Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v3.1


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Xaero said:

Suark said:

niye xmax peki=)


1.87 boy 100 kg olunca diğerleri pancar motoru gibi duruyor. Tipide boyutları da hoşuma gidiyor. Eee bide 250'lik. Almışken de japon alayım bi daha uğraşmayayım diyorum. Evden işe işten eve ufaktan da sağa sola giderim yeter de artar. Satarkende dert etmem aynı hafta satarım..


Crfye de bak. 199 ile çok rahatım
Mesaj tarihi:
haa aynı paraysa tabi, gerçi xmax daha ufak makina ama daha çok sevio millet. Malzeme kalitesi falan iyi sanırım.

Açamadım bu arada linki, ama aynı para olmaları efso olmuş
Mesaj tarihi:
ShadowFax said:

Xaero said:

Suark said:

niye xmax peki=)


1.87 boy 100 kg olunca diğerleri pancar motoru gibi duruyor. Tipide boyutları da hoşuma gidiyor. Eee bide 250'lik. Almışken de japon alayım bi daha uğraşmayayım diyorum. Evden işe işten eve ufaktan da sağa sola giderim yeter de artar. Satarkende dert etmem aynı hafta satarım..


Crfye de bak. 199 ile çok rahatım


Valla ona honda haldızda bindim hatta testte ettim yok abi şehiriçi motoru değil işe falan gidilmez bunla dağa bayıra efsane lafım yok.
Mesaj tarihi:
ShadowFax said:

Niye gidilmez?


Dakardan fırlamışsın gibi duruyor yolda. Sesi zaten söylemeye gerek yok. Eee neresine çanta takıcan bişey koyucan? Birde koltuk çok yüksekte. Bana göre tahminim 50-60 km kısa gezilerde adamı yorar...
Mesaj tarihi:
Kymco exciting yenisi çok şekil olmuş.

Bu arada sym ile 3000 kmyi geçtim, çogu şehir içi, bazen tek bazen yolculu. Alanı pişman edecek bi makina degil. xmaxdan baska 250lik yok diye düşünmeyin, ciddi alternatiftir. Hatta standard yolcu sırt dayaması, bagajın genişligi, farlarının şahane aydınlatması falan gibi artıları da var.
Şimdilik görebildigim eksi yönü boyasının çok kolay çizilir olması. Bayagı dayanıksız boya var, Dikiz aynasının kenarı simsiyah oldu bende mesela, ki trafikte nadiren saga sola dokunuyorum o kadar. Bir de orjinal lastikleri kötü ama onun çaresi var, degistiriyosun.
Mesaj tarihi:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-acilll-cok-kisa-sureligine-servis-bakimli-xmax-250-300414502/detay

Buldum bakalım bitane aradım konuştum pazartesi gecicem İstanbul'a alıcam inşallah buda bi döneklik yapmaz
Mesaj tarihi:

Ulan bu sahibinden nası bi dolandırıcı yuvası olmuş. Adamla konustuk anlastık. yarın yenikapıya gecicem ordan direkservise gecicez göstericez noterde satış alıcam dedim.

Sen tut sahibinden bu fotoları at sonrasında bana bunları at... Hey allahım ya.

Yokmu forumda bi xmax :)











Mesaj tarihi:
fiyatta indirime gidersin, kazasi varmiymis? usta falan varmi bakicak?
Yani basit dusmeyse bisi olmaz onlardan ki ole bisidir ya yanlardaki.

Bu direksiyonun oldugu lastikle birlesme noktasina filan bak orda bi yeniden yapma falan varsa kafadan toslamistir
Mesaj tarihi:
Valla hasar kaydı yok. Aralara girince sürttü diyor. Bakalım yarın gidicem bakıcazda bunlarında grenajları fena pahalı. Adamda burnundan kıl aldırmıyor zaten 10 liraya anlaştık dahada dusmez. Motor alacakmıs oda aynı gun arkadasından
Mesaj tarihi:
En güzel aslında direk yamaha servisine gelen ikinci ellerden almak. Anadoluda motor 2013 ama cok iyiydi. Birde takasa gelen motorlara servis iyice bakıp ona göre alıyor. Sıkıntı çıkma şansı pek yoktur.
Mesaj tarihi:
konuyla alakasız ancak ağır HD bağımlısı olan kuzenim iron ve 48'den sonra Ducati'ye geçiş yapmış. hayretler içinde sordum haliyle verdiği cevap: olum 100km gidiyorum depo bitiyor lan sıkıldım götüm götüm motor kullanmaya
sdfs
Mesaj tarihi:
Xaero said:

Ulan bu sahibinden nası bi dolandırıcı yuvası olmuş.


Türkiye'de insanlar aç, özellikle ikinci el motor piyasasından uzak duruyorum (arkadaşımın motoru değilse).
Mesaj tarihi:
Xaero said:

ShadowFax said:

Xaero said:

Suark said:

niye xmax peki=)


1.87 boy 100 kg olunca diğerleri pancar motoru gibi duruyor. Tipide boyutları da hoşuma gidiyor. Eee bide 250'lik. Almışken de japon alayım bi daha uğraşmayayım diyorum. Evden işe işten eve ufaktan da sağa sola giderim yeter de artar. Satarkende dert etmem aynı hafta satarım..


Crfye de bak. 199 ile çok rahatım


Valla ona honda haldızda bindim hatta testte ettim yok abi şehiriçi motoru değil işe falan gidilmez bunla dağa bayıra efsane lafım yok.


Sehir istanbulsa en kral sehir ici motoru crf250l :D.

Scooter'lar trafikte takiliyor, crf hem ince hem agirlik merkezi yuksek, asiri kivrak, her yere girip cikabiliyorsun. Gunde 63 km suruyorum ise gidis gelis, bogazici koprusu falan. Normal gidis surem 35 dk, en tikali trafikte 40 dk. Yakit 3-3.3 lt / 100km arasi, 90-100 km/h ile gidiyorum.
Mesaj tarihi:
Nergal69 said:

konuyla alakasız ancak ağır HD bağımlısı olan kuzenim iron ve 48'den sonra Ducati'ye geçiş yapmış. hayretler içinde sordum haliyle verdiği cevap: olum 100km gidiyorum depo bitiyor lan sıkıldım götüm götüm motor kullanmaya
sdfs


Walla multiler gayet makul tüketiyo.
Mesaj tarihi:
seigen said:

Xaero said:

ShadowFax said:

Xaero said:

Suark said:

niye xmax peki=)


1.87 boy 100 kg olunca diğerleri pancar motoru gibi duruyor. Tipide boyutları da hoşuma gidiyor. Eee bide 250'lik. Almışken de japon alayım bi daha uğraşmayayım diyorum. Evden işe işten eve ufaktan da sağa sola giderim yeter de artar. Satarkende dert etmem aynı hafta satarım..


Crfye de bak. 199 ile çok rahatım


Valla ona honda haldızda bindim hatta testte ettim yok abi şehiriçi motoru değil işe falan gidilmez bunla dağa bayıra efsane lafım yok.


Sehir istanbulsa en kral sehir ici motoru crf250l :D.

Scooter'lar trafikte takiliyor, crf hem ince hem agirlik merkezi yuksek, asiri kivrak, her yere girip cikabiliyorsun. Gunde 63 km suruyorum ise gidis gelis, bogazici koprusu falan. Normal gidis surem 35 dk, en tikali trafikte 40 dk. Yakit 3-3.3 lt / 100km arasi, 90-100 km/h ile gidiyorum.


50nin falan altına düşmedikçe maxi scooterda ıslanmıyosun bile, ayrı bi rahatlık. Devasa sele altı bagaj falan. 2 kask 2 mont zorlayarak da olsa sıkıştırıyoruz biz.
Motosikletle yazın kuru havada bile 10dk sonra pantolonum kirlenirdi toz pasaktan, scooter medeniyetmiş resmen. İşe gidip gelicem üstüm başım düzgün dursun, pantolunum ütüsü bozulmasın diyenler için maxiscooter.

Yalnız devamlı 2 kişi binecekler için 250cc biraz güçsüz kalabilir.
Mesaj tarihi:
Onun çözümü gore-tex ekipman, ne toz ne su giriyor içeri, işyerinde tertemiz çıkıyorum içinden.

Scooter istanbul'a gitmeeeez, aynı ilçede takılayım, sadece güzel havalarda bineyim dersen o başka tabi :D. İstanbul'da yollar kötü, altyapı kötü, trafik kötü. Burası yegane enduro parkuru aslında. Sağanak bastırıyor, yollarda göletler, gidemeyen köprü altında bekleyen kaç scooter'a tanık oldum. Köprüde rüzgarda da gidemiyorlar, büyük risk.

Tabi 250 cc ve altı için söylüyorum, yoksa bmw c650 falan dersin işler değişir :).
Mesaj tarihi:
aktiftablet said:

Nergal69 said:

konuyla alakasız ancak ağır HD bağımlısı olan kuzenim iron ve 48'den sonra Ducati'ye geçiş yapmış. hayretler içinde sordum haliyle verdiği cevap: olum 100km gidiyorum depo bitiyor lan sıkıldım götüm götüm motor kullanmaya
sdfs


Walla multiler gayet makul tüketiyo.

o dedikten sonra değerlere baktım biraz. iron 12l depoya sahip 48 ise 7.9l yanlış hatırlamıyorsam. iron'la yine gidersin keyif alırsın da 48 biraz yorar gibi duruyor motor ve tank hacminden. iki model için şu yorumu yapmıştı iron virajda gaz verince göt atıyor 48de gaza dokunduğunda fırlayıp gidiyor tam ölüm makinesi:)
Mesaj tarihi:
he yok yok Harley'den Ducati'ye geçme sebebi daha uzun menzile sahip olup daha konforlu sürüş keyfine sahip olmak. harley'yi hala sever ama biraz macera yaşamak için ducatiye geçti yani
×
×
  • Yeni Oluştur...