Jump to content

BlackRose

Pati
  • Mesaj sayısı

    8.689
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

BlackRose tarafından gönderilen her şey

  1. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    SWJ:FO/Origin
  2. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    bende steamde üçü de vardı, hatta epicte de rise of the hede varmış, iyice ayağa düşmüş Lara 😬
  3. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    evet tomb raider geliyo kesin, baltayı koymuşlar 😂
  4. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    öyleyse tıraş, 17,5 lira steamde
  5. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    ee şimdi de berjer koltuk gibi bi şekil var ne olabilir aceba 🤔
  6. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    yuh verdiği oyuna bak, kaçırmayın gayet güzel oyun
  7. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    tufff varmış bende bu ya nerden geldiyse 💩
  8. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    pis bişe bu ya, hiç oynamadığım veya bundan sonra artık ölene kadar oynayamayacağım o kadar çok oyun var ki, çoluğa çocuğa bıraksam da bi boka yaramaz hep eski oyunlar 😄
  9. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    az önce bana da sürekli hata verdi ama birkaç kez denedim aldım sonunda
  10. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    Control Ultimate Edition
  11. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    https://store.steampowered.com/app/1748780/Minion_Masters__Mordars_Malediction/
  12. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    vay be syndicate, amigada oynamıştım sanırım ilk 😊
  13. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    surviving mars alamayan varsa; GEZJQ-LQJ6T-GG6FY
  14. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    Beleş Frostpunk iyi ama şimdi doğruya doğru. Vardı ama olsun, epicte de bulunsun lel
  15. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    orda demişim ki "bana" mesaj atabilir mı 😀 burayı kastetmedim elbette, ilk mesaj atan senden tam 24 saat önce atmıştı zaten özelden yani key var da bi sorun var keyde, onu halledersem sahibini buldu yani (umarım) teşekkürler ilginize
  16. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    ubisoftta valhallası olmayanlar bana bi mesaj atabilir mi acaba
  17. BlackRose

    Cyberpunk 2077

    Tabi abi sene 2077 silecek mi kalır artık 😛
  18. BlackRose

    Cyberpunk 2077

    hatta ana hikaye dışındaki bazı yan görevlerde bile gayet güzeldi senaryo, ki henüz bitirmedim bile oyunu ^_-
  19. BlackRose

    Cyberpunk 2077

    aksidişe katılacağımı tahmin etmezdim ama bu da oldu...
  20. BlackRose

    Epic Games - EGS Genel Bakış

  21. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    almaya üşenenler için Little Nightmares (6G9J0-EAZW4-YYHW6)
  22. BlackRose

    Cyberpunk 2077

    hahahah adam şarkı yapmış spotifyda falan var 😛
  23. BlackRose

    Beleş oyunlar başlığı!

    ben girdim aldım? o verdiğin linkten go to giveaway dedim (browserdan bu arada), gönderdiği sayfada (https://www.gog.com/#giveaway) az aşağı kaydırdım orda ekledim hesaba
  24. BlackRose

    Epic Games - EGS Genel Bakış

    o bende de gogda bağlı ama logout etmiyor öyle
  25. BlackRose

    Cyberpunk 2077

    en sağdaki ablayı oyuna koymalıydılar...

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...