Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Oynayan Var mı?


boztu

Öne çıkan mesajlar

Mortis said:

bingildak said:

Mortis said:

saolasın bir soru daha

amerikada 30 dolara avrupada 30 euroya satiolar

amerikadaymış gibi yapıp 30 dolara alsak region lockı var mıdır oyunun?


sen oyunu satmış mıydın ki? satmadıysan subs. yapıp 2. oyuna sahip oluyorsun. eğer yoksa bilemiyorum valla ne desem yalan olur


abi ben bulamiom accountumu ya biz senle beta zamanı mı oynamıştık yoksa oyun çıkınca satın mı almıştık hatırlamiom ya

tarihime baktım account registration mailı var your acc name is bilmemne die gösterio 2009 haziran ayı. o zaman oyun çıkmış mıydı

emin olamiom, satın aldım mı almadım mı die

deniorum çünkü forgot your passwordden, acc name i doğum tarihimi türkiyeyi seçip olmuo öle bi account yok dio


forgot password`u https://accounts-eu.darkfallonline.com/account/index.php adresinde deniyceksin. sen df1 accountuna ulasmaya calisiyosun su an aktif olan dfuw sayfasi. oradan forgot password yaptiginda cikmiyorsa yoktur zaten
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

Mortis said:

bingildak said:

Mortis said:

saolasın bir soru daha

amerikada 30 dolara avrupada 30 euroya satiolar

amerikadaymış gibi yapıp 30 dolara alsak region lockı var mıdır oyunun?


sen oyunu satmış mıydın ki? satmadıysan subs. yapıp 2. oyuna sahip oluyorsun. eğer yoksa bilemiyorum valla ne desem yalan olur


abi ben bulamiom accountumu ya biz senle beta zamanı mı oynamıştık yoksa oyun çıkınca satın mı almıştık hatırlamiom ya

tarihime baktım account registration mailı var your acc name is bilmemne die gösterio 2009 haziran ayı. o zaman oyun çıkmış mıydı

emin olamiom, satın aldım mı almadım mı die

deniorum çünkü forgot your passwordden, acc name i doğum tarihimi türkiyeyi seçip olmuo öle bi account yok dio


forgot password`u https://accounts-eu.darkfallonline.com/account/index.php adresinde deniyceksin. sen df1 accountuna ulasmaya calisiyosun su an aktif olan dfuw sayfasi. oradan forgot password yaptiginda cikmiyorsa yoktur zaten
.

Abi kahretsin dun gece 30 euro verip su mesajini gorseydim keske bu of sinirlendim simdi refund isteyebilir miyim acaba
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi acele etmişsin yalnız eski hesaplar 15 euroya alma işi için bugün son gün. Refund deneyebilirsin ama alamazsan bu sefer totalde 45 euro vermiş olacaksın hehe. Aventurine'e benim inancım sıfır ondan yaparlar yapmazlar diyemiyorum.

Argoel'in hesabıyla girip karakter yaratıp, tutorial'ı bitirdim. Forumda yazmışlar tutorial'dan kaynaklanıyordu başka pc ile geçtim sorun kalmadı diye, deneyecek bakalım.

Anladığım kadarıyla problem yaşayanların hepsi torrentten çekmiş. Ben lobby'den çekmiştim belki ondan problem yaşamıyorum.

ayrıca deneyebileceğiniz şeyler eğer hala çalışmazsa lobby'den :

1)

http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679

var mı, güncel mi?

2) launcher'dan windowed calıştırmak
3) grafikleri kısmak (launcher yine)
4)DELETE ALL FILES IN %APPDATA% DARKFALL FOLDER

C:UsersYourwindowsaccountnameAppData RoamingDarkfallCharacter11

bu dosyalar hidden, ondan hidden dosyaları görmek için ayar yapmanız gerekiyor.



en son çare şu config'i çekip DFUW'nin -C:Users"Username"AppDataRoamingDark fallCharacter-
https://www.dropbox.com/s/w5fkmvd9dg35kqm/DFUWcfgs.rar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Unable to initialize all modules

http://img.photobucket.com/albums/v616/axedice/df_zps1b05ba34.jpg

Oyuna daha önce hiç girmediğim için appdata klasörümde darkfall yok hala, silecek bi appdatam da yok yani. Bütün güncellemelerim tam, oyunu lobbyden çektim, c++ ı yeniden indirdim kurdum, oyunu windowed ve min çözünürlükte çalıştırdım, validate yaptım/yapmadım. Hepsinde aynı hata. Bi şu tutorial olayı kaldı yapmadığım, oyuna girebileceksen sana şifremi atayım pmden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ticket attım bakalım support'a ne gelecek, paylaşırım buradan.

https://cs.darkfallonline.com

ticket açsanıza şuradan 15 dk sonra yanıt geldi bana.

Thank you for submitting a ticket to Customer Support regarding crashing at launch.

We would like to ask you to please go to Options in the Lobby and check 'validate and repair files'.

Please make sure that there are no memory intensive applications running in the background and please have as much free system memory as possible before trying to re-run the Game.

demişler...

Once you have completed that, please try to log in. If you still have the same issue, please provide us with the following:

1. Account name
2. Server
3. Character
4. Country that you are logging in from

demişler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

https://cs.darkfallonline.com/ 'e gir

sol taraftan login ol. submit'e ticket de yukarıdan. Technical'ı seç, basitçe sorunu özetle. -'validate and repair files yaptığını söyle ve şu bilgileri de sonuna yazarak gönder.

1. Account name
2. Server
3. Character
4. Country that you are logging in from

15 dk'da falan yanıt geldi bana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gelen cevap :

Dear Customer, Thank you for your ticket. In order to assist you we would kindly ask you to send us your game logs. In order to send us your logs please do the following: 1. First, you will need to go to your Program files 2. Next find the Darkfall Unholy Wars folder 3. Click on the folder and you should see a "Data" folder 4. You will need to upload all files with the extension "*.log" to this ticket response It is possible that there may be many files with this exstension. If the files are large you may have to send them one at a time. Also, if you have any issues sending the files through our ticketing center you can send the files to: [email protected]. Please make sure to include your ticket number in the subject header as well as your account name and server name. Once we have your logs we will be able to provide further assistance. You can also see this information in our Knowledge Base at https://cs.darkfallonline.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/23/1/uploading-images-and-logs-what-is-the-file-size-restriction Thank you, Customer Support


evdeki pc nin log file ları yollarım eve geçince. düzelirse haber ederim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hello again,

Thank you for your logs.

The files have been forwarded to the Technical Department where they will be looked into.
We might contact you again if we find out we need some more information on this matter.

Thank you,
Customer Support


Hah şöyle yaa . Bi an şüpheye düştüm aventurine e bir şeyler oluyor diye :) bakalım ne kadar bekleyeceğiz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...