Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hearthstone: Heroes of Warcraft #6


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
k1nJo said:

Masticore said:

sende vere vere en etkisiz örneği verdin :)

Niye heba ediyim direk patlatarak... overwhelming,totem ve türevleri kartlarla patlatırım daha iyi.

kart paladin kartı abi.


tamam defender argus fln var... might var

ya bilmiyorum rush destesi yapilabilir ama elin favor'a baktigi sürece cacik olmaz
Mesaj tarihi:
Wisp said:

bana genelde pek sorun olmuyor, koyduğu an öldürceksin işte bıraksırsan sorun çıkarabiliyor.


Aman allahım kimse bunu neden daha önce düşünemedi acaba koyduğu an öldürecekmişiz meğerse
Mesaj tarihi:
dalaşcak birileri ariyan kişilik hiç işim olmaz :P

sorun olmuyor yani bana pek onu diyorum abartmışın koyunca öldürüyorum bitiyor gidiyor op mop değil.
Mesaj tarihi:


Pfff. Blizzard Paladini hakkatten hiç sevmiyo.

Edit: Ama şunu eklemem lazım. Oyuna yepisyeni nurtopu gibi bir mekanik geliyor. Her expansion'da bunun gibi 2-3 mekanik ekleseler 10 numero 5 yaldız olur.
Mesaj tarihi:
Aynen aynen.

Gerçi silenceın yanında sap, freezing trap hatta reincarnate falan da resetliyormuş. Şimdi güzel gözüküyor da pek viable birşey olmayacak heralde.
Mesaj tarihi:
Soulfire now costs 1 (up from 0)
Soulfire, along with fast and powerful minions, allowed Warlock rush decks to get ahead on the board and stay ahead. We’ve upped Soulfire’s mana cost by 1 to slow down the Warlock rush deck just a bit and allow more players time to react and interact against the Warlock.

Gadgetzan Auctioneer now costs 6 (up from 5)
Gadgetzan Auctioneer’s ability allows for a player to potentially draw many cards for little cost. Card draw and card advantage are important to the game—overall, games are less interesting when a player draws their entire deck. This change brings Gadgetzan Auctioneer’s cost more in line with its power level.

Flare now costs 2 (up from 1)
Flare allowed the Hunter an advantage versus decks that revolve around Secrets, while also allowing the Hunter to draw a card for little cost. We want to encourage a variety of decks in Hearthstone. With this change, Flare will continue to be useful against decks playing Secrets, but will be weaker against other decks

5 tane flare
6 tane normal 1 tane gold gadgetzan var :D

YEEE BEYBİİ
Mesaj tarihi:
kartlara bakıyorum da çok değişecek kart olucak gibi

http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/140/204/635531301780798851.png

^heal düşer

http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/140/173/635531280018784870.png

^10 damage düşer

daha çok kart varda değişmesi gereken hızlı hızlı bakarken bunlar gözüme çarptı. Kart çekmek için gelen kart yok eskileri kullanmaya devam edicez anlaşılan.
Mesaj tarihi:
O heal düşmez. Kontrol paladin'e ilaç gibi gelecek o kart.

10 damage belki belki düşer. 6 mana 6/5 çok meh. mine gelesiye kadar gg olma ihtimali de var. Düşebilir de düşmeyebilirde.
Mesaj tarihi:
DeBuffAndHeal said:

kartlara bakıyorum da çok değişecek kart olucak gibi

http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/140/204/635531301780798851.png

^heal düşer

http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/140/173/635531280018784870.png

^10 damage düşer

daha çok kart varda değişmesi gereken hızlı hızlı bakarken bunlar gözüme çarptı. Kart çekmek için gelen kart yok eskileri kullanmaya devam edicez anlaşılan.


Heal düşmez, bi bok diil. Zaten anlamı da yok pek fazla o Halen. 2. Turda damage bile yememiş olacaksın normalde. İlerde de 2 damage'ın pek bir anlamı yok.

10 damage düşebilir. Bi kere zaten hayvan oğlu hayvan bir kart. Yani eğer bombayı çektiğin tur, bomba eğer senin kartın yerine geçiyorsa hem kart Avantajı yaratıp hem 10 vuruyor olacak ki, oha yani.
Mesaj tarihi:
Iron Juggernaut çok iyiymiş.
Kontrol oynuyorsan ve hunter/zoo'yu geçiyorum, oyun zaten çok ciddi uzuyor. O 10 damage çok çok oyun kazandırır. Handlock killer ayrıca.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...