Catze Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 türklerle alakalı bişi değil ki o, her yerde öyle, havada alman, ispanyol, fransız ingilizcelerini falan bir duysan türkleri öpüp başına koyarsın. ara ara benim eğitim aldığım piste geliyordu özel jetciler, havacılar falan, farklı milletlerden, komedi resmen. bir de havacılık ingilizcesi de azıcık farklı, mesela "3" baya üstüne basa basa "TRİİ" diye okunuyor, vs vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Archangel_ said: Rotweiler said: Eternal said: kabin amiri bakar o olaya.. onun panelde problem varsa içeri söyler içerden ayarlanır. Dar gövdede airbussa evet panelden, boeingse kaptana direk söylenir. FYI (tu) neden ya donuyoruz ya da üşüyoruz peki? 23 derece fiks falan olamıyor mu Zaten fiks ayarlanıyor derece ancak, üç bölüm olarak ısıtılıp soğutuluyor kabin. Çoğu uçaklarda bu ekipmanlar çok iyi optimize edilmiyor uçuş yoğunluğu sebebi ile. Sadece büyük bakımlarda elden geçiriliyorlar. THY'nin konfor konuusnda dar gövdelerde "ötelediği" öğelerden birisi de bu. Biz misal panelden 23e alıyoruz. Beş dk sonra 19 oluyor. '3e geri çekiyoruz, 28 oluyor. Ön yanıyor arka donuyor vs. İlginç bir teknik yapısı var kısacası. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eternal Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 sen 37 filosunda mısın rotweiler ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
adamınbiri Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 yazın BKK'de uçağın o serinliği güzel ama kapı açılınca lütfen kapatıp gidelim diye yalvarmışlığım var. hele o PEK'in sıcağı yok mu arkadaş ülkeye klima lazım. konu ile alakalı; renk körleri pilot olabiliyor mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catze Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 belli dereceye kadar evet ama kaç bilmiyorum net olarak, sağlık testinden kalıp sonra başka bir yere başvurarak pilot olan tanıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bLackcha0s Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 fiziksel iyi ama zihinsel olarak kötü olabilirim :) anksiyete yoğun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
adamınbiri Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Catze said: belli dereceye kadar evet ama kaç bilmiyorum net olarak, sağlık testinden kalıp sonra başka bir yere başvurarak pilot olan tanıyorum siyah beyaz görmüyorum o konuda sıkıntım yok ama bazen tonlar karışabiliyor. eğitebilirim ama gözlerimi o konuda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catze Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 26, 2018 ciddi düşünüyorsan arayıp sorabilirim yapan kişiyi nasıl bir yol izlemiş falan öğrenirim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Akhlaur Mesaj tarihi: Haziran 29, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 29, 2018 Thy almıyor abi, başka yerlerde olabilirsin ama thy en ufak bi sebepten eleyebilir, renk körlüğü konusunda hiç taviz vermiyorlar. Yine de başvur tabi de thy de en son sağlığa bakılıyor, uygun bi ara da denk gelince sorabilirim hekimlere ya da eternal daha çok görüyorsa veya biliyorsa o cevaplasın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 renk körleri olabiliyor ama sınırı var, belirli renklerde sıkıntı yaşamaman gerekiyor vs... class 1 sağlık raporu alman gerekiyor işte, iyi ölçüm yapan iyi bir hava kliniğine git işte böyle böyle niyetim var ama öğrenmek istiyorum de. ciddiye alsınlar oranını söylesinler. eğer geçersin derlerse class 1 için aynı yerde başvurursun eğitime başlarsın. akademiye almazlar ama evet, gerçi belil olmaz bu aralar köpek gibi ihtiyaç var diye deli alım yapıyorlar. edit: Ha bu arada hastaneden hastaneye çok değişiyor bu raporlar, genelde standart ama mesela Avcılar Hospital'de arkadaşın astigmatı çıktı ve sınıra yakındı. üzüldü falna, uğraştı derken başka yere gitti bir daha ölçtürttü kafaya taktı. çünkü gelecekte sıkıntı pilotaj için. değer bayağı normal çıktı sonra. ölçümlerden ölçüme ve o an ki fiziksel durumuna göre değişiklik gösteren şeylerde doktorun önem vermesi olaya vs. bayağı önemli oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Catze said: ielts e de ihtiyacın yok sanırım thy kendi sınavını yapıyor ama illa ielts kasıcam diyorsan ortalama üstü olman yetiyor sunexpress bile 6, 6.5 civarı istiyor Sunex bize CV atın gelin görüşelim diye mail attı, çalışma şartlarına vs. dair her şeyin detaylarını vermişler maaş primlerine kadar işte kişisel olarak çağırıyorlar. IELTS ve TOEFL istemiyor şuan, kendimiz yapacağız sınavı diyor askdjfhsda Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 PPL için sağlık koşulları aynı mı acaba dünya da, yine class1 mi istiyorlar? 9 numara miyop, 3 numara astigmat'a gel hadi derlerse yani başımda okul var sdf bir de okul PPL verioz ama IFR eğitimi yok demiş, o nasıl oluyor anlamadım sdf PPL için IFR lazım değil mi ki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fin Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 2.pilot ariyorlar yaş tutuyor bide haha benim bile basvurasım geldi de cok para ya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Murray Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 senko said: PPL için sağlık koşulları aynı mı acaba dünya da, yine class1 mi istiyorlar? 9 numara miyop, 3 numara astigmat'a gel hadi derlerse yani başımda okul var sdf bir de okul PPL verioz ama IFR eğitimi yok demiş, o nasıl oluyor anlamadım sdf PPL için IFR lazım değil mi ki Neler diyorsun, 9 miyopa pilot mu yapıyorlar? Lan ben 5.5 miyop diye hiç aklımın ucuna bile getirmemiştim? Vay be Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 commercial degil, hobi olarak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 private lisans abi yalnız benim dediğim. ben alıyım cessna'mı pazar kahvaltıdan sonra turlayayım kafasındayım sdf aynen aquila'nın dediği hobi olarak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 PPL için class 2 yetiyor, ticari havayolları pilotları için 1 şart. said: You will need the second class for the following licenses: PPL(A)/(H), VFR-Night training, IFR(A) training, MEP-multi engine piston training Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 30, 2018 anladım class2 için biraz bakındım spesifik bişi yazılmamız, el kol ayak tuttuğu sürece veriyorlar sanırım, kör sağır değilsek. class1 için miyop 5, astigmat 2 imiş bu arada sınır benim zaten yalan da, düşünen varsa ona göre şeetsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
adamınbiri Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 pilot varsa aramızda bana özelden yazabilir mi acaba? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eternal Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 ne öğrenmek istiyosun sen yaz bana özelden okuyamadım hepsini. ben varım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Asteroth Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Abi şimdi uçağa bindik, pilot koltuğuna oturduk. Oradan itibaren bir anlatır mısın, nasıl uçuruyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eternal Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 =)))))))))) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
k1nJo Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 oradan seni yaka paça kaldırıyolar, sonra gerçek pilot gelip uçuruyor uçağı öyle uçuyosun işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Murray Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Abi bi çeklist var, onu yapıyon, yedek pilot çek çek yapıyo. Sonra kanatların kanatçıklarını hafif aşağı büküp full gaz basıyon. Ama havada azaltıyon biraz, uçak strese falan giriyo sonra. Ondan sonra otomatik pilota bağla gitsin. İnişte de allah kerim götüm götüm yanaşırsın piste. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Auril Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 3, 2018 uçurması kolay da, park yeri bulmak büyük sıkıntı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar