiç bir yerinde yok adalet bakanı bu konuya el atsın eleştirenleri içeri tıksın demiş. Harika çözüm 🙂

Mesaj tarihi:

Eleştirilir yorum yapılır ama çok ileriye gittiler, araştırsınlar dünyanın neresinde böyle bi rezillik var demiş, lan sizin yaptığınız rezillik dünyanın bi tek Haiti sinde var aha koca turnuva da kanıtı jfkdsljfskl

Mesaj tarihi: (düzenlendi)
Masticore, 22.06.2026 10:50 tarihinde dedi ki:

Iran'lı oyuncularda jetlag yok mu 🙂

Ne alakası var, bizimkileri gec götürmüş tff bariz işte. Psikolog bile götürmemişler yanlarında pff

MrLevie tarafından düzenlendi
Mesaj tarihi:
MrLevie, 22.06.2026 10:36 tarihinde dedi ki:

Ne alakası var, bizimkileri gec götürmüş tff bariz işte. Psikolog bile götürmemişler yanlarında pff

Eyt erkek adama psikolog mentor lazim olmazz heyt hoyt 😤

Mesaj tarihi:

Ben kadroda yada federasyonda çok büyük sorun olduğunu düşünmüyorum. Euro 2024 çeyrek final oynayan kadro ve oyuncular bunlar zaten.

Tek sorun bence rakiplere iyi çalışılmamış ve bunu şanssızlığa bağlamış hoca. zaten psikolojik olarak kolay düşen bi milletiz.

Tamamen hocanın hatası bu durum.

Mesaj tarihi:

Herkesin hatası var.

Saçma sapan yaş ve kalitedeki oyunculara 5-10 milyon vererek akdeniz ikliminde arabistan ligi yaratan kulüplerin, her şeye seyirci kalan futbol federasyonun, tamamen paraya dayalı olan bu sektörde samimiyetsiz şekilde vatan millet edebiyatı yapmaya devam eden sporcuların, sonrasında da bu oluşuma oturup göz göre göre zaman ve para harcayan bizlerin, herkesin suçu var.

Sen böyle yaparsan, gerçekten futbol oynamak için oynayan, ama senin 100'de 1'in bile bütçeye ve imkanlara sahip olmayan takımlar seni çatır çatır yener.

×
×
  • Yeni Oluştur...