Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Edge of the Mists Revealed


yazuach

Öne çıkan mesajlar

Baya güzel şeyler geliyor. Ki bunlardan biri yeni bir WvW mapi. Sezona bir tutulmayacak 3 faction içeren daha çok wvw için gelecek yeniliklerin test edileceği farklı bir map. Baya güzel olacak gibi. Buyrun link..; http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/7870/Edge-of-the-Mists-Revealed.html
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Serverların hardware bakımından yetersizliği yüzünden skill lag oluyor. WvW'yle ilgilenen Anet developerları bile kabul etti bunu. En basit mantıkla haritada 300 kişi varken, ve iki ya da üç zerg birbiriyle karşılaştığında bastığın tüm skiller server'a gidiyor; ama aynı anda yüzlerce skill server'a "beni pompala pampa" dediği için tıkanıyor. Senin skill'ine sıra gelmesini beklemen de o skill lag oluyor işte.

Ha şöyle de bir şey var ligler başladığında adamlar bunu düzeltmeye çalışıyoruz diye forumdan duyurdular ve açıkçası şu sıralar skill lag biraz daha çekilebilir durumda. Gene var; ama eskisi gibi kötü değil sanki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 2 ay sonra ...
dreagloth said:

Gerçekten bu işten milyon dolar kazanan firmanın hardware ının olabilecek en iyisi olmadığına mı inanıyorsunuz.


hayır yazılımın olabilicek en iyi olmadığına inanıyoruz daha cok.
veya oyun mekaniklerinin vs vs.

yüklü serverlarda lag dediğimiz şey ilk kez bu oyunda cıkmadı takdir edersinki. öle 300-500 kişi aynı yerde savasacak! demekle olmuyo işte, yazılımdada adam gibi cözmen gerekiyo bu işi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çözebiecek bir şirket varsa o da ncsoft'tur. böyle şeyleri ncsoft'da aramak baya yersiz. adamların serverları olsun oyunları olsun gördüğüm en yüksek stabiliteye sahip en iyi massive kombat sorunsuz kaldırabilen oyunlar.

lineage 2, aion en basitinden. şu an milletin massive kombat diye övündüklerinin 5 katını bundan 10 yıl önce lineage 2'de tedarik ediyorlardı- bugünkülerden daha iyi bir şekilde.

aynı şekilde aion en stabil şekilde massive kombatı destekleyen oyunlardan biri. serverside olsun, clientside olsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

collision, ability effect falan olup da 300-500 kişiyi aynı yerde savaştıracak bi oyun yok. muhtemelen sittin sene gelmez öyle bi oyun. sadece öyle olduğunu iddia ederler yine lagfest olur bi şekilde. ya da grafikler çöp olur, collision olmaz falan bir yerden kırpılmış olur.

o işin ideal çözümü ona göre savaş mekanikleri ve savaş alanı tasarlamaktı. guild wars ise 2008'in warhammer'ının birebir aynısını yapıp instanced olarak koyduğu için haliyle sıkıntı olmuş. o BLOBlar dağılacak. ama işte MASSIVE EPIC BATTLES!!111 diyerek lagfest pazarlamak daha kolay olduğu için...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lineage 2'de darkfall'da 300 kişi tek zone'da massive pvp görmüştür. lineage 2 o zamanlar grafik olarak da çok ilerideydi. darkfall'da yine texturelar falan çamurdu. yapılamaz diye bir şey yok, yapan yapıyor. aynı ekranda 300 kişi olmaz zaten. mantık dışı direkt. tek zone'da 300 kişinin olduğunu ben gördüm ve oynanabilirlikte yerindeydi. 100% performansda değildi ama oynanabilirdi (fps 100 küsürlerden 30 lara düşmüştü ve bazı büyüler havada takılı kalabiliyordu).

aion eminim şu an 300 kişi üzeri pvp görüyordur tek zone'da. grafikleri ortalama üstü.

500 zaten gereksiz bir rakam. 500 kişi pvp mi olurmuş, bana kalırsa 300'de çok gereksiz. 100v100 fazlasıyla "massive" lik. hatta 75v75 bile birden çok cephesi olan bir kale savunma/saldırı senaryosunda iyi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dreagloth said:

Gerçekten bu işten milyon dolar kazanan firmanın hardware ının olabilecek en iyisi olmadığına mı inanıyorsunuz.


tabii ki. bu işten milyon dolarlar kazanmak o dümeni de içeriyor. oyun firmaları bu konuda ağır sabıkalı. milyon dolara para demeyen WoW dahil oynadığım birçok oyunda hardware upgradelerine dair birçok dev post gördüm. bunların çoğu ilk günden yapılabilecek upgradelerdi. ama kapasite yetersizliğinden insanları server queue'da saatlerce bekletmek daha kolay ve efektif. hem adamdan o an oynamakta olanla aynı parayı alıyorsun hem daha az yük. "oyunun ilgi göreceğini biliyorduk ama bu kadar da başarılı olacağını tahmin etmemiştik" - random mmorpg producerı.

mass pvp'yi leveling area ile aynı serverda çalıştırmak dahil network structure için cılkı çıkana kadar maliyet hesabı yapılıyor. bu hesap oyuncuya optimal deneyim sunmak yerine "adam kaçırmadan ne kadar geçirebiliriz"e dayanıyor. daima tüketici zararlı çıkıyor.

en son eve fanfest'de CCP WoD producer'ı world of darkness için sunucu ağını epey bir yaymayı düşünüyoruz diyordu, malum one shard oyun o da. halbuki adamın piyasada hazır oyunu var ve daha geçen gün oyun tarihinin en büyük massive pvpsi gerçekleşti.

kraldan çok kralcı olmayalım. olabilecek en iyi değil de çaktırmadan, oyuncu isyanını bardağı taşırmadan, çarkları idame edebilecekleri en iyi sistemler endüstri standartı diyelim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...