Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

"Warlords of Draenor" - WoW Expansion

emre3877

Öne çıkan mesajlar

Onun yerine ORC shaman verelim sana. Olmadı TROLL shaman. En delikanlısı olsun diyorsan TAUREN shaman. Tamam cüceler fena değil de neden bu labunya faction merakı?

Bide 8 HORDE karakterimin 8i de aynı gayliance serverındayken birmilyor avro verip transfer yapmaktan başka çözüm var mı? Tamam openworld pvp iyi güzel de 40vs2 olunca questler yapılmaz oluyordu.
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Onun yerine ORC shaman verelim sana. Olmadı TROLL shaman. En delikanlısı olsun diyorsan TAUREN shaman. Tamam cüceler fena değil de neden bu labunya faction merakı?

Bide 8 HORDE karakterimin 8i de aynı gayliance serverındayken birmilyor avro verip transfer yapmaktan başka çözüm var mı? Tamam openworld pvp iyi güzel de 40vs2 olunca questler yapılmaz oluyordu.

Gayliance de olsa, eğer server kalabalıklardan biriyse free migration açmış olabilirler, ona bir bakıver onun haricinde pek yok ne yazık ki. :(((((( :(((( :((( :(( :(
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Before I get into the other game updates, I want to say a few words about our unannounced project, codename Titan. We're in the process of selecting a new direction for the project and re-envisioning what we want the game to be. And while we can't talk about the details yet, it is unlikely to be a subscription-based MMORPG. I also want to reiterate that there has not been an official announced or projected release date. What I can say is that the commitment's quality has always been at the core of Blizzard values. And we've gone through this type of iterative development process several times in the past on the way to creating genre-defining games. As we continue our assessment, we have shifted some of the resources from the team to our other franchises, including World of Warcraft and Blizzard All-Stars, which we believe will add immense value to those projects.

adamlar ekibi falan dağıttı aylar önce sil baştan falan yaptılar. 2-3 yılı var min.
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
  • Yeni Oluştur...