Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wildstar #2


dreagloth

Öne çıkan mesajlar

şu addonları denedim, sonuç çok güzel oldu:

biji plates, bunu yazmıştım zaten

draw distance'ı 50'e düşürün
enemy show health number ekleyin
enemy show buff/debuff ekleyin

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220006-bijiplates

customfov

80 yaptım, gözüme uydu - baya fark ediyor

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220180-customfov

bettercombattext

combat textleri daha smooth bir hale getiriyor

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220065-bettercombattext#t1:screenshots

iconloot

aldığınız lootun ne olduğunu daha büyük ve okunabilir bir şekilde görebiliyorsunuz, sürekli ne lootladım lan ben derdine son veriyor.

http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220033-iconloot

addon yüklemek için:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1126110/WildStar/MissionControl-0.13a.zip

bu linkteki dosyayı indiriyorsunuz, çalıştırıyorsunuz, bir kutucuk açılıyor, indirdiğiniz addon rarlarını bunun üzerine sürükleyip bırakıyorsunuz. ondan sonra listede adı beliriyor zaten. silmek için aynı şekilde exe yi çalıştırıyorsunuz, ismin üstüne tıklayıp, remove diyerek kaldırabiliyorsunuz.

open beta'da craftingin buglanması gerçekten üzücü olmuş, bütün cb'lerde çalışıyordu sorunsuz. crafting'i kurcalamayı planlıyordum detaylı olarak. engineer ile şu an 15'e doğru faceroll gidiyorum. leveling baya hızlanmış. eskiden 2 hafta sürüyordu level 15, toplamda 10 saat gameplay'im yoktur herhalde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

STY, options'da keybinds'da değişiyordur?

bu arada kısman auto attack var, target'a yaklaş ve tuşa basılı tuttuğunda spamla özellikleri var. atıyorum cb ability kullanırken, target'a alıp basılı tuttuğunda target'ı takip edip skill i kullanıyor sürekli, çok sağlıklı değil bence ama alternatiftir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

As many people have pointed out, for many users the game is CPU bound most of the time. This is why for many of you, adjusting the options don't seem to help much; the options mostly affect GPU performance. In order to solve this, we need get more of the game to run in parallel on more cores. Unfortunately, this is a time consuming and fairly difficult task; code on one core has to be careful not to modify data in use on other cores. Mistakes could result in an access violation and a crash; to make things worse, reproducing the crash is difficult because it depends on timing between the cores. Writing multithreaded code isn't easy :)

But we are making progress - the next patch coming out has several more optimizations of this nature, as well as a fix for the target frames, which was causing some stuttering when moving around the world. This patch should go live early next week.

The main time when the frame rate is GPU bound is during large special effects right in front of the camera. We're currently adding some options to limit the number of those particles - these will take a little longer but should make it in before launch.

I can't promise these two fixes are going to make the game run like butter on every pc out there, but I can promise incremental ongoing improvement up to and beyond launch.

Thank you,
Sean"">
"« Previous Developer Post
As many people have pointed out, for many users the game is CPU bound most of the time. This is why for many of you, adjusting the options don't seem to help much; the options mostly affect GPU performance. In order to solve this, we need get more of the game to run in parallel on more cores. Unfortunately, this is a time consuming and fairly difficult task; code on one core has to be careful not to modify data in use on other cores. Mistakes could result in an access violation and a crash; to make things worse, reproducing the crash is difficult because it depends on timing between the cores. Writing multithreaded code isn't easy :)

But we are making progress - the next patch coming out has several more optimizations of this nature, as well as a fix for the target frames, which was causing some stuttering when moving around the world. This patch should go live early next week.

The main time when the frame rate is GPU bound is during large special effects right in front of the camera. We're currently adding some options to limit the number of those particles - these will take a little longer but should make it in before launch.

I can't promise these two fixes are going to make the game run like butter on every pc out there, but I can promise incremental ongoing improvement up to and beyond launch.

Thank you,
Sean" said:




adamlar sıçışlarda. optimizasyon işini bitiremeyecekler release olmadan. keşke preorder yapmasaydım. ikinci swtor vakası.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu mesajdan o sonucu mu çıkardın?

Bana şöyle geldi:

Developer said:

Oyunla ilgili sıkıntıları olanların niye sıkıntısı olduğunu tam olarak biliyoruz ve problemi diğer oyun yapımcıları gibi yok ki öyle bişi diye geçiştirmek yerine kabul ediyoruz ve üzerinde çalışıyoruz, launch a yetiştirmeye çalışacağız, olmazsa en kısa zamanda çözeceğiz.


Sene olmuş 2014, hala WoW da Ultra ayarlarda Stormwind'de 30 FPS ye indiği oluyordu benim makinemin. Adamlar çalışıyor. (i7 2600 16 GB RAM GTX 680)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ciddi bir optimizasyon sıkıntısı var genelde problem yaşamayanlar sanki herkesin öyleymiş gibi düşünüyor ama sorun yaşayan insan sayısı çok fazla.

Aylardır düzeleceği özellikle open betada iyi olacağı söyleniyordu şimdi çıktıktan sonra devam edicez diyorlar. Bulunan çözümlerin çoğuda oyuncuların bulduğu şeyler.

Sorun yaşamayanlara iyi güzelde 40m raid yaparken raidinizin yarısı fps sıkıntısı çektiğinde herkesi etkileyecek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

guildler gelmeye başladı.. nihilum başlıyor...

Khadgars Rage, Praemium Callidus da gelir mi acaba 40m wow zamanlarından :)

[b]Nihilum[/b] starting up again in Wildstar with Kungen in the front seat and some of the best players from Nihilum 2012 backing him up. We're here to rock the PVE content this game has to offer and to do it at the highest level with the best people possible. Only the real hardcore of the hardcore are wanted here.

That's where you come in! We're still looking to strengthen our roster further and if you feel like you're up to the task, carry on reading! All the information you will need to apply will be available in this thread. Forums for members will be fixed soon™!


https://forums.wildstar-online.com/forums/index.php?/topic/42646-nihilum-eu-hardcore-raiding-exile/

nihilum&Kungen's fanboylar akar şimdi exile tarafına..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...