ShadowFax Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 yeni noob sorusuyla karşınızdayım. Herkes lastik değiştir diyor. seigen de soruyu görsün diye quotelayayım. seigen said: Motor: CRF 250 L Stok lastikleri: Lastik boyutu Ön 3.00-21 51P Arka 120/80-18M/C 62P Lastik markası: IRC Ön GP-21F Z Arka GP-22R Bunları çıkartıp şunu alayım diyorum. http://www.motolastik.com/pirelli-scorpion-mt90-at-90-90-21-tt-54s-ve-120-80-18-tt-62s-pmu30187 Bu lastik şehir içi asfaltta, ıslak zeminde kullanıma vs uygun mu? Bir de bunu alırsam istanbulda montajini yapacak yer önerir misiniz? Buz motor ve zenn motoru duydum. Bunları önerir misiniz? yoksa direkt aldığım servise götürüp mü taktırayım?
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Olur olur. Asfaltta orjinaline gore cok daha iyidir. Zenn motor'da degistiriyorum ben uzun zamandir, gayet iyiler. Lastikle birlikte ic lastik degistirmeli diyorlar yalniz. Onu da siteden veya gittigin yerden alabilirsin. Ben de arkayi degistirecegim yakinda. Metzeler enduro 3 sahara bulunmuyor artik , o yuzden arkasi bu lastik olacak muhtemelen, bir sonraki 20 binde on arka degisirim.
ShadowFax Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Lastiği motolastikten alacağım. Lastiği kendin mi taşıyorsun yoksa direkt oraya mi kargolatiyorsun? Best practice i ne işin :)
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Direk oradan al ya, uğraşma. Bu arada ebad değiştirmeyin, orjinal ebadda takın.
ShadowFax Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 o lastikten zennde yok sanırım. Bu arada ebat ayni değil mi
Law Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Cbr 250 r ve Yamaha yzf r 25 sürmüş olan varsa bir kıyas alabilirmiyim ? Ve genel olarak r25 sürmüş birinden genel olarak bir yorum yapabilirse sevinirim.
MrLevie Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 r25 bir kere kullandım cbr250r şu andaki motorum. her şekilde daha iyi r25. yani ben daha çok zevk aldım kullanırken. daha detaylısını sonra yazarım vaktim yok asdfds
seigen Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2016 ShadowFax said: Lastiği motolastikten alacağım. Lastiği kendin mi taşıyorsun yoksa direkt oraya mi kargolatiyorsun? Best practice i ne işin :) Motolastik'ten hiç almadım da. Oraya kargolatmayı adamlar kabul etmeyebilir :D. En kötü durumda belinde taşırsın :D. Oradan michelin sirac da alınabilir aynı ölçülerde.
Xaero Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2016 Kasko yaptıranlar nereye, kaça yaptırdı? Mümkünse ilk kez kasko yaptıranlar da paylaşırsa iyi olur. İlk sene kasko yaptırayım diyorum nazara gelicez valla gelen geçen ne güzel motor diyip duruyor.
ShadowFax Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 28, 2016 Sairsigorta, 900 tl, crf 250 L, ilkti.
Xaero Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Bu HGS işini nasıl çözdünüz? 6. sınıf diye bi kart çıkartıyormuşsunuz falan diyorlar.
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Law said: Cbr 250 r ve Yamaha yzf r 25 sürmüş olan varsa bir kıyas alabilirmiyim ? Ve genel olarak r25 sürmüş birinden genel olarak bir yorum yapabilirse sevinirim. r25 konfor ve performans olarak çok daha iyi cbrden
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 r25 daha yatik kullanimli alet degil mi yaw, racingde ne konforu. tabi kullanmadim bilmiorm da kullananlar 1 saatten sonra bel agrisi basliyor diyorlar. HGS motor icin ayri aliosun sonra on cama yapistiriosun, 6 falan olmasi lazim. eskiden arabalarla ayni oduoduk sonra degisti sanirim falan.
Namessar Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 motorcu arkadaslar, sol seritte seyir halinde olan araclari solundan gecerek arac-bariyer arasindan sollamaya calismayin. http://www.hurriyet.com.tr/genc-motosikletci-kazada-hayatini-kaybetti-40110570 ozellikle anadolu yakasi e5 te, yuksek performans motorlari ile bunu yapan arkadaslar, hem farkedilmeniz cok guc, hem sol dikiz aynasi soldan bir arac beklenmedigi icin hemen hic kontrol edilmiyor, hem de sagdan bir arac sol seritte giden araci taciz ettiginde/sikistirdiginda bariyerlere dogru yaklasma payini kullanabilir. boyle bir durumda arada kalabilirsiniz. benzeri bir olay basima geldi, sol aynayi sol seritte bile kontrol eden birisi oldugum icin muhtemelen santimle kurtardik. haberdeki surucu farketmemis. lutfen, yapmayin.
MrLevie Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 ya peki bu 6. sınıf kart nasıl çalışıyor? geçerken yukarı mı tutuyoruz nedir.
ShadowFax Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Xaero said: Bu HGS işini nasıl çözdünüz? 6. sınıf diye bi kart çıkartıyormuşsunuz falan diyorlar. Merkez pttlerden ruhsat ile alınıyor. Ruhsata koydum ben. Oradan okuyormuş. Ruhsat da mont cebinde oluyor
Xaero Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2016 Kartı aldıktan sonra üstünüzde taşımasanız bile olur diyorlar. Plakadan okuma yapıyormuş... Tek dikkat edilmesi gereken mutlaka HGS'den geçmek lazımmış. Kaçak yazsa bile 1 hafta sonra karttan alıyormuş bedeli.
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2016 Xaero said: Kartı aldıktan sonra üstünüzde taşımasanız bile olur diyorlar. Plakadan okuma yapıyormuş... Tek dikkat edilmesi gereken mutlaka HGS'den geçmek lazımmış. Kaçak yazsa bile 1 hafta sonra karttan alıyormuş bedeli. Doğru. Köprüde sorun yok ancak otobanda kaçak giriş kaçak çıkış eşleştirmesini yapamayıp full çekeibliyor. Ama yine de 10kat ceza çekmiyor en azından. Daha etkili bi çözüm, plakasız gezmek. Geçen hatun beni havaalanına bırak diyince söktüm plakayı. Kafa raad.
MrLevie Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2016 Tabla olmayınca zinciri nasıl yağlıyorsunuz ya? İleri geri mi itiyorsunuz motoru? Tek kişi=)
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2016 Mesaj tarihi: Mayıs 30, 2016 Motoru çekiyosun yan sehpanın üzerine arka teker havaya kalkınca çeviriyosun azıcık. aha dayıya sor: https://www.youtube.com/watch?v=79RgJ29lb9U
ShadowFax Mesaj tarihi: Haziran 2, 2016 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2016 CRF'de tam dizimin geldiği yerdeki stickerlar dizlikten dolayı zarar görüyor. Bunu engellemek için böyle telefon ekranlarına takılan koruma stickerlari gibi şeyler varmış galiba. Ne diye aratmalıyım bunu?
Xaero Mesaj tarihi: Haziran 2, 2016 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2016 ShadowFax said: CRF'de tam dizimin geldiği yerdeki stickerlar dizlikten dolayı zarar görüyor. Bunu engellemek için böyle telefon ekranlarına takılan koruma stickerlari gibi şeyler varmış galiba. Ne diye aratmalıyım bunu? http://www.hepsiburada.com/autofolyo-kapi-ici-koruma-filmi-15-cm-x-100-cm-avrupa-mali-4-adet-pm-otmtr38
Öne çıkan mesajlar