Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Division


Khiran

Öne çıkan mesajlar

Gecen seneki trailera gore cesitli degisiklikler var.

Ana haritada sokak seviyesinin altinda bir metro/tunel sistemi oyuna eklenmise benziyor. Trailer'da gosterilen encounter da leveling esnasinda bir base unlocklamak amacli bir world encountera benziyor dungeonimsi instance yapisindan ote.

Gadget/skilllerde Cluster bomb seklinde dagilan seeker mine ve mermiden flamethrower'a upgradelenmis turret mevcut.

Skill sistemiyle ilgili gecen seneki trailerda 7 tier skill mevcut. Bu senekinde 5 trained skill gozukuyor. Her tierden 1 tanesi train ediliyor anladigim ama combatta 2 tanesini kullanabiliyorsunuz, cunku iki trailerda da combata girmeden once party skillerini duzenliyor.

Seeker mine cd'si 10 sn'den 20 sn civarina cekilmis bu sene. Yeni gadget/skill olarak ana karakterin kullandigi Firefly (40 sn cd) ve Bronson'un kullandigi ve ismini "Tesla" olarak belirttigi (25 sn civari cd) yanina yaklasana elektrik veren trap gibi birsey var.

GUI'de ufak tefek degisiklikler var, mermi ve skill cd'si harici combat icin farkli herhangi bir resource yok gibi gozukuyor.

Ana karakterin kullandigi Vector SD'nin ext mag. kapasitesi 51'den 40'a inmis. Ayni sekilde tasidigi ekstra mermi sayisi da 301'den 128'e inmis ancak tabi bu weapon mod. veya talentlarla alakali bir durum olabilir. Secondary weapon veya melee attack gozukmuyor, mermi bitince ne olacak bilinmiyor. Oldurdukleri elemanin biri baltayla atar yapiyor ama kimsenin bu oyunu melee charla oynayacagini/oynayabilecegini sanmiyorum.

"Hold X to revive" mekanigi var gibi gozukuyor ancak res alindiktan sonra HP 3-5 saniyede fulleniyor.

Bu seneki trailerda kapistiklari elemanlar cok daha az mermi yiyip oluyorlar, ancak playerlarin vurduklari damagelar daha yuksek. Lvl arttikca artan damagela bir alakasi olabilir, ayni sekilde bu seneki trailerda gosterilen encounterda moblar biraz daha sert.

Gene bu seneki trailerda ortalama lvl17'lik partinin karsilastigi moblar 1500 HP'li bizim elemana mermi basi 100 dmg vuruyor. Atilan grenade'imsi zamazingo kenarindan 300 vuruyor. Ayni sekilde bossumsu abi tahmini 400-600 hp'si kalmis Bronson'i minigun'in tek salvosuyla asagi aliyor. Ana karaktere cover'dan covera gecerken 350 vuruyor. Ayni bossu en sonda kursuna diziyorlar, sadece ana karakter bi 3-4k vuruyor, anca oluyor. Headshotlarda 2x modifier var gibi gozukuyor.

Moblar aninda asagi alamassan 50 metre kosup yandaki grubu aggroluyor, o olay tatli olmus. Lone Wolf'lar icin tam bir kabus.

Yerden mermi lootlama gibi bir durum yok, gene mermi almaya bi base yollari gozukuyor playerlara. Kurukafayla isaretli boss abide bir tek loot isareti cikiyor.

Su sayilarla oyunun zorluk seviyesi keyifliye benziyor. Playerlarin OP olmasi gibi bir dert olmayacak gibi. Console scrublarinin full party ile duse kalka oldurdugu gruba solo girmek PC oyuncusunu zorlayabilir hatta yerden yere vurabilir gibi (tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Piyasada yeterince yasandi bitti saygisizca seklinde fast paced FPS mevcut. Mac baslar, mac biter herkes yoluna olmasindan ziyade progress ogeleri barindiran, persistent world veren, mekanikleri gayet guzel gorunen bir oyun yapiyor gibiler.

Concept sahane, cikinca execution da sahane olursa hic de rezil olacak bir mmo olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi neyi büyük düşün nasıl bir mmo olabilir ki bundan? sandbox bişey olur oynarız diye düşünüyordum da dün gördüğüm video cidden komik geldi bana bilmiyorum. benim beklentilerim farklıymış demek ki.

çok sığ geldi ban.a bunun mmo su da themepark hep aynı şeyi yaptığımız bir tps oalcak gibi geldi. umarım olmaz ne diyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi bildiğin co-op shooter olacak, ümidi kestim ben tamamen artık bu doldurma videolardan sonra açıkçası.

Adam akıllı bir gameplay göremedik ki, bir yere gidiyolar, moblar var, ateş edip öldürüp imkansızı başarmış gibi yuppi yihuu diyorlar.

Ürüne güvenseler bu kadar samimiymiş gibi gözükmeye çalışıp sahte voiceover'larla oyunda müthiş immersion var siz de böyle oynayacaksınız hissi vermeye çalışmazlar bence.

Görsel olarak müthiş gözüküyor o ayrı konu, ama zaten sene 2014 arkadaş olsun o kadar da bi zahmet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Feamer said:

fare ile nişan aldığın, doğru dürüst taktik yaptığın, ama ayrı olarak multi de oynadığın bir fps olsa epic olur ama mmo olarak çıkarsa ömrü 3 yıl



Abi sen de hangi yüzyılda yaşıyorsun 3 yıl neyin ömrü var?

Sanki azmış gibi ömrü 3 yıl diyorsun, mmo kötü diyorsun ben seni çözemedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Beklentileri abartmadan,

Oyunun temeli/combat sistemi TPS. Next-gen konsollara ve PC'ye uretiliyor oyun. Combatta kullanilabilen 2 adet extra skill ve pasivelerden olusan bir talent sistemi mevcut. Harita tamamen sehir icinden olusuyor ve mevsim kis.

Oyunda class sistemi yok, skiller combattan combata degistirilebiliyor, talentlar da muhtemelen baselerde degistirilebiliyor.

Harita yaklasik olarak:
Buradaki 4 resim GTA V'in sehir kismi. Bu harita sadece 1 adet lobby/shard. Bir adet lobby asagi yukari 2500-3000 kisiye kadar oyuncu kaldiracak gibi gozukuyor. Oyunda arac yok, sadece unlocklanan base'den base'e fast travel mevcut, baseler harici disarda gezinme islemi tabanvay olarak gerceklestiriliyor. Haritada yer alti, bina ici, cati gibi seviyeler de mevcut olacak.

Gruplar 4+1. 4 oyuncu + 1 tablet seklinde. Tabletler'in kontrol ettigi dronelar bina iclerine muhtemelen close air fire support saglayamayacak, belki az miktar reconnaissance durumlari olabilir disaridan.

Muhtemelen birden fazla faction olacak, bu konuda fazla bir aciklama yok. Bunun harici muhtemelen birbiriyle catisan rep factionlari olacak.

Oyunda PVE ve PVP zone'lar mevcut. PVE zonelarda world PVP yapilamiyor, sadece PVP zonelarda (Dark Zone) yapilabiliyor. PVE zonelar muhtemelen instanced olacak (lvl araliklariyla) ve bunlar gruptaki kisi sayisina gore scaling icerecek. Yani SP gibi oynayabiliyorsunuz bu zonelari ancak scalingle co-op olarak da oynanabiliyor. Instanced olmayan social/safe sehirlerin olmasi muhtemel multiplayer icin. Ekstradan dynamic world eventlar da olabilir.

Dark Zonelarda her turlu sevisme serbest. Buralarda lootlanan itemlara safe zonelara donulene kadar sahip olunamayacak. Ya tabanway ya da haritada herkes tarafindan gorulebilen extraction flareiyle chopper extraction almaniz mumkun bu bolgelerden (90 saniyelik countdown'dan sonra). Dark Zone'da olduruldugunuzde o zone icersinde lootladiginiz itemlar cesedinizde kaliyor, siz dark zone disinda bir yerde spawn oluyorsunuz.

Oyuna mmorpg/mmotps diyebiliriz

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bunlar harici bol bol giyim-kusam customization'u olacak gibi.

Melee attack da muhtemelen mevcut olacak.

Skiller arasinda CC/stun gibi seyler mevcut.

Blackmarket olayi trade/barter ustunden donecek, oyunda currency yok. Food/Drink'ler genel olarak belirli bir surede buff veren consummable rolunde anladigim.

Craftingle ilgili daha detay yok ama kiytirik bisi yapmayacaz diye bir reportaj mevcut. Craftingin weapon/armor/inventory customizationlarini icermesi mumkun. Bunun harici bir miktar consummable da icerebilir gibi duruyor.

Weapon customization olayi oyunun onemli bir kismini olusturacak gibi duruyor. Gecen seneki trailerdaki lootlanan Mk17 DMR'in ustunde 4 adet customization slotu mevcut: barrel (namlu), mag (sarjor), rail/sights (durbun), stock(kabza).

Bu trailerlardaki benim de dahil herkesin sinir oldugu scripted diyaloglarin da tek olayi in-game voice sistemindeki telsiz konusmasi filtresinin reklami, baska bir olayi yok gibi ama in-game voice olayina onem vermeleri guzel tabi.

Tabletten oynayanlar icin de bir skill/leveling sistemi mevcut anladigim kadariyla, drone'un loadout'u degistirilebilecek gibi gozukuyor.

Co-op/leveling/PVE sistemi ne kadar iyi olur bilemiyorum ancak bu seneki trailerdaki arkadaslar baya kalindi, zorlugun yuksek olmasini umit ediyoruz.

Bunun harici dark zonelardaki sevisme tabi ki herkesin en cok hype yaptigi olay, umariz ki dark zonelardaki binalari olabildigince detayli tasarlarlar ki X binasinin catisindaki sniper Y binasini lootlayan gruba bela olabilir veya ortami booby trapleriyle doseyen Z grubu flare'e kosan W grubuna suprayzbatses yapabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...