Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Overwatch


Cuce

Öne çıkan mesajlar

ya mccree oynayan varsa sorum olacak. ben patch öncesi oynarken herkesi çok rahat eritiyordum, özellikle sağ tuşla. patch sonrası ankara'ya geldim, mouse değiştirdim vs, mccree ile neredeyse kimseyi öldüremiyorum. mouse değişikliği mi bu kadar etkiledi yoksa patch yüzünden mi böyle oldu anlamadım.

evet, tankları kolayca öldürmeyelim diye nerf yaptılar da bu sefer kimseye damage veremiyorum. stun yapıyorum, fan çekiyorum, etkisi olmuyor.

karakter şu an broken mı yoksa ben mi aimden kaybediyorum çözemedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

ya mccree oynayan varsa sorum olacak. ben patch öncesi oynarken herkesi çok rahat eritiyordum, özellikle sağ tuşla. patch sonrası ankara'ya geldim, mouse değiştirdim vs, mccree ile neredeyse kimseyi öldüremiyorum. mouse değişikliği mi bu kadar etkiledi yoksa patch yüzünden mi böyle oldu anlamadım.

evet, tankları kolayca öldürmeyelim diye nerf yaptılar da bu sefer kimseye damage veremiyorum. stun yapıyorum, fan çekiyorum, etkisi olmuyor.

karakter şu an broken mı yoksa ben mi aimden kaybediyorum çözemedim.


bi önceki patchden daha güclü su an mcre
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

PC Overwatch Patch Notes – July 26, 2016

HERO BALANCE UPDATES

Ana
Biotic Rifle
Rate of fire increased by 20%
Magazine size increased from 8 to 10

Developer Comments: While Ana has been very well received, she was showing to be a little bit weaker overall. In addition to helping her feel better to play, these changes should also increase her healing and damage output.

McCree
Peacemaker
Primary Fire
Damage falloff range decreased by 10 meters
Damage falloff amount is unchanged
As a result, even with this change, McCree’s effective range is still higher than it was at launch
Alternate Fire
Rate of fire increased by 15%
Flashbang
Recovery time (i.e. the amount of time before McCree can fire again) decreased from 0.5 seconds to 0.35 seconds

Developer Comments: McCree’s latest range increase helped him quite a bit, but it was a bit too much in the right hands. This change weakens his long range damage somewhat, but still keeps it stronger than it has been in the recent past. The other changes combine to allow him to land more alternate fire shots on targets that he has hit with Flashbang.

BUG FIXES

Heroes
Targets of Ana’s Sleep Dart will no longer instantly recover when damaged (recovery time is now 0.5 seconds)


User Interface
Fixed UI compatibility issues for ATI cards
Fixed a bug that would sometimes cause Lúcio, Mei, and other models to only partially render (or disappear)

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Revangelis said:

xunn said:

Sonunda. Boku çıktı abi yine anında 3 heroyu lineuptan sildi, insanlar tracer pharah soldier almayı bıraktı falan. Eve geçtigim gibi bugün Genji abanıcam abi, bi mal benim tracer oynayan sanırım.


dedi ve tracer oynadı sdfg


Quick'te sorun yoktu zaten, competetive'de Mcree dısında offensive hero picklenmiyordu zaten. Azıcık kırptılar range'ini yine picklenebilir oldu pharah ve tracer. Balance zor zanaat.

Genji nerf'ü ne zaman gelecek diye bekliyorum, insanlar 5 dakika bi bok yiyemeyip zarya ult üstüne zenyatta ultisi üstüne genji ultisini açıp gözleri kapalı point alır oldular çok baymaya basladı. Şikayetim normal kit'i değil bu arada, sadece ultisi zarya'nın attıgı shield'la falan birleşip çok boktan birşeye dönüşüyor, o kaos'ta skill döktürmek falan söz konusu değil tutuyorsan da bala tutuyosun alırsan bir güzellik yaptıgından almıyorsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...