Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Şubat 13, 2013 Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=a7mihllgiro Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 13, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2013 baya ilginç detaylara değinmişler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 ahah güzel, ikisi de başarılı zaten. :) yalnız gordon'ın konuşmaması in-joke oldu ya bayağı, onun için dragonaj 2 oynaması lazım abrams'ın ehu. yalnız oyunlarda focus'u sallamama kısmı bayağı doğru kritik sahnelerde, ama kullanıcıyı tam sabitlemek de doğru çözüm değil. düşünceye değer bir konu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 aahah r2-d2 yu ilk defa gördüm eheheh. dsfss açıklama süper Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 focus konusunda bende katılıyorum jj'e çünkü basit bir durum o en kötü yapılacak olan şey ana karakter hikayenin devamlılığı için hikayeyi okuyanın yanına gidinceye kadar hikayenin durması ama yapmıyolar, biraz üşeniyorlar gibi geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2013 focusu kaybetmeemnin yolu var ya, https://www.youtube.com/watch?v=QqNlJ-K4d-0 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Lupin Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 ya mutlaka var ama iş ozaman dialog a giriyor demek istediğim bu değildi farketmişsindir sende hoş bizim derdimiz değil ama :D yinede yapılsa yapılır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fin Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 gereksiz uzun ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 yenı oyun yapımcılarının ve oyun kültürü dısı ınsanların, oyunların bizim onların sectiği hikayeyi dinleyip oynamamız deil, onların yarattığı dunyayı isediğimiz sekilde oynamak olduğunu anlamalar lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Konuyu açan Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Iki tarafta hakli Cuce, asiri ozgurluk de iyi degil. Avadon gibi, Baldur's Gate gibi, Radiant Historia gibi oyunlar bu dengeyi en iyi kuranlar bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 jj ile gabe o videoda oyunlarla filmlerin arasındaki farkları ve ortak yönleri tartışmış. filmlerde seyirciye sabit bir şey verirsin ve bu yüzden seyirci o akışı izlemekten keyif alacak biçimde hazırlanmalıdır. oyunlarda ise oyuncu varolan sahneyle interaksiyona girmek ister, "yav halen ne kamerayla çekiyorsun, bırak ve koşmaya başla" gibi tepkiler verip oyunda da bu şekilde değişikliğe gitmek ister. buna benzer şeylerden bahsettikleri bir videoda "aşırı özgürlük de iyi değil"i nerden çıkardın anlamadım. bu arada baldur's gate half-life 2'den daha çok özgürlük veren bir oyun. tamam bazı cutsceneler var interrupt yapamadığın ama onun dışında her şeyle etkileşimde bulunup senaryonun akışını değiştirebiliyorsun. cuce orda gayet haklı. yeni oyun yapımcıları "film yaptığını" sanarak işe girişiyor. bu yüzden de hiç bir etkileşim sunmayan, sabit bir hikayeyi oyuncuya zorlamaya çalışıyor. oyuncunun makinenin başına geçmesinin nedeni oyun dünyası içinde bir şeyler değiştirdiğini hissedebilmektir. bu yüzden ne kadar "sinemamsı" yapmaya çalışsan da, oyun ekranında sırıtır. oyuncuların da çoğu bundan şikayetçi zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jim_E_Rustler Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Oyun endüstrisi birçok sinema ögesini yavaş yavaş adapte etti zaten son 10 yılda. Teknolojinin izin vermesiyle alakalı bu zaten. Aslında tamamen farklı mediumlar değil ama işlevleri çoook farklı. İkisi de bir experience olmasına ragmen film'in focusu elbette daha dar, ama daha odaklı bir çok oyuna nazaran. Oyunların bir süreç olarak eglendirmek gibi, occupy etmek gibi sorumlulukları var. Oyun genreları arasında film genrelarından çok daha büyük ucurum oldugu için elbette bu söyledigim her oyuna uygulanabilecek bir argüman değil. Ama zaten MGS'yle başlayıp, bir pause'a girip, tekrar manipüle edilebilen cinematic tarzı oyunların korkuncc bir artışı var. Bu ne negatif ne pozitif bir durum, sadece böyle. Sinemanın sagladıgı focusu tattırmak bir nebze amaç bunu yaparken. Hiçbir şekilde biri birinden üstün olamaz elbette, ikisi de göz nuru. ama oyun oynamak aynı zaman bir performans, bi filmin asla ulasamayacagı bir mevzu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 farketmediğiniz birşey var. oyun kalitesi yanında oyuncu kalitesi de düştü. aaa ne grafik var uff uçak nasıl patladı düştü bina nasıl patladı be süper oyunmuş!! tepkilerini veren andavallar var. dumbed down oyunlar peynir ekmek gibi satıyor çünkü kitlesi çok geniş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 grafikle alakası yok o dediğinin. belirli oyunlar popüler kitleye daha çok hitap eder, insanlar "sırf başkası oynuyor" diye o oyunu oynama ihtiyacı duyar, sonra bir bakmışsın tüm oyun geliştiricileri o tip oyunlar yapmak durumunda kalmış... bir şekilde oluyor bunlar, örneğin counter strike, world of warcraft, dota gibi. oyuncuların daha geniş oyun çeşidi tercih etmesi lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 oyun tarafına cıkarta cıkarta gabe cıkarmalarıda komik olmus tabi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 büyük ihtimalle HL'ın filmini JJ Abrams yapacağı için Gabe ve JJ birleşip "böyle bir panel yapalım" demiştir. bu arada oraya Gabe'in çıkması komik değil, HL, Portal, L4D2, TFC, TF2, CS gibi oyunları çıkartan bir firmanın sahibi ve oyuncuların sevdiği bi adam, John Romero, John Carmack veya Kotick'i çıkartmıycaklardı ya... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 bi sürü adam var gabe yerine cıkıcak. en azından oyun yapmıs birini cıkartabilirlerdi, patron cıkarmak yerine. oyuncular seviyo olabilir napalım yani. bi yandan sonynın ikinci el politakasınıa köpürürken diğer yandan aynısını 10 yıldır yapan gabe'e tapıyolar işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 http://i.imgur.com/q9EJJ6R.jpg Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 15, 2013 Cuce said: bi sürü adam var gabe yerine cıkıcak. bi yandan sonynın ikinci el politakasınıa köpürürken diğer yandan aynısını 10 yıldır yapan gabe'e tapıyolar işte. jj abrams ile yapılcak olası hl/portal filmi reklamı için gabe yerine başka birisini çıkarmaları gerekliydi evet chris metzen felan çıkartsalardı, doğru diyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 ... banane ne yapıcak ne ediceklerinden. cıkıpta oyun şöle böle diyicek capta bir adam değil işte napıyımki. jj ile proje yapıcaklar diye evet iyiki o cıkmısmı diyim? haddını asan bi pr calısmasına girişmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jim_E_Rustler Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Oyunlar hakkında konuşması için production'ın göbeginde olması gerektiği önermesine katılmıyorum, sıçıp batırmamış da. Aynı film için çıkan herif gibi film dünyasının kralı vs oyun dünyasının kralı gibi bir durum da yok, böyle bir iddaa da yok. Tatlı herif, oyuncuları mutlu eden hareketleri de var, daha ne olsun tadını çıkar işte. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 e bos konusmak dısında bısı solemi olsaydı 20 dakka boyunca tamam derdim, söylediklerinin anlamadığım bir derinliği olduğunu iddaa edebiliceğimiz bir gecmişide yok. birilerini mutlu etmiş, beni etmiyo hiç, hatta kılım bir cok politikasına steam'in ve valve'ın o yüzden adamada kılım. sacma buldum ahkam kesmesini söyledim, nedir yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jim_E_Rustler Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Nedir'i yok, kimse niye böyle söylüyorsun diye üstüne gelmiyor zaten. Ben oyuncuyu en çok dinleyen firma olması yüzünden çok seviyorum Valve'ı. Steam'i de çok başarılı bir business olarak görüyorum. Adam altruistic falan değil, kesinlikle bir iş adamı ama en azından productına ve kitlesine deger veren bi tip. Kıl olana niye kıl oluyorsun diyecek halim yok zaten, bir hareketi batar kıl olursun, insan insanı sevecek diye bir zorunluluk yok. Zaten çoook ciddi, derinlemesine bir skeç de olmamış bariz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 adam gamer kitlesini elinde tutuyo, neyden haberi yok? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 16, 2013 EA'den adam çıkaracaklarına, Kotick'i çıkarcaklarına bin kez gabe dayı çıksın =D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar