arcane Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 son çare oyunu patcher ile indiriyorum.
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mortis said: bingildak said: Mortis said: saolasın bir soru daha amerikada 30 dolara avrupada 30 euroya satiolar amerikadaymış gibi yapıp 30 dolara alsak region lockı var mıdır oyunun? sen oyunu satmış mıydın ki? satmadıysan subs. yapıp 2. oyuna sahip oluyorsun. eğer yoksa bilemiyorum valla ne desem yalan olur abi ben bulamiom accountumu ya biz senle beta zamanı mı oynamıştık yoksa oyun çıkınca satın mı almıştık hatırlamiom ya tarihime baktım account registration mailı var your acc name is bilmemne die gösterio 2009 haziran ayı. o zaman oyun çıkmış mıydı emin olamiom, satın aldım mı almadım mı die deniorum çünkü forgot your passwordden, acc name i doğum tarihimi türkiyeyi seçip olmuo öle bi account yok dio forgot password`u https://accounts-eu.darkfallonline.com/account/index.php adresinde deniyceksin. sen df1 accountuna ulasmaya calisiyosun su an aktif olan dfuw sayfasi. oradan forgot password yaptiginda cikmiyorsa yoktur zaten
Argoel Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 arcane said: son çare oyunu patcher ile indiriyorum. @arcane Bende aynı şekilde kendi programı ile indiriyorum şimdi başladım. Eğer sonuç hüsran olacaksa buradan yazda boşa ben de indirmeyeyim :)
arcane Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 1.6 GB / 6.5 GB axedice gece açık bıraktıysa onunki daha önce bitebilir.
Mortis Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 bingildak said: Mortis said: bingildak said: Mortis said: saolasın bir soru daha amerikada 30 dolara avrupada 30 euroya satiolar amerikadaymış gibi yapıp 30 dolara alsak region lockı var mıdır oyunun? sen oyunu satmış mıydın ki? satmadıysan subs. yapıp 2. oyuna sahip oluyorsun. eğer yoksa bilemiyorum valla ne desem yalan olur abi ben bulamiom accountumu ya biz senle beta zamanı mı oynamıştık yoksa oyun çıkınca satın mı almıştık hatırlamiom ya tarihime baktım account registration mailı var your acc name is bilmemne die gösterio 2009 haziran ayı. o zaman oyun çıkmış mıydı emin olamiom, satın aldım mı almadım mı die deniorum çünkü forgot your passwordden, acc name i doğum tarihimi türkiyeyi seçip olmuo öle bi account yok dio forgot password`u https://accounts-eu.darkfallonline.com/account/index.php adresinde deniyceksin. sen df1 accountuna ulasmaya calisiyosun su an aktif olan dfuw sayfasi. oradan forgot password yaptiginda cikmiyorsa yoktur zaten. Abi kahretsin dun gece 30 euro verip su mesajini gorseydim keske bu of sinirlendim simdi refund isteyebilir miyim acaba
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Abi acele etmişsin yalnız eski hesaplar 15 euroya alma işi için bugün son gün. Refund deneyebilirsin ama alamazsan bu sefer totalde 45 euro vermiş olacaksın hehe. Aventurine'e benim inancım sıfır ondan yaparlar yapmazlar diyemiyorum. Argoel'in hesabıyla girip karakter yaratıp, tutorial'ı bitirdim. Forumda yazmışlar tutorial'dan kaynaklanıyordu başka pc ile geçtim sorun kalmadı diye, deneyecek bakalım. Anladığım kadarıyla problem yaşayanların hepsi torrentten çekmiş. Ben lobby'den çekmiştim belki ondan problem yaşamıyorum. ayrıca deneyebileceğiniz şeyler eğer hala çalışmazsa lobby'den : 1) http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679 var mı, güncel mi? 2) launcher'dan windowed calıştırmak 3) grafikleri kısmak (launcher yine) 4)DELETE ALL FILES IN %APPDATA% DARKFALL FOLDER C:UsersYourwindowsaccountnameAppData RoamingDarkfallCharacter11 bu dosyalar hidden, ondan hidden dosyaları görmek için ayar yapmanız gerekiyor. en son çare şu config'i çekip DFUW'nin -C:Users"Username"AppDataRoamingDark fallCharacter- https://www.dropbox.com/s/w5fkmvd9dg35kqm/DFUWcfgs.rar
axedice Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Ben lobbyden çekmiştim torrent değil. Ama bu akşam bide torrentten çekip clean install denerim lolz.
axedice Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Unable to initialize all modules http://img.photobucket.com/albums/v616/axedice/df_zps1b05ba34.jpg Oyuna daha önce hiç girmediğim için appdata klasörümde darkfall yok hala, silecek bi appdatam da yok yani. Bütün güncellemelerim tam, oyunu lobbyden çektim, c++ ı yeniden indirdim kurdum, oyunu windowed ve min çözünürlükte çalıştırdım, validate yaptım/yapmadım. Hepsinde aynı hata. Bi şu tutorial olayı kaldı yapmadığım, oyuna girebileceksen sana şifremi atayım pmden.
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 argoel'e yaptım, işe yararsa seninkini de hallederim hemen. haber verir bana telden.
reampage Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 wowla çakışıo bence wowu silersen düzelir gibi geldi bana.
axedice Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Cık çalışmadı, yalnız uninstall listesinde swtoru gördüm hala yüklüymüş. Belki onu silersem olur das Tutorial olayını denedik bılgıldakla ama aynı hatayı veriyor.
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 ticket attım bakalım support'a ne gelecek, paylaşırım buradan. https://cs.darkfallonline.com ticket açsanıza şuradan 15 dk sonra yanıt geldi bana. Thank you for submitting a ticket to Customer Support regarding crashing at launch. We would like to ask you to please go to Options in the Lobby and check 'validate and repair files'. Please make sure that there are no memory intensive applications running in the background and please have as much free system memory as possible before trying to re-run the Game. demişler... Once you have completed that, please try to log in. If you still have the same issue, please provide us with the following: 1. Account name 2. Server 3. Character 4. Country that you are logging in from demişler.
Argoel Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 ne yapacaz yani ben tam olarak anlamadım.
bingildak Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 https://cs.darkfallonline.com/ 'e gir sol taraftan login ol. submit'e ticket de yukarıdan. Technical'ı seç, basitçe sorunu özetle. -'validate and repair files yaptığını söyle ve şu bilgileri de sonuna yazarak gönder. 1. Account name 2. Server 3. Character 4. Country that you are logging in from 15 dk'da falan yanıt geldi bana.
Argoel Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 gelen cevap : Dear Customer, Thank you for your ticket. In order to assist you we would kindly ask you to send us your game logs. In order to send us your logs please do the following: 1. First, you will need to go to your Program files 2. Next find the Darkfall Unholy Wars folder 3. Click on the folder and you should see a "Data" folder 4. You will need to upload all files with the extension "*.log" to this ticket response It is possible that there may be many files with this exstension. If the files are large you may have to send them one at a time. Also, if you have any issues sending the files through our ticketing center you can send the files to: [email protected]. Please make sure to include your ticket number in the subject header as well as your account name and server name. Once we have your logs we will be able to provide further assistance. You can also see this information in our Knowledge Base at https://cs.darkfallonline.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/23/1/uploading-images-and-logs-what-is-the-file-size-restriction Thank you, Customer Support evdeki pc nin log file ları yollarım eve geçince. düzelirse haber ederim.
Argoel Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 şimdi ofistekileri yollasam ona çözüm bulacaklar bi daha bi daha uğraşmayayım evdekileri yollarım dedim.
arcane Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 bende de olmadı. ticket attım. ümitli değilim :(
Argoel Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Yolladım ofis pc nin log file larını bakalım.
Argoel Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 adamlara o kadar laf ettik ama ilk ticket a 7 dk da cevap vermişler. Tabi bu oyunun bug yuvası olduğu gerçeğini değiştirmiyor :P
Argoel Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Mesaj tarihi: Nisan 12, 2013 Hello again, Thank you for your logs. The files have been forwarded to the Technical Department where they will be looked into. We might contact you again if we find out we need some more information on this matter. Thank you, Customer Support Hah şöyle yaa . Bi an şüpheye düştüm aventurine e bir şeyler oluyor diye :) bakalım ne kadar bekleyeceğiz.
Öne çıkan mesajlar