Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity #2


Norak

Öne çıkan mesajlar

benim parti baya sapıttı ya chanter yerine barbar ekleyince.

2 ranged heavy hitter (cipher ve rogue - one shot çektikleri oluyor. cipher aoe stun/dmg aşırı saçma zaten herkese 20-40 vuruyor + deli gibi aoe stun)

1 paladin tank (öküz gibi vuruyor artık ve 95 deflection var, 10 mobun arasında elemental dmg olmadığı sürece takılıyor)

1 monk (dps olarak bu da sapıttı, cc'leri çok iyi ayrıca, stunning blow ve knockback akıyor)

1 barbar (mal gibi dual wield gittim, ben ettim siz etmeyin, dual wield spec almama rağmen 2h kullanıyorum, long reach pike var elinde, melee de dizilim ve agro sorunu olmasın diye, aoe vurabiliyor heavy hitte tek swing 150 fln çıkartabiliyor, onun dışında 20-50 arası swingler)

son olarak druid, zaten druide yorum yapmaya gerek yok, cold specledim, aoeler target başına 50-70 vuruyor

faceroll a döndü baya hardda, çoğu packte positioning bile yapmıyor, düz sağ tık yapıyorum. büyüleri sadece bölüm sonu encounterlarında kullanıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben hiç range shot karakter almadım party'e ama son kalan 2 slot'u o şekilde yapmam lazım heralde. eksikliği hissediliyo baya. paladin, fighter, barbar var. bi tane de wizard.

genelde tank takılmayı severim diye bu şekilde başladım ama oyunda pek bilindik tank olayı yok =) bi main karakterim paladin biraz sağlam o kadar.

rogue ile druid çakayım birer tane madem.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paladin konusunda baya şanslıydım ana karakter olarak. çok iyi itemlar çıktı hep. elimdeki 1h sword ve üstümdeki armor saçma sapan iyi. talent olarak hiç tanklık için bir şey vermedim. ya zealous aura güçlendirdim ya da damage talentlarını aldım. savage attacks + vulnerable attacks var, yavaş vuruyor ama swing başına 20 falan slashliyor. monk aggro tutarken espoc buldum çok iyi, ona geçiyorum, barbar gibi vuruyor.

oyundaki stat sistemi gerçekten çok iyi olmuş. karakterleri kalıplara sokup boğmuyor. druid büyüleri bittiğinde eline balista alıp, 50-60 critleyebiliyor. 1 tane caster'ı 3 tane ranged karakter ile instant kill yapıyorum her fightta. bountylerde high lord mu overlord mu ne vardı, yanında 3 tane high priest var, her turn bir tanesini öldürdüm 3 tane ranged karakterle. kombatta böyle bir kaldıraç olduktan sonra oyun ister istemez kolaylaşıyor. druidin büyüsü bitince çıkarıp bolt'u yerleştirmesi cipher'da ranged/melee geçişlerin rahatlığı, tankın istediği zaman dps'ı köklemesi falan çok hoşuma gitti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim ana karakter fighter ve hayvan tank bildiğin, zaten yegane taktiğim pullayıp araya bir yere sıkıştırıp tank and spank. Ranger wiz arkadan dövsün pri heallasın. Ama o tp atan shadowlar çok üzdü ilk kasabada ki.

Bide paladinim vardı ama ölme varmış oyunda kısmet onaymış öyle öğrendim :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:
oyundaki stat sistemi gerçekten çok iyi olmuş. karakterleri kalıplara sokup boğmuyor. druid büyüleri bittiğinde eline balista alıp, 50-60 critleyebiliyor. 1 tane caster'ı 3 tane ranged karakter ile instant kill yapıyorum her fightta.


Şu olay iyi mi olmuş kötü mü tartışmalı biraz. Might aşırı değerli bi stat, tank olmadığın sürece diğer bütün karakterlere full might gidiyorsun. Hatta tankına göre might da verebilirsin. Herhangi bi aoe ya da duration varsa int veriyorsun, /day caster değilse dex de verdiğin zaman bitti gitti. E karakterlerin hepsi birbirine benziyor ama?

Eski beta sürümlerinde AoE int e bağlıyken duration resolvedaydı mesela, perception accuracy veriyordu. Tamam min max için uygun bi sistem ama con/per/res çok değersiz şu haliyle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mind Blades fazla OP. İki Cipher alıp spamlarsan oyunun bütün keyfi kaçar ki main Cipher'ıma Bloody Slaughter aldım, o da ayrı kudurttu.

Bu arada DW için ciddi miktarlarda accuracy lazm. 20 Accuracy leechleyen Cipher spell'i geldikten sonra terminatöre döndü karakter.

Ranger'ın sorunu falan da hep statları ve accuracy eksikliği. Main statları düzenleyecek biraz item koyup petle aynı target vurdurursanı single target yarıp geçiyor tabi Priest'ten acc ve Chanter'dan reloadspd bufflarıyla (veya targeta deflection reduce).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi laf ediyosunuz da krallar gibi tankladı monk öyle. ayrıca dps'e baktığında grupta 3. dps'de. EVET SHIELD KULLANAN HALİYLE. 4 ile 6 arası shield kullandım sadece. hehe. gerekliydi.

grupta healer yok arkadaşlar, napalım yani.

bi de shield'ın bash özelliği vardı, çok hoş vuruyordu suratına.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Perception ve resolve 1er deflection veriyor, tank statları işte. Tank hariç karakterlerde çöp ama.

Dağılımı biraz daha geniş spektrumda tutsalar daha mı iyi olurdu diyorum, misal dps classlara per almak için bi neden (ör. accuracy), casterlara resolve almak için bi neden (ör. aoe size) vb.

Monka da tank speklemediysen shield kullanmak yerine damage almayacak şekilde konumlandıracaksın. Stunları knockbackleri bazen sırf engagementtan çıkmak için kullanıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi ben 2 tank kullanıyorum aktif ki bence tek tank ile oynanmamalı. çünkü moblar hep diyorum su gibi akıyor, eğer tek tank kullanıyorsan, 3. mobdan sonrakiler arkaya kayıyor

bu durumda:
1. melee aggro alıyor
2. melee'nin kombata girme süresi düşüyor (moblar tank etrafına toplansın diye beklemekten)
3. melee zırh giymek zorunda kalıyor (dönerse 1 vuruşta ölmeyim derdinden)

2 tank yaptın mı roughly 6 mobu barajlıyor melee gecikmesi yaşamadan ve zırh giymek zorunda kalmadan. ben melee'yi de reach yüksek silahlara çevirdim zaten, çünkü diğer türlü gereksiz bir micro management yükü çıkıyor.

+10 def. veren jewel
+10 def. veren modal geldi mi zaten direkt 80 deflect'i geçiyor shield'e gerek kalmıyor. onun dışında monkun tank olarak en büyük avantajı kaçanları yakalamadı. atıyorum mob kaçtı rogue'a girdi, götünden iti veriyorsun, rogue orada kaçıyor disengage yemeden.

dediğim gibi deflection ve resolve'u gereksiz görmenizin nedeni tank/spank yapısı olması oyunda. o teleport olan veya aggro resetleyen moblar yaygın olsa herkes deflect veya armor giymek zorunda kalacaktı. ben night runner mı ne o armoru giydiriyorum rogue'a, 1 veya 2 kere hit alıyor ölmeden önce. eğer sürekli tank barajı kurmasan oyunda yemin ediyorum ızdırap çekersin deflection + armor giymeden. düşünsene teleport edip 2 kere vuruyor sürekli dps'in arkada ölüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben DPS'e yüksek kalite light/medium armor(düşük recovery penalty) giydirmeye başladım belli bir lvl'dan sonra tek hit'ler baydığı için, DR'larıyla ve healerla birlikte direk kurtarıcı oluyorlar DPS bir miktar düşse de.

Mage'e de 1-2 defansif spell ve Arcane Veil+Improved Arcane Veil alınca arkaya kaçanlar çok büyük sorun olmaktan çıktı.
Bu arada ayarlayıp Fighter'ı önden soktuğumda 8 kişi falan tanklıyor (full çevresi sarılı) ki +3 engagement'ı var. Kurt ve Priest tam bir çizgi çekebiliyorlar düzgün şekilde kafa kafaya sokarsam.

3 tank oynuyorum :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DW Cipher Build

Şunu da koyim şuraya dursun. Dex'e çok abanmıyorum zaten dual wield attackspd oldukça hızlı olduğu için ve %20 feat alındığı için çok da gerekli olmuyor, melee'ye giren karaktere defans penaltıları yoksa bütün oyun can sıkıyor.

Hearth Orlan Cipher 17/10/13/10/18/10
The Living Lands +1 Might
Laborer +1 Athletics/Mechanics
Starting Spells: Whisper of Treason, Soul Shock

Spell'ler:
Lvl1: Whisper of Treason, Soul Shock(!), Mind Wave
Lvl2: Mind Blades(!!), Phantom Foes, Mental Binding
Lvl3: Puppet Master, Ectopsychic Echo, Soul Ignition
Lvl4: Mind Lance(!), Body Atunement(!), Silent Scream
Lvl5: Borrowed Instinct(!), Ringleader
Lvl6: Daha göremedim

Feat:
Draining Whip(!), Two Weapon Style, Weapon Weapon Focus: Ruffian, Bloody Slaughter, Biting Whip

Önemli şeylerin yanına ünlem koydum.
Stat'lar belki daha agresif gidilebilir başta ama ben bundan daha agresif başladım ve kötü oldu açıkçası.
Silahlar Dual Stiletto veya Stiletto + olabildiğince fazla Accuracy Bonus'lu, hızlı 1H(isimli bi Rapier var mesela bende). Range'den de dar alanda falan Blunderbuss.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...