Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)

progamer

Öne çıkan mesajlar

Hayatımda izlediğim en kötü şeylerden biriydi. Yok gerçekten surreal bir deneyimdi, böyle "kötü" deyip geçilecek şekilde kötü değildi. Kasıtlı olarak kötü yapılmış gibiydi. Plot, pacing, müzik, development. Herşeyi aynı anda aynı seviyede kötü yapmak kolay birşey değil.

Hani ben Nolan'a kızıyorum ya bi şaane film yapıyo bi çok kötü yapıyo diye. Öyle bi kötülük değil bu, Nolan'ın consistent iyi oldugu şeyler var, bu öyle bir durum değil.

Herşeyiyle kötü bir film, redeemable tek şey Affleck gördüğüm en iyi Batman sanırım, aşırı üzüldüm bu şekilde harcanmasına.

/tv/'de bi post gördüm güldüm siz de gülün.

http://i.imgur.com/6wucZ6y.png
Okay, just got out and all I can say was that was an INSANE experience. I disagree with the reviews and can honestly say that this was one of the most fascinating movies I have seen in my life. And before you get all butthurt and call me an apologist, I did not think this was a good movie. I think this was a terrible movie, but not in the way something like Fant4stic or Batman & Robin was terrible. This was just baffling. The reviews call it disjointed and jumbled (it was), but what they failed to communicate is that this movie truthfully felt like a fever dream. It was FASCINATING. I feel like someone gave me a synopsis, then I fell asleep and dreamt up this movie. It played more like a sequel to Eraserhead than it did Man of Steel. Superman delivered everything in monotone, characters randomly blew up without provocation. People woke up from dreams only to wake up from other dreams. Sometimes they didn't even wake up and the movie just kept going. Jesse Eisenberg's character, a Steve jobs esque celebrity billionaire, was literally visibly insane and no one in the entire world questioned it. Fant4stic plays like a movie that was ruined by sloppy narration, this feels like it was intentionally designed to be a weird surrealist arthouse interpretation of a simple comic book film. It is the most interesting thing I've seen in a movie theater in maybe my entire life.

Honestly, there is no way DC will be able to move forward with a cinematic universe after this, but I am so fucking happy this got made. We will get another DC universe, but we will never, ever, EVER see anything else like this movie as long as we live. I cannot fucking wait to see Suicide Squad after this. Not because I think it will be good, but I NEED to see the next step in this maniacal dance of death.
Sosyal ağlarda paylaş

ilk yarı çok kopuk kopuk sahnelerle geçiyor hiç akıcı değil. trailer için sahne kasalım diye gereksiz rüya fln sokuşturmuşlar. karakterlerin motivasyonu kötü işlenmiş. ikinci yarı hafif toparlıyor akıcılık noktasında ama batman vs superman sonrası klasik hero dövüşleri copy paste. wonder woman tırt.

filmin tek güzel yanı motivasyonunu geçersek eğer batman. arkham serisinden ilham almışlar baya. dövüşler, hareketler, batclaw vs her şey tam istediğim gibiydi. tabi bu sefer de batman ruhu yoktu. çatır çatır adam öldürdü filmde. normalde joker i vs bile öldürmeyen biri. o noktada büyük sıçış var. oyunculuk olarakta ben affleck düşük beklentilerden sonra baya iyi geldi.

izlenmesine izlenir fln ama marvel filmleri yanında çok sönük kaldı.

Sosyal ağlarda paylaş

Simdi geldim filmden. Kötü müydü iyi miydi bilmiyorum. Afalladim acikcasi. Batman'in havasi pek verilememis gibi geldi. Lois'in savas alanlarinda, yikilian sehirlerin icinde gezip dolasmasi artik baydi. Lex Luthor güzel olmus. Eisenberg iyi bi oyuncu. WW fena durmuyo. Biraz daha iri bi kadin secebilirlermis gibime geldi ama. Cok iyi bi filmi kesip bicip batirmislar izlenimi birakti. Bilmiyorum ya... hayal kirikligi yasiyorum sanirim. Celiski icerisindeyim.
Sosyal ağlarda paylaş

xunn said:

/tv/'de bi post gördüm güldüm siz de gülün.

http://i.imgur.com/6wucZ6y.png
Okay, just got out and all I can say was that was an INSANE experience. I disagree with the reviews and can honestly say that this was one of the most fascinating movies I have seen in my life. And before you get all butthurt and call me an apologist, I did not think this was a good movie. I think this was a terrible movie, but not in the way something like Fant4stic or Batman & Robin was terrible. This was just baffling. The reviews call it disjointed and jumbled (it was), but what they failed to communicate is that this movie truthfully felt like a fever dream. It was FASCINATING. I feel like someone gave me a synopsis, then I fell asleep and dreamt up this movie. It played more like a sequel to Eraserhead than it did Man of Steel. Superman delivered everything in monotone, characters randomly blew up without provocation. People woke up from dreams only to wake up from other dreams. Sometimes they didn't even wake up and the movie just kept going. Jesse Eisenberg's character, a Steve jobs esque celebrity billionaire, was literally visibly insane and no one in the entire world questioned it. Fant4stic plays like a movie that was ruined by sloppy narration, this feels like it was intentionally designed to be a weird surrealist arthouse interpretation of a simple comic book film. It is the most interesting thing I've seen in a movie theater in maybe my entire life.

Honestly, there is no way DC will be able to move forward with a cinematic universe after this, but I am so fucking happy this got made. We will get another DC universe, but we will never, ever, EVER see anything else like this movie as long as we live. I cannot fucking wait to see Suicide Squad after this. Not because I think it will be good, but I NEED to see the next step in this maniacal dance of death.

http://static3.fjcdn.com/thumbnails/comments/Not+being+able+to+take+less+then+3+inchs+without+_864b5cf5820059c3ffcd38733bfba1a5.jpg
Sosyal ağlarda paylaş

GERGE said:

Ayni. Kotu. Tek iyi yani Hans Zimmer'di.

Hipster olacagiz diye her seyi begenmeme kuralini bozmamışsınız yine :)

Filmin eksik yanlari elbette vardi ama 3/10 falan da degildi, saçmalayıp komik olmayin. Uzun olmasini, wonderwomani ve 3d despotlugunu bir kenara birakirsak gayet eğlenceli, görsel olarak çok başarılı bir film olmuş.

Gidin kendinkz seyredin, internetteki fanboy yorumlarindan etkilenmeden.
Sosyal ağlarda paylaş

• Genel Yönetici
neutrino said:

GERGE said:

Ne kadar kolay beğenen biri olduğumu biliyor yani Pati. Ona rağmen beğenmedim hiç. Çok boştu film. Deviant fanart with Hans Zimmer olmuş işte.
Sosyal ağlarda paylaş

Ayfon said:

Asteroth said:

Filmi izlemedim henüz ama şöyle bir şey koymuşlar;

https://www.youtube.com/watch?v=cwXfv25xJUw

Asteroth kanka, burda nasil bi soru yöneltiyolar da Ben orda düsüncelere daliyo? Anlayamadim ondan soruyorum.

"Filme yorumlar gelmeye başladı, bakma fırsatınız oldu mu?" diye soruyor röportajı yapan arkadaş, "Sizin bu yorumlara cevabınız var mı?" derken Superman kardeş "Yok, ne demişler?" diye soruyor. "Film mixed response alıyor" diyor, o mixed response dediği genelde "Abi sıçmışsınız biraz"ın nazikçesi oluyor.

O arada gelen başlıklar filmi itin götüne sokup çıkarıyor. Son soruda "Sizce bu yorumlar filmi etkiler mi?" gibi bir şey soruyor tekrar, Superman hararetle anlatmaya başlarken de Ben dalıyo gidiyo.
Sosyal ağlarda paylaş

Ahahhah iyiymis. Sagol tercüme icin :D

Yazik ama garibim Ben Affleck napsin. Adama Batman oynamitlar sanki Marvel karakteri. Batman'in o kendine has adaleti, masumlari korumasi ve kendine has tarzi pek yansitilamamis. Superman basarili ama senaryoda is yok. Filmdeki en iyi (hatta ender iyi) sahnelerden biri Batman'in tekme tokat dövüstügü sahneydi.
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

zack snyder güzel shotlar üreten ama (ki en ikonik olanları cizgiromanlardna arakladı/kopyaladı bunu kabul edelim şimdi) hikayeye anlatmayı beceremeyen biri. burdada aynı sorunu yasamıs demekki

bu filmde öyle güzel shot da yoktu ki çok. Hep çok karanlık, hızlı ve yakın çekimler.

Man of Steel'de ki Smallville 2v1 fightı kadar iyi bi sahne yoktu bence BvS'de.
Sosyal ağlarda paylaş

neutrino said:

GERGE said:

Filmin eksik yanlari elbette vardi ama 3/10 falan da degildi, saçmalayıp komik olmayin. Uzun olmasini, wonderwomani ve 3d despotlugunu bir kenara birakirsak gayet eğlenceli, görsel olarak çok başarılı bir film olmuş.

Gidin kendinkz seyredin, internetteki fanboy yorumlarindan etkilenmeden.

Ben her şeyi beğenen biriyim.

Bunu beğenmedim bok gibi, izleyenlerin yarısı bok gibi diyor zaten. Yeni 2 kelime öğrenip her postta spamlıyorsunuz. O kadar kötü ki warner bross justice league evrenini iptal eder kesin.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...