yazuach Mesaj tarihi: Ekim 18, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 18, 2013 Baya güzel şeyler geliyor. Ki bunlardan biri yeni bir WvW mapi. Sezona bir tutulmayacak 3 faction içeren daha çok wvw için gelecek yeniliklerin test edileceği farklı bir map. Baya güzel olacak gibi. Buyrun link..; http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/473/feature/7870/Edge-of-the-Mists-Revealed.html
yazuach Mesaj tarihi: Ekim 25, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 25, 2013 Yeni gelecek WvW mapine ait üç görsel..;
Phoenixlin Mesaj tarihi: Ekim 25, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 25, 2013 Önce skill lagı çözecek adam akıllı cpu alsınlar serverlara. Bildiğin tahtadan cpu'da oyun oynatıyolar.
Milamber Mesaj tarihi: Ekim 26, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 26, 2013 abi şöyle demeyin :D cpu olayı değil oyunun yapısıyla vs alakalı. hardware çoğu zaman en önemsiz şey. bunu söylememin amacı, 1 senedir bu sorunu çözememişlerse bundan sonra da çözemezler
Phoenixlin Mesaj tarihi: Ekim 26, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 26, 2013 Serverların hardware bakımından yetersizliği yüzünden skill lag oluyor. WvW'yle ilgilenen Anet developerları bile kabul etti bunu. En basit mantıkla haritada 300 kişi varken, ve iki ya da üç zerg birbiriyle karşılaştığında bastığın tüm skiller server'a gidiyor; ama aynı anda yüzlerce skill server'a "beni pompala pampa" dediği için tıkanıyor. Senin skill'ine sıra gelmesini beklemen de o skill lag oluyor işte. Ha şöyle de bir şey var ligler başladığında adamlar bunu düzeltmeye çalışıyoruz diye forumdan duyurdular ve açıkçası şu sıralar skill lag biraz daha çekilebilir durumda. Gene var; ama eskisi gibi kötü değil sanki.
yazuach Mesaj tarihi: Ekim 26, 2013 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 26, 2013 Valla benim şuan WvW bakımında yakındığım tek şey şu yeni gelen achievementlar. Dün gece 2 saat sıra bekledim giremedim saat 3te açıldı ya. Çok leş bir durum gerçekten. Acayip kalabalık WvW bu aralar.
Milamber Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 onların kabul etmiş olması kolaya kaçmaları. tek sorun hardware olsa emin ol 2dk da çözerlerdi o işi. tamamen yazılımla alakalı. 300 kişi skill kullanıyor diye makine kasmaz. beceremedik akıl edemedik vs demiyorlar hardware blabla diyorlar.
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 Gerçekten bu işten milyon dolar kazanan firmanın hardware ının olabilecek en iyisi olmadığına mı inanıyorsunuz.
Phoenixlin Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 Sonuçta kendi kafamdan uydurmuyorum ya da bilmeyen bir adamın sallamasını aktarmıyorum size. Buyrun ilgili linkte ilk sayfadaki developer mesajlarını okuyun: https://forum-en.guildwars2.com/forum/game/gw2/Official-state-of-skill-lag-and-server-optimizations/
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 Genel Yönetici Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 Yalan söylüyorlar.
aente Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 Mesaj tarihi: Ekim 27, 2013 bu da path of exile'daki skill desync muhabbeti gibi asla düzeltilemeyecek bir şey çıkarsa şaşırmam. her ne kadar oradaki kadar göze batmasa da.
hunty Mesaj tarihi: Kasım 9, 2013 Mesaj tarihi: Kasım 9, 2013 Ne kadar kopru varsa hepsinden itanayla duserim. Sevmiyorum koprulu mekanlari.
Cuce Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 dreagloth said: Gerçekten bu işten milyon dolar kazanan firmanın hardware ının olabilecek en iyisi olmadığına mı inanıyorsunuz. hayır yazılımın olabilicek en iyi olmadığına inanıyoruz daha cok. veya oyun mekaniklerinin vs vs. yüklü serverlarda lag dediğimiz şey ilk kez bu oyunda cıkmadı takdir edersinki. öle 300-500 kişi aynı yerde savasacak! demekle olmuyo işte, yazılımdada adam gibi cözmen gerekiyo bu işi.
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 çözebiecek bir şirket varsa o da ncsoft'tur. böyle şeyleri ncsoft'da aramak baya yersiz. adamların serverları olsun oyunları olsun gördüğüm en yüksek stabiliteye sahip en iyi massive kombat sorunsuz kaldırabilen oyunlar. lineage 2, aion en basitinden. şu an milletin massive kombat diye övündüklerinin 5 katını bundan 10 yıl önce lineage 2'de tedarik ediyorlardı- bugünkülerden daha iyi bir şekilde. aynı şekilde aion en stabil şekilde massive kombatı destekleyen oyunlardan biri. serverside olsun, clientside olsun.
Gangren Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 Bu arada, oyun şu anda iyi şekilde kaldırıyor massive combatları, PvE/PvP olsun.
arcane Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 collision, ability effect falan olup da 300-500 kişiyi aynı yerde savaştıracak bi oyun yok. muhtemelen sittin sene gelmez öyle bi oyun. sadece öyle olduğunu iddia ederler yine lagfest olur bi şekilde. ya da grafikler çöp olur, collision olmaz falan bir yerden kırpılmış olur. o işin ideal çözümü ona göre savaş mekanikleri ve savaş alanı tasarlamaktı. guild wars ise 2008'in warhammer'ının birebir aynısını yapıp instanced olarak koyduğu için haliyle sıkıntı olmuş. o BLOBlar dağılacak. ama işte MASSIVE EPIC BATTLES!!111 diyerek lagfest pazarlamak daha kolay olduğu için...
bingildak Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 lineage 2'de darkfall'da 300 kişi tek zone'da massive pvp görmüştür. lineage 2 o zamanlar grafik olarak da çok ilerideydi. darkfall'da yine texturelar falan çamurdu. yapılamaz diye bir şey yok, yapan yapıyor. aynı ekranda 300 kişi olmaz zaten. mantık dışı direkt. tek zone'da 300 kişinin olduğunu ben gördüm ve oynanabilirlikte yerindeydi. 100% performansda değildi ama oynanabilirdi (fps 100 küsürlerden 30 lara düşmüştü ve bazı büyüler havada takılı kalabiliyordu). aion eminim şu an 300 kişi üzeri pvp görüyordur tek zone'da. grafikleri ortalama üstü. 500 zaten gereksiz bir rakam. 500 kişi pvp mi olurmuş, bana kalırsa 300'de çok gereksiz. 100v100 fazlasıyla "massive" lik. hatta 75v75 bile birden çok cephesi olan bir kale savunma/saldırı senaryosunda iyi.
yunusemre Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 29, 2014 bu yorumları yazarken son zamanlarda oynadınız mı gw 2? mis gibi çalışıyor
yunusemre Mesaj tarihi: Ocak 30, 2014 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2014 Yalan soylemisim hala 100v100e yakin combatlarda lag oluyor, hatta combata girmesini gectim gordugun anda oyun takilmaya basliyor. Ama baslarda skill atamama skintisi vardi, o cozuldugunden beri cok coddi etkilemiyor.
sadman Mesaj tarihi: Şubat 2, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2014 önceki hali ne kadar kötüydü bilmiyorum da skill sorunu hala var, 2-3 sn gecikmeli atıyor karambol olunca
yunusemre Mesaj tarihi: Şubat 2, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2014 atmıyordu :) sfr'de duzgun wvw guild'i hangisi var ya bi guild'e giriyim diyorum
arcane Mesaj tarihi: Şubat 2, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2014 dreagloth said: Gerçekten bu işten milyon dolar kazanan firmanın hardware ının olabilecek en iyisi olmadığına mı inanıyorsunuz. tabii ki. bu işten milyon dolarlar kazanmak o dümeni de içeriyor. oyun firmaları bu konuda ağır sabıkalı. milyon dolara para demeyen WoW dahil oynadığım birçok oyunda hardware upgradelerine dair birçok dev post gördüm. bunların çoğu ilk günden yapılabilecek upgradelerdi. ama kapasite yetersizliğinden insanları server queue'da saatlerce bekletmek daha kolay ve efektif. hem adamdan o an oynamakta olanla aynı parayı alıyorsun hem daha az yük. "oyunun ilgi göreceğini biliyorduk ama bu kadar da başarılı olacağını tahmin etmemiştik" - random mmorpg producerı. mass pvp'yi leveling area ile aynı serverda çalıştırmak dahil network structure için cılkı çıkana kadar maliyet hesabı yapılıyor. bu hesap oyuncuya optimal deneyim sunmak yerine "adam kaçırmadan ne kadar geçirebiliriz"e dayanıyor. daima tüketici zararlı çıkıyor. en son eve fanfest'de CCP WoD producer'ı world of darkness için sunucu ağını epey bir yaymayı düşünüyoruz diyordu, malum one shard oyun o da. halbuki adamın piyasada hazır oyunu var ve daha geçen gün oyun tarihinin en büyük massive pvpsi gerçekleşti. kraldan çok kralcı olmayalım. olabilecek en iyi değil de çaktırmadan, oyuncu isyanını bardağı taşırmadan, çarkları idame edebilecekleri en iyi sistemler endüstri standartı diyelim.
Öne çıkan mesajlar