Jump to content

Merhaba patiler. Yeni sisteme hosgeldiniz. Hemen BURAYI okuyun.

 

yazuach

Edge of the Mists Revealed

Öne çıkan mesajlar

Baya güzel şeyler geliyor. Ki bunlardan biri yeni bir WvW mapi. Sezona bir tutulmayacak 3 faction içeren daha çok wvw için gelecek yeniliklerin test edileceği farklı bir map. Baya güzel olacak gibi. Buyrun link..; http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/7870/Edge-of-the-Mists-Revealed.html

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
abi şöyle demeyin :D cpu olayı değil oyunun yapısıyla vs alakalı. hardware çoğu zaman en önemsiz şey.

bunu söylememin amacı, 1 senedir bu sorunu çözememişlerse bundan sonra da çözemezler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Serverların hardware bakımından yetersizliği yüzünden skill lag oluyor. WvW'yle ilgilenen Anet developerları bile kabul etti bunu. En basit mantıkla haritada 300 kişi varken, ve iki ya da üç zerg birbiriyle karşılaştığında bastığın tüm skiller server'a gidiyor; ama aynı anda yüzlerce skill server'a "beni pompala pampa" dediği için tıkanıyor. Senin skill'ine sıra gelmesini beklemen de o skill lag oluyor işte.

Ha şöyle de bir şey var ligler başladığında adamlar bunu düzeltmeye çalışıyoruz diye forumdan duyurdular ve açıkçası şu sıralar skill lag biraz daha çekilebilir durumda. Gene var; ama eskisi gibi kötü değil sanki.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Valla benim şuan WvW bakımında yakındığım tek şey şu yeni gelen achievementlar. Dün gece 2 saat sıra bekledim giremedim saat 3te açıldı ya. Çok leş bir durum gerçekten. Acayip kalabalık WvW bu aralar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
onların kabul etmiş olması kolaya kaçmaları. tek sorun hardware olsa emin ol 2dk da çözerlerdi o işi. tamamen yazılımla alakalı. 300 kişi skill kullanıyor diye makine kasmaz. beceremedik akıl edemedik vs demiyorlar hardware blabla diyorlar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Gerçekten bu işten milyon dolar kazanan firmanın hardware ının olabilecek en iyisi olmadığına mı inanıyorsunuz.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Sonuçta kendi kafamdan uydurmuyorum ya da bilmeyen bir adamın sallamasını aktarmıyorum size. Buyrun ilgili linkte ilk sayfadaki developer mesajlarını okuyun:

https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/gw2/Official-state-of-skill-lag-and-server-optimizations/

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
bu da path of exile'daki skill desync muhabbeti gibi asla düzeltilemeyecek bir şey çıkarsa şaşırmam. her ne kadar oradaki kadar göze batmasa da.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
dreagloth said:

Gerçekten bu işten milyon dolar kazanan firmanın hardware ının olabilecek en iyisi olmadığına mı inanıyorsunuz.


hayır yazılımın olabilicek en iyi olmadığına inanıyoruz daha cok.
veya oyun mekaniklerinin vs vs.

yüklü serverlarda lag dediğimiz şey ilk kez bu oyunda cıkmadı takdir edersinki. öle 300-500 kişi aynı yerde savasacak! demekle olmuyo işte, yazılımdada adam gibi cözmen gerekiyo bu işi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
çözebiecek bir şirket varsa o da ncsoft'tur. böyle şeyleri ncsoft'da aramak baya yersiz. adamların serverları olsun oyunları olsun gördüğüm en yüksek stabiliteye sahip en iyi massive kombat sorunsuz kaldırabilen oyunlar.

lineage 2, aion en basitinden. şu an milletin massive kombat diye övündüklerinin 5 katını bundan 10 yıl önce lineage 2'de tedarik ediyorlardı- bugünkülerden daha iyi bir şekilde.

aynı şekilde aion en stabil şekilde massive kombatı destekleyen oyunlardan biri. serverside olsun, clientside olsun.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
collision, ability effect falan olup da 300-500 kişiyi aynı yerde savaştıracak bi oyun yok. muhtemelen sittin sene gelmez öyle bi oyun. sadece öyle olduğunu iddia ederler yine lagfest olur bi şekilde. ya da grafikler çöp olur, collision olmaz falan bir yerden kırpılmış olur.

o işin ideal çözümü ona göre savaş mekanikleri ve savaş alanı tasarlamaktı. guild wars ise 2008'in warhammer'ının birebir aynısını yapıp instanced olarak koyduğu için haliyle sıkıntı olmuş. o BLOBlar dağılacak. ama işte MASSIVE EPIC BATTLES!!111 diyerek lagfest pazarlamak daha kolay olduğu için...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
lineage 2'de darkfall'da 300 kişi tek zone'da massive pvp görmüştür. lineage 2 o zamanlar grafik olarak da çok ilerideydi. darkfall'da yine texturelar falan çamurdu. yapılamaz diye bir şey yok, yapan yapıyor. aynı ekranda 300 kişi olmaz zaten. mantık dışı direkt. tek zone'da 300 kişinin olduğunu ben gördüm ve oynanabilirlikte yerindeydi. 100% performansda değildi ama oynanabilirdi (fps 100 küsürlerden 30 lara düşmüştü ve bazı büyüler havada takılı kalabiliyordu).

aion eminim şu an 300 kişi üzeri pvp görüyordur tek zone'da. grafikleri ortalama üstü.

500 zaten gereksiz bir rakam. 500 kişi pvp mi olurmuş, bana kalırsa 300'de çok gereksiz. 100v100 fazlasıyla "massive" lik. hatta 75v75 bile birden çok cephesi olan bir kale savunma/saldırı senaryosunda iyi.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
Yalan soylemisim hala 100v100e yakin combatlarda lag oluyor, hatta combata girmesini gectim gordugun anda oyun takilmaya basliyor. Ama baslarda skill atamama skintisi vardi, o cozuldugunden beri cok coddi etkilemiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
önceki hali ne kadar kötüydü bilmiyorum da skill sorunu hala var, 2-3 sn gecikmeli atıyor karambol olunca

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
dreagloth said:

Gerçekten bu işten milyon dolar kazanan firmanın hardware ının olabilecek en iyisi olmadığına mı inanıyorsunuz.


tabii ki. bu işten milyon dolarlar kazanmak o dümeni de içeriyor. oyun firmaları bu konuda ağır sabıkalı. milyon dolara para demeyen WoW dahil oynadığım birçok oyunda hardware upgradelerine dair birçok dev post gördüm. bunların çoğu ilk günden yapılabilecek upgradelerdi. ama kapasite yetersizliğinden insanları server queue'da saatlerce bekletmek daha kolay ve efektif. hem adamdan o an oynamakta olanla aynı parayı alıyorsun hem daha az yük. "oyunun ilgi göreceğini biliyorduk ama bu kadar da başarılı olacağını tahmin etmemiştik" - random mmorpg producerı.

mass pvp'yi leveling area ile aynı serverda çalıştırmak dahil network structure için cılkı çıkana kadar maliyet hesabı yapılıyor. bu hesap oyuncuya optimal deneyim sunmak yerine "adam kaçırmadan ne kadar geçirebiliriz"e dayanıyor. daima tüketici zararlı çıkıyor.

en son eve fanfest'de CCP WoD producer'ı world of darkness için sunucu ağını epey bir yaymayı düşünüyoruz diyordu, malum one shard oyun o da. halbuki adamın piyasada hazır oyunu var ve daha geçen gün oyun tarihinin en büyük massive pvpsi gerçekleşti.

kraldan çok kralcı olmayalım. olabilecek en iyi değil de çaktırmadan, oyuncu isyanını bardağı taşırmadan, çarkları idame edebilecekleri en iyi sistemler endüstri standartı diyelim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum eklemek için lütfen giriş yapın

Giriş yaptıktan sonra yorum ekleyebilirsiniz



Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...