Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

banka müşteri temsilcisi ile dialogum


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Daha ilk cümleyi "ben başvurunuzun güvenliğini sağlamak adına x y z bilgilerinizi öğrenebilir miyim" diye bitirmeleri süper ya. "Neyi alıyorsunuz, ben daha ne başvuruda bulundum ne az önceki teklifinizi kabul ettim" deemekten yoruldum artık.

Çabuk kapatlamalarına izin vermiyorum valla vaktim varsa, en az 3-4 dakika oyalıyorum. Bütün alternatif ürünleri falan öğrenip "ilgilenmiyorum sdf bye" yapıyorum. Hem 5-6 ortalama müşterilik zaman yiyorum, hem de 1 satış bile yazamıyor oraya.
Mesaj tarihi:
Kaede said:

ben daha dinlemeden Hayır diyip kapatıyorum. epey etkili tavsiye ederim


ben de bişiler satmaya çalıştıklarını anladığımda anında yok ilgilenmiyorum iyi günler deyip suratlarına kapatıyorum genelde
Mesaj tarihi:
Baggio said:

Daha ilk cümleyi "ben başvurunuzun güvenliğini sağlamak adına x y z bilgilerinizi öğrenebilir miyim" diye bitirmeleri süper ya. "Neyi alıyorsunuz, ben daha ne başvuruda bulundum ne az önceki teklifinizi kabul ettim" deemekten yoruldum artık.

Çabuk kapatlamalarına izin vermiyorum valla vaktim varsa, en az 3-4 dakika oyalıyorum. Bütün alternatif ürünleri falan öğrenip "ilgilenmiyorum sdf bye" yapıyorum. Hem 5-6 ortalama müşterilik zaman yiyorum, hem de 1 satış bile yazamıyor oraya.


OF TAM BİR LORD OF CHAOS
Mesaj tarihi:
Akbank cep telefonumu, Finansbank da email adresimi başka müşterilerine typo ile kaydetmişti ve ikisinin de müşteri hizmetlerinde müşteri olmadan kanlı canlı bir operatöre bağlanmak mümkün değildi.

Web sitesinden yazayım desen TC Kimlik No'ya kadar zorunlu kılmışlar, lan müşterin değilim şikayet iletmek için niye TCKN yazıyorum, polis misin?

İkisi de çok leşti, bir ay uğraştırdılar sildirene kadar. Bir noterden ihtar çekmediğim kalmıştı.
Mesaj tarihi:
Baggio said:

Daha ilk cümleyi "ben başvurunuzun güvenliğini sağlamak adına x y z bilgilerinizi öğrenebilir miyim" diye bitirmeleri süper ya. "Neyi alıyorsunuz, ben daha ne başvuruda bulundum ne az önceki teklifinizi kabul ettim" deemekten yoruldum artık.

Çabuk kapatlamalarına izin vermiyorum valla vaktim varsa, en az 3-4 dakika oyalıyorum. Bütün alternatif ürünleri falan öğrenip "ilgilenmiyorum sdf bye" yapıyorum. Hem 5-6 ortalama müşterilik zaman yiyorum, hem de 1 satış bile yazamıyor oraya.


Ama onların ekmeğine yağ sürüyorsun. Zira onların hedefleri şunlar

1) bir müşteri ile minimum x dakika konuşmak (4 ila 6 dkk arası genelde)
2) canlı satış

yani hemen kapatırsan 2 hedefleri de patlıo. uzatırsan satış hedefleri patlıo sadece
Mesaj tarihi:
bana da benzeri turkcell ile oldu.

faturanızı kağıt yerine email ile almak ister misiniz? diye sordular ve istemediğimi söyledim. daha sonra doğayı korumak sizin elinizde dediler yine reddettim. bu doğayı koruma olayı iyi tutmuş herhalde yaklaşık 2-3 kere daha aradılar aynı tarzda hep reddettim.

en sonunda bir tanesi çıktı artık sadece email olarak yollayacağız, haberiniz olsun diye aradım dedi. ben de öyleyse hazır aramışken hattımı da kapatın vodafone a geçiyorum dedim. yok öyleyse emaili iptal ettim yine fatura gelecek dedi. o günden beri de hiç rahatsız etmediler bu konuda.

yani espriye vurursanız ve kibar görürlerse arayıp duruyorlar ama kesin konuşursanız bir daha rahatsız etmiyorlar.
Mesaj tarihi:
Certhas said:

bana da benzeri turkcell ile oldu.

faturanızı kağıt yerine email ile almak ister misiniz? diye sordular ve istemediğimi söyledim. daha sonra doğayı korumak sizin elinizde dediler yine reddettim. bu doğayı koruma olayı iyi tutmuş herhalde yaklaşık 2-3 kere daha aradılar aynı tarzda hep reddettim.

en sonunda bir tanesi çıktı artık sadece email olarak yollayacağız, haberiniz olsun diye aradım dedi. ben de öyleyse hazır aramışken hattımı da kapatın vodafone a geçiyorum dedim. yok öyleyse emaili iptal ettim yine fatura gelecek dedi. o günden beri de hiç rahatsız etmediler bu konuda.

yani espriye vurursanız ve kibar görürlerse arayıp duruyorlar ama kesin konuşursanız bir daha rahatsız etmiyorlar.


Ama nedir yani niye kağıt fatura?
Mesaj tarihi:
Madcat said:

abi kapatma talebi kadar guzel bisi yok heralde.
ttnete gidion kapatayim diyon 6 ay %50 indiriolar faturani falan.

kapatmak cok onemli.


Call center'dan şunu denemiştim. direkt talebi aldılar. Zaten kapatacaktım da bi offer beklemiyor değildim. Hoş, kapandıktan 2 gün sonra süper bi fiyat ile gelmişlerdi de iş işten geçmişti.
Mesaj tarihi:
Dworgian said:

şu digiturk de "kapatıcam" demeyi denemek istiyorum da "kapat lan bize ne" derlerse bende patlar lkdjsdkl


abi sakın herif bana öyle şeyler sunduki ağzımın suları aktı. bi ara ömür boyu beleş lig tv + erotik kanallar + evinize pavyondan karı göndericez falan dedi bana herif ben "eöö tamam kapatmıyorum" dedim. sonra en fazla 3 ay beleş ligtv verdiler yine götüme girdi tonla para sdkhf
Mesaj tarihi:
bu müşteri temsilcilerinin hepsi aynı bokun laciverti. bir şey pazarlamak için aradıkları an direkt suratına kapatıyorum telefonu bir daha aramıyorlar. kibar yoldan reddetmeye çalışırsan sürekli taciz ediyorlar.
Mesaj tarihi:
İşin sırrı ilk cümlede zaten.

"iyi akşamlar"

Bu temsilcilerin her gün belli bir performans kriteri kotaları var doldurmaları gereken. Akşama mesai bitimine doğru kotayı dolduramadıysa o panikle iyice ısrar etmiştir.
Mesaj tarihi:
Ben kamil kocla yolculuk ediyorum sık sık. 2 kere "otobüsteki şanslı koltuğa oturdunuz bedava digiturk kurulumu kazandınız" diye aradılar. Öyle bir anlatıyorlar ki sanki 12 ay beleş digiturk veriyorlar. Adama "bedava kurulum mu kazandım, receiver ve aylık ücreti ben ödeyeceğim değil mi?" dediğimde de, "evet, bedava digiturk kurulumu kazandınız" diye loopa alıyorlar.

Almayacağım falan dediğimde, ananız babanız alsın, arkadaşınıza söyleyin o alsın falan diye yardırdı hatta bir tanesi sdfjg.

NŞA'da teşekkür ederim, ilgilenmiyorum diyip kapatan adamım bu olay beni büyülediydi.
×
×
  • Yeni Oluştur...