Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Kingdom Come: Deliverance - Realistic Medieval Open World Rpg


axedice

Öne çıkan mesajlar

Vaad edilenin yarısı kadar güzel olsa keşke, fazlasında gözüm yok.
Onu ekleyelim, bu da olsun derken hem bütçeyi yetiremiyorlar hem de yaptıkları işi "cilalamaya" vakitleri kalmıyor, neticede yarım yamalak bişeyler çıkıyor ortaya.

Bannerlord varken, bi de m&b mod komünitesini eklersek, bunlara pek ekmek çıkmaz sanki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gluskap said:

PrudenT said:

niye sevmedin ki. yetenek istiyo diye mi


Olabilir. Pek beceremiyordum zaten ancak kısa bir süre sonra sürekli aynı şeyleri yapıyorduk karşıdaki ile. Blokla-vur, blokla-vur. Tamam, benim saldırımı bloklayıp beni öldürsün ama başka mekanik yok. Yani "Combo"'lar falan olsa belki daha iyi olurdu. Gerçi geç edinmiştim ben, deneyimli oyunculara denk gelmiş olabilirim. Yine de 60 saat oynamışım pişman değilim.

Yalnızca dövüş mekaniğini pek sevmiyorum o kadar. Yoksa çamur atmıyorum oyuna. Bannerlord'u bekliyorum birçok kişi gibi.


gerçekçilik böyle bir şey bloklayıp doğru açıdan vurmak...

comboda neymiş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://i.imgur.com/mnOz6lD.png

Ahah çok iyiymiş bu. Yalnız RPS ın ilk izlenimi kimi zaman hayal kırıklığı

said:
I am, however, a bit more skeptical of the basic workings of combat. Don’t expect Mount and Blade’s control scheme here, or even War of the Roses’ for that matter. The way Vávra explained it, it sounds like combat is tailored to controllers (Kingdom Come is also headed to Xbox One and PS4), and without being able to grasp a button-studded hilt myself, it came across as fairly confusing and potentially limited. While Warhorse is striving for obsessive historical accuracy in world design, battles have block-based bullet time and QTE-ish combos. And yet, despite that, Vávra claimed that Kingdom Come’s combat will make the aforementioned slashers look like amateur hour whether you’re using a gamepad or keyboard-and-mouse.

“We don’t have any crazy mouse movements or anything like that,” he admitted. “Nothing like in Die By The Sword or War of the Roses. It’s very similar to any first-person game. I mean, I played Chivalry and Mount and Blade and everything. But, for example, War of the Roses system works, but it lacks options. The trick we do is, when you’re close to an enemy, you can select by slightly moving one of the joysticks. You can select which body parts you want to attack. Then it’s just buttons, like press A to attack from the top, or press B to step, or press X to kick the guy.”


http://www.rockpapershotgun.com/2014/01/22/mega-impressions-kingdom-come-deliverance/


Tabi çok iddalı bölümleri de var

said:
But what if you want to forgo fighting altogether? Well then, you’re in luck. While some Kingdom Come scenarios will almost certainly result in characters coming to blows (for instance, gigantic thousand-character siege battles), nearly every quest will allow for one of three basic approaches, and one of them is almost all bark and no bite.

“There are three main types of character you can be,” said Vávra. ”You can be a fighter and assault stuff with brutal power or just threaten people [if you don't want to be violent]. You’ll have a reputation for strength, so people will know to be afraid of you. Or you can be agile and fast, like a thief or stealthy guy who solves things by killing from behind and stealing stuff. Or you can be a kind of bard/intrigue guy who’s trying to solve stuff by talking, lying, and convincing people. We’re trying very hard to make sure every quest is playable in every way.”


Benim için ilk dealbreaker act based satış oldu, ikincisi de konsollara verilen ağırlık. Baya ilgi çekici görünmesine rağmen kickstartlamayacağım, ki artık ihtiyacı da yok kotayı çoktan doldurdular.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim oyundan anladığım, witcher tarzı bir hikayeyi, m&b gibi oynuyorsun, ve giflerden gördüğümüz kadarı ilede bunu yaparken karambole kılıç sallamak yerine biraz daha gerçekçi 1e1 dövüşler oluyor

biraz pahalı ama vaat edilenler güzel,

öte yandan stade of decay direk port olmasına rağmen beni tatmin eden oynanışa sahipti, hiç olmazsa o kadar bile olsa ki, ilk witcherın kontorolleri bile çok iyi değil yine olabilir

ayrıca, act1 dedikleri 30 saat sürecek diyorlar, oyun sürelerime bakıyorum

stalkerlar misal ejdarahalık yaparak oynadım 40-50 saat civarı sürmüş, bioshock infinite bir kere çok oyalanmadan %46 ach ile bitirdim 23 saat sürmüş, son tomp raider bir kere bitirdim, %58 ach, %100 harita tamalayarak 30 saat sürmüş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://i.imgur.com/3W6EO8T.png

anliyorum devir episodic oyunlar tirt dlcler devri de, birinin expansion diye bir konsept oldugunu hatirlatmasi lazim sanirim oyun yapimcilarina... sonra boyle kafa karistirici act 1-2-3 falan diye sacmaliyorlar "2 tane de expansion pack planimiz var oyun basarili olursa" diye gayet basit/temiz aciklamalar yerine
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

q4 2015 demişler, erteleme falan desek 2-2.5 sene sonra çıkacak oyun, o zamana kim öle kim kala pc teknolojisi ne alemde olacak acaba, oyunu yapsalar bile onlar bitirmeden aynı konseptte bir oyunu çoktan başka bir firma çıkartabilir. release date çoooook uzak bir tarih
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HellHound said:

valla kickstarter'a gore vişar gibi erkek ama ana karakter, yikildi hayallerin silebilirsin oyunu :P

https://s3.amazonaws.com/ksr/assets/001/560/314/de809e75ab7021140ea93c99a90293ce_large.png
http://static.tumblr.com/6eefeced8a419a30b6dc9e54d1e9a3c2/imrmede/5y0my8mjy/tumblr_static_kiryuin-satsuki-drinking-tea.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...