bingildak Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2017 evet yaşlılar infection, virus gibi şeylere immunityi gençlere göre çok daha yavaş kazanıyor
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 böyle bir şekilde başladım baya efektif oldu gibi
Gangren Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 Outer wall wood olmasın. Grenadier tipler gelip bok ediyor sonra ortamı.
huun Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 ben de diyorum bu biralar nereye gidiyor. ibne tolerans bile geliştirmiş sdfs
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 ss 2. günden falan ya. mimariyi göstermek içini attım. taş her şey şu an. OHA bağımlı tavşan çok iyi dasdsaıojdas
Saeros Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 3, 2017 tavşan gerçekten rimworld'ün doruk noktasıymış sdf
mascio Mesaj tarihi: Şubat 23, 2017 Mesaj tarihi: Şubat 23, 2017 shia lebouf için mod yapılmış Actual Cannibal Shia Lebouf Ahaha gördüğüm en iyi video falan olmuş. Mükemmel bir çalışma. Oyuna bir event olarak ekleniyor ve üzeri çıplak elinde baltalı Shia Lebouf koloninize saldırıyor. Eğer tame etmeyi başarırsanız da Art'ı kapalıymış dsfhjsdhg. En iyi falan ya bu oyun.
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 17, 2017 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2017 17 çok iyi geliyor lan ama kapsama bakılırsa mayıs sonu falan olacak galiba Some official words from Tynan posted here: "We recently asked whether players would rather have the bugfix-only update released, or if they’d prefer we just kept working and waited until we had new content to release. The results aligned with my personal thinking, which is that the disruptive effect of a release (breaking various compatibilities) isn’t worth it for a bugfix-only release. So, we’ve been adding new content! Alpha 17 will basically be two updates combined, where one of them was a refinement-and-fix overhaul. I’m not going to go into detail on exactly what’s coming (that’s what the update videos are for!) But here are some basic notes on things in progress. The update will focus on enriching the content in the world, and create more reasons to use the planet-travel caravan system: Roads and rivers across the world (multiple categories of each). Rivers across the world. Redone enemy base generation. Enemy AI overhauls. They’ll be harder to cheese in various ways and act more sensibly. A new class of incidents that initiate quest opportunities on the world map. These are driven by a new combinatorial “site” system that allows us to create destinations to go to out of multiple “pieces”. This creates more variation than we would get if we just had single quest destinations. Now we can take any “site core” from a library, surround it with “site parts” from another library and the system will generate them all together. So, you could have a core that is a stash of gold, and add on “manhunter animals” and “abandoned turret line” around it, and the map generator will combine those. The number of possible combinations can get large quickly. This update will keep it pretty basic, but for future updates I hope to have larger site part libraries, which will create massive variation. People can tend their own wounds now! Tons and tons of rebalancing and detailed redesign to make skills matter more, make the economy more coherent and balanced, make animal farming for meat viable, make cannibalism a bit less ho-hum, make surgery not absurd, make room stats matter in a sensible way, make storyteller incidents more varied, and so on. Based on man-hours, Alpha 17 will probably be the most substantial update yet. RimWorld has become quite a beast in terms of design complexity, so it does take a lot longer now to design and tune things so they integrate into the rest of the game well, don’t overwhelm players with complexity, and don’t create weird exploits or nonsensical outcomes. But, that’s all part of the inherent challenge of designing a tightly-integrated, wholly-procedural colony sim!" At this exact moment there is no release date and the team is still chipping away at the update. You can join in the discussion here: https://ludeon.com/forums/index.php?topic=31683.0
neutrino Mesaj tarihi: Nisan 17, 2017 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2017 "" said: The update will focus on enriching the content in the world, and create more reasons to use the planet-travel caravan system Bu iyiymis de cok gelismesi gereken sey var. Base'i kurduktan sonra tasiyamamak, baska yere yeni base kuramamak, komsu tile'lari kendi haritana ekleyememek falan hep sinirliyor oyun tecrubesini.
arcane Mesaj tarihi: Nisan 17, 2017 Mesaj tarihi: Nisan 17, 2017 content gelse de oynasak diye aklim rimworld'deydi. quest disinda hep varyasyon arttirmak demis. bir onceki yamanin goz ardi ettigi yerlere abanmislar. ancak eklenti az. daha tanitimini gormedik ama questlerin trade'den fazla tesvik saglayacagini sanmiyorum. denge degisiklikleri oynatabilir mi diye umitlendim. ilginc duruyorlar. temeli cok saglam oldu. 16 ve 17'de gelen world ogelerini "hakiki" dinamik hale getirirlerse gol olur. mesela butun npc caravanlari generate edilse efsanevi olur.
Asteroth Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 5, 2017 Ben daha dün başladım, 5 tane tribal'ımı çektim, saf saf köy kuruyorum forum/wiki okumadan. Saldırı olduğunda "Hay allah, yine mezar kazmak gerekecek, yarım gün gitti" diye düşünüyorum 2 gündür. Ufak da barınak yaptım bikaç hayvana ama sonra "Beslemesi etmesi derken değer mi acaba?" diye aklıma takıldı, internete sorayım dedim. "Killbox'larınızın yanına freezer kurun ki, köpekleriniz düşmanı öldürünce vücutlarını taze taze yiyebilsin." diye tavsiye gördüm az önce, lanet olsun kapitalizm.
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 yama gelmis soylemiyorsunuz https://www.youtube.com/watch?v=x8eyPE2yuoE&
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2017 changelog baya kalabalik; https://ludeon.com/blog/2017/05/alpha-17-on-the-road-released/ var mi elle tutulur degisiklikler, ozellikle su exploration duzeldise oynarim direk kaldigim yerden.
Redeagle Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2017 Dünyayı biraz daha güzelleştiriyor işte. Yollar, nehirler falan eklemiş. Komuniteler yolların yanında kurulabiliyormuş genellikle. Traderlar daha ziyade yolları kullanmaya çalışacakmış. Bu peçteki en büyük mevzu open world de gezerken komunitelerden falan quest alabilme olayının temellerinin atılması. Random encounter yaşabildiğin ve quest alabildiğin bir dünya yaratıyor. Bunun içi ne kadar zenginleşir tabi şu an için belli değil ama eğer modçular bu encounterları ve questleri modifiye edebiliyorsa bir iki aya elimizde bayağı zengin bir oyun olabilir.
zipzip Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2017 ya ef iki saattir alpha 17 on the road kısmını okuyorum başlığın, ne zaman çıkıcak diye arıyorum -_-
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2017 Mesaj tarihi: Mayıs 27, 2017 on the way abi o. sana hic hocalarin ingilizce dusun demedi mi sdfgh.
arcane Mesaj tarihi: Haziran 2, 2017 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2017 bes kisilik yeni kolonimde iki iyi shooterim var. biri oburunun esiyle iliskiye basladi. daha stonecutter's table dikmedim. en buyuk luksumuz buzdolabi. yaptiginiz ise bak...
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Haziran 2, 2017 Mesaj tarihi: Haziran 2, 2017 dsdsf oyunda bile birbirlerini..
arcane Mesaj tarihi: Haziran 6, 2017 Mesaj tarihi: Haziran 6, 2017 prisonerlarin double bed paylasmasini engellemenin bir yolu var mi? ilerde colonist odasina cevirecegim o yuzden single bed'e efor harcatmak istemiyorum.
Saeros Mesaj tarihi: Ekim 8, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 8, 2017 ben buna yine başladım ve direk moralim bozuldu az önce sdf https://i.gyazo.com/8e2552b9760d6bf29141e63fa5dc54bc.png ama kalp lazımdı :(
arcane Mesaj tarihi: Ekim 8, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 8, 2017 tynan reis bir in-dev post atsin veya video patlatsin da keyfimizi bulalim.
zipzip Mesaj tarihi: Ekim 8, 2017 Mesaj tarihi: Ekim 8, 2017 Uplamayın canım çekiyor, gömemem saatlerimi fds
arcane Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 Mesaj tarihi: Kasım 6, 2017 (unstable) A18 bir suredir teste acik. steam'de beta tabinden erisim saglayabilirsiniz. tam liste yok. ustunkoru ozet gecmis: https://ludeon.com/forums/index.php?topic=36208.0
Öne çıkan mesajlar