Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


inyormaynd

Öne çıkan mesajlar

yeni noob sorusuyla karşınızdayım. Herkes lastik değiştir diyor.

seigen de soruyu görsün diye quotelayayım.
seigen said:



Motor: CRF 250 L

Stok lastikleri:

Lastik boyutu
Ön 3.00-21 51P
Arka 120/80-18M/C 62P
Lastik markası: IRC
Ön GP-21F Z
Arka GP-22R

Bunları çıkartıp şunu alayım diyorum.

http://www.motolastik.com/pirelli-scorpion-mt90-at-90-90-21-tt-54s-ve-120-80-18-tt-62s-pmu30187

Bu lastik şehir içi asfaltta, ıslak zeminde kullanıma vs uygun mu?

Bir de bunu alırsam istanbulda montajini yapacak yer önerir misiniz?

Buz motor ve zenn motoru duydum. Bunları önerir misiniz? yoksa direkt aldığım servise götürüp mü taktırayım?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olur olur. Asfaltta orjinaline gore cok daha iyidir.

Zenn motor'da degistiriyorum ben uzun zamandir, gayet iyiler. Lastikle birlikte ic lastik degistirmeli diyorlar yalniz. Onu da siteden veya gittigin yerden alabilirsin.

Ben de arkayi degistirecegim yakinda. Metzeler enduro 3 sahara bulunmuyor artik , o yuzden arkasi bu lastik olacak muhtemelen, bir sonraki 20 binde on arka degisirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ShadowFax said:

Lastiği motolastikten alacağım. Lastiği kendin mi taşıyorsun yoksa direkt oraya mi kargolatiyorsun? Best practice i ne işin :)


Motolastik'ten hiç almadım da. Oraya kargolatmayı adamlar kabul etmeyebilir :D. En kötü durumda belinde taşırsın :D.

Oradan michelin sirac da alınabilir aynı ölçülerde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

r25 daha yatik kullanimli alet degil mi yaw, racingde ne konforu.
tabi kullanmadim bilmiorm da kullananlar 1 saatten sonra bel agrisi basliyor diyorlar.

HGS motor icin ayri aliosun sonra on cama yapistiriosun, 6 falan olmasi lazim. eskiden arabalarla ayni oduoduk sonra degisti sanirim falan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

motorcu arkadaslar, sol seritte seyir halinde olan araclari solundan gecerek arac-bariyer arasindan sollamaya calismayin.

http://www.hurriyet.com.tr/genc-motosikletci-kazada-hayatini-kaybetti-40110570

ozellikle anadolu yakasi e5 te, yuksek performans motorlari ile bunu yapan arkadaslar, hem farkedilmeniz cok guc, hem sol dikiz aynasi soldan bir arac beklenmedigi icin hemen hic kontrol edilmiyor, hem de sagdan bir arac sol seritte giden araci taciz ettiginde/sikistirdiginda bariyerlere dogru yaklasma payini kullanabilir. boyle bir durumda arada kalabilirsiniz.

benzeri bir olay basima geldi, sol aynayi sol seritte bile kontrol eden birisi oldugum icin muhtemelen santimle kurtardik. haberdeki surucu farketmemis.

lutfen, yapmayin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Xaero said:

Kartı aldıktan sonra üstünüzde taşımasanız bile olur diyorlar. Plakadan okuma yapıyormuş... Tek dikkat edilmesi gereken mutlaka HGS'den geçmek lazımmış. Kaçak yazsa bile 1 hafta sonra karttan alıyormuş bedeli.


Doğru. Köprüde sorun yok ancak otobanda kaçak giriş kaçak çıkış eşleştirmesini yapamayıp full çekeibliyor. Ama yine de 10kat ceza çekmiyor en azından.

Daha etkili bi çözüm, plakasız gezmek. Geçen hatun beni havaalanına bırak diyince söktüm plakayı. Kafa raad.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ShadowFax said:

CRF'de tam dizimin geldiği yerdeki stickerlar dizlikten dolayı zarar görüyor. Bunu engellemek için böyle telefon ekranlarına takılan koruma stickerlari gibi şeyler varmış galiba.

Ne diye aratmalıyım bunu?


http://www.hepsiburada.com/autofolyo-kapi-ici-koruma-filmi-15-cm-x-100-cm-avrupa-mali-4-adet-pm-otmtr38
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...