Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Elder Scrolls Online #2 Beta Açıldı


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
2004 de iste bi wow cikti kendi turunde iyi, sonrasnda malesef mmorpg yok oyle wow un uzerine tas koyabilen.

2004 oncesinde eve ,eq, uo, swg, ao, daoc vs daha bir kendine ozgu yapimlardi. wow ile beraber bunlarin en iyi yanlari bir araya toplanip ture yeni bir soluk getirme surecide bitmis oldu malesef.

soluk getirmeye calisanlar wow un hizli ruzgarindan silindi gitti, sonrasinda major yapimcilarda wow benzeri oyun uretince sektore bu hale geldi.

indilerden kucuk sirketlerden de oyun cikmiyor zaten. f2p ler zaten berbat.. bu yuzden ben fazla bir beklenti ile yanasmiyorum.

nasil yaris oyunlarinda artik yeni bir sey sunulmuyorsa mmolar icinde (theme park) bu artik boyle benim icin.
Mesaj tarihi:
BlackRose said:

Hiç boşuna girme Deno, 18'den 25 dakikaya çıktı sıradaki sürem, şunu kapatıp yeniden açim bi dedim şimdi 46 dakika :)


47 dakka, lel.

kafa boşaltamicaz, anlaşıldı.
Mesaj tarihi:
hitboxlar fena büyük olmasa ben seviodum tam ama line of sight yok sanırım yani herif vuruşa başladı arkasına geçsende yiosun o vuruşu.

hani konsolcu refleksleri esas alınmış o konuda, dodge dışında avoid etmenin yolu yok herhalde hit rangee girdiğin zaman
Mesaj tarihi:
reampage said:

hitboxlar fena büyük olmasa ben seviodum tam ama line of sight yok sanırım yani herif vuruşa başladı arkasına geçsende yiosun o vuruşu.

hani konsolcu refleksleri esas alınmış o konuda, dodge dışında avoid etmenin yolu yok herhalde hit rangee girdiğin zaman


ya aslında target mantığı var. biraz daha değişiği sadece. önündeki adamı gizlice targetlıyor gibi düşün. silah range indeysen vuruyor direk. kaçma yolları da gene parry, block vs olur.

artı olarak dodge var işte, senin yaptıgın.
Mesaj tarihi:
bingildak said:

iyi mi sam kombat? beğendin mi?

yok maalesef pek iyi değil ama mmo combat açmıyor beni artık single-player'a kıyasla. al birini vur ötekine genelde. biraz alışınca daha iyi. ama iyilik skalasında ortalarda olur.
Mesaj tarihi:
barbu said:

reampage said:

hitboxlar fena büyük olmasa ben seviodum tam ama line of sight yok sanırım yani herif vuruşa başladı arkasına geçsende yiosun o vuruşu.

hani konsolcu refleksleri esas alınmış o konuda, dodge dışında avoid etmenin yolu yok herhalde hit rangee girdiğin zaman


ya aslında target mantığı var. biraz daha değişiği sadece. önündeki adamı gizlice targetlıyor gibi düşün. silah range indeysen vuruyor direk. kaçma yolları da gene parry, block vs olur.

artı olarak dodge var işte, senin yaptıgın.


abi target mantıgı var tamam ama herif 2 handi kaldırdı bunu görüp arkasına geçiosun adam sana doğru dönmesine gerek kalmadan küt diye otomatik vuruyor. yada ben mi öle anladım direk hedefe kitliyor yani vuruş başladığı andan itibaren karşı taraf ya parry ya dodge yapıcak.
Mesaj tarihi:
oyun başında knockback kullanan moblardan defalarca rolla kaçtım, çatır çatır vurdu her seferinde knockback. parry işe yarıyordu bir tek. yürüyerek arkasına geçtiğimde de vuruyordu.
Mesaj tarihi:
wildstar'ın kombatı falan çok daha iyi ama vanilla-tier themepark olduğu için inanılmaz bayıyor leveling process. ben haftada 3 saat falan zor dayanıyorum. leveling çekilmesi gereken bir çileymiş gibi. benim themeparkla -artık- sevişmiyor olmamdan kaynaklanıyor büyük ihtimal.
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...