Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Witcher 3: Wild Hunt


HellHound

Öne çıkan mesajlar

said:
For those who really want to be tested, The Witcher 3 offers something not even the Souls series does – Dark difficulty. Not only does this setting turn it up to 11, it introduces permadeath.

“Dark difficulty is something that many people in the company are very passionate about,”

“Because they want a real challenge. If you die five minutes before the ending, it’s over. There are actually people who have already done it,”


permadeath... kendinden nefret eden oynasin diye koymuslar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
- there are many different types of additional weapons that you can pick up. What's interesting, you need a higher level in order to be able to use it

- weapons (including swords) will not last forever and can be destroyed if used too much. You need to regularly pay a visit to a craftsman to maintain it

- HUD is very customizable. There are several options available, including turning off minimap and all sorts of notifications if you so desire

- all graphical settings are present in in-game menu

- enemies will parry crossbow's bolts with a shields

- skill tree is really massive. There are 5 trees (according to witchersite there was 4, so I'm not sure who is closer to the truth), each has 5 tiers and each tier contains 5 skills. Every skill has 3 or 4 levels to unlock. Even though later Geralt will gain more skill points per level it's still will be impossible to unlock all of it

- after unlocking the skill it needs to be activated. You do that by putting it into separate tree, which contains a limited number of slots (it will increase with character's progress). Activated skills affects Geralt's fighting style. Activating set of skills from the same category will increase it's effects. It adds another layer to preparations and tactical planning, as you have to choose an appropriate set of active skills depending on what kind of opponent you going to face (for example, if you going to fight with heavily armored knights, you can activate Igni upgrade that allows you to melt armors)

- there are also four slots for mutagens, which also affects your abilities

- temporary companions are quite helpful and even use different fighting styles. For example, one woman that accompany them waited for a right moment while enemies were focused on Geralt to backstab them for massive damage

- game is pretty difficult, as you can die even on easy if you're not careful

- some details about dynamic weather: there will be snow, different phases of day/night, different stages of cloudiness, storms, a few types of rain and even a morning mist

- enemy AI is really good. Wolves and bandits spread to cut off all of Geralt's escape routes. If you kill their respective leaders, they end up completely disorganized. One enemy can use himself as a living bait to give the rest of his squad a chance to put Geralt in a corner If you set up a trap or Yrden sign in front of the enemy, he will avoid it

- NPC's models are very diverse and interior of every hut looks different, so there will be no feeling of deja vu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
farklı davranışlara sahip yaratıklar ve insanlara karşı savaştığınız bir oyunda, combat'ın şu şekilde serbest olması bence en iyi seçenek. yani daha iyisi nasıl yapılabilir hakkaten bir fikrim yok. witcher 1de zaman bekleyip counter yapıp kesiyorduk, 2de biraz daha rahat olmuş zaten video'da gördüğüm kadarıyla 2deki combat sistemini benimsemişler. işte parry, dodge ve varsa riposte gibi.

bir de 1 ve 2de yaratıklara karşı parry olmuyordu diye hatırlıyorum o yüzden bunda da olması gayet normal bir durum.

tps'lerde benim gördüğüm en iyi combat batman serisine aitti, bruce lee hocamızın dediği gibi su olup akıyorduk heryere ama orada sadece insanlara karşı savaşıyorsun ve birçoğu yumrukla dalıyordu dolayısıyla scripted güzel bir combat programlaması kolay oluyordu. şu oyunda çok farklı o işler, akrep geliyor, aslan geliyor, nekker vs tonla değişik yaratık hepsine bi pattern olması bana zor geliyor. ha bi de skyrim ile karşılaştırılıyo heryerde, küfürdür şu oyunu skyrim ile karşılaştırmak, onda da combat namına hiçbirşey yoktu hatırladığınız gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

donanim requirement larini asagi cekmisler biraz,

(Intel i7-4790, 16GB RAM), Geforce GTX 980 ile 1080p 60fps oynaniyormus ultra.

ayrica ogrenme asamasi olan prologue 3 saat suruyormus oyunun basindaki limitli bolgede.

4k ss:

http://wpc.4d7d.edgecastcdn.net/004D7D/media/THE%20WITCHER%203/Screenshots/The_Witcher_3_Wild_Hunt_War_ravaged_these_lands,_nobody_lives_here_anymore.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nukleer reaktore baglamislar >_<

neyse du daha vardi:

ana hikayede witcher yazarinin bir katkisi yok,

2. oyundan save aktarilabiliyor PC icin. onun disindakiler icin bir scripted onceki olaylari secmece kismi var.

%100 herseyi bitirme 120 saat, 50 saati ana hikaye.

3 farkli epilogue, 36 farkli son var.

yaratiklar scale olmuyor bize gore, kendi sabit leveli neyse oyle kaliyor.

permadeath yok.

savasta potion icilebiliyor, ana da:i deki gibi tasima limiti var.

cikista modding destegi yok, sonra gelecek.

draw distance sabit,

retail versiyon buyuk ithimal gog keyi ile gelecek,,,

demisler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4k destekleyen yansıtıcılarınız, TV'leriniz vs. var mı ki bu kadar heyecan yapıyorsunuz?

Bizim sektördeki 4K kameraları bilmeyenlere kitleme PR'ı gibi olmuş. 1080p'den farkı bile olmayacak ki standart PC monitörlerinde, hatta dev ekran TV vs. kullanmıyorsanız yine fark etmeyecek.

Kaplamalarla yapılmış bir dünyadan bahsediyoruz :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...