Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
3te 2si olmayan oyun 6milyon satmış.
üstüne çöpe giden süper bir oyun motoru.

tam anlamıyla PHANTOM PAIN ya oyun yazık valla.

halbuki daha 1984-99 arasını oynıycaktık
Mesaj tarihi:
Daesu said:

3te 2si olmayan oyun 6milyon satmış.
üstüne çöpe giden süper bir oyun motoru.

tam anlamıyla PHANTOM PAIN ya oyun yazık valla.

halbuki daha 1984-99 arasını oynıycaktık


I'M NUCLEEAAAAAAAAAARRR.
Mesaj tarihi:
76 saat sonunda bitirdim hikayeyi. meh.

mission 46 bitirmeden açan üzülür

KOJIMAAAAAA

butterfly emblem kullandıydım 45'i atlamak için. Sonra zaten her şeyi yaparak gittiğim için 46 açıldı direk. O bittikten sonra, heyecanla nette true ending nasıl açılıyor diye bakmaya girdim.

SUCH A LUST FOR CLOSURE

bu mudur yani. bi hayal kırıklığı oldu sdf

en başta ve en sonda Venom'un kaseti dinleyip camı kırdığı yerde Snake ile karşılaşmadan önce Outer Haven'dı sanırım.

Snake Big Boss'un babası olduğunu o zaman biliyor muydu? Bide Big Boss niye army without nation diye giderken Amerika'da FOXHOUND'un başına geçiyor onu da anlamadım genel hikayede.

Prologue'da Ishmael baya yandı, sonra vuruldu, sonra ortadan kayboldu, sonra bir daha vuruldu. The Truth versiyonun da da aynısı oldu. Big Boss bunlardan nasıl kurtuldu peki ya.

Madem bi Big Boss yaratmak o kadar kolaydı, Zero clonelar la filan niye kasmış ki. Hipnotize etmesi yeterliymiş işte. Liquid Ocelot muhabbetini de beğenmemiştim mgs4'te.

Acaba Big Boss'un aynı zaman diliminde yaptıkları için ayrı oyun yapmayı mı düşünüyordu Kojima, kovulmadan önce.

Quarantine mekanına gittiğimiz Mission çok iyiydi ama. Kendi askerlerini vurmak filan. Birde en alt katta selam verip vurulmayı beklemeleri koydu ya.

Huey'den nefret ettim bir de. Sonda kafasına sıkmayıp bırakmasıda ayrı sinir etti. Ne kadar iğrenç bi karakterdi sdf.

Zero'yu da en sonda 5 tane tape'e koymak yerine azıcık cutscene koyaymışlar. O kadar önemli lore olaylarının çok üstünden geçmiş.

side oplar, mission 45 filan kaldı daha ama hiç oynayasım kalmadı ya.

edit: bir de en sonda hakiki Big Boss'u David Hayter'a seslendirtseler hoş olurdu heh



Arada güzel sahneler ve twistler vardı ama genel olarak MGS3 kadar sarmadı hikaye. Peacewalker'dan güzel ama.

bir daha uzun süre PARASITE lafını duymak istemiyorum sdf

sonlardan spo


http://i.imgur.com/g0jqSlE.jpg

şuna dikkat etmediydim hiç. Psycho Mantis dimi bu da direk? Eli ile kaçınca peşlerinden gideriz Sahelantropus'u geri alırız diye heveslenmiştim.

Mesaj tarihi:

episode 45

episode 45 için Quiet full bond şart mı? internette öyle bir şey gördüm de. ben quiet ile oynamıyorum 1/10 mu ne. bu saatten sonra full tekrar yapmam lazım anca =)

Mesaj tarihi:
Ya bi dakka şimdi benim spoilerlardan anladığım


bizim oynadığımız karakter aslında snake değil miymiş? Onun klonunu mu yapmışlar sdfs. Hayır öyleyse bütün bunlar bir rüyaydı kadar kötü lan oyunun plotu asdasa

Mesaj tarihi:
Degil ama onun kadar kotu

Bu kojimanin bb'u aklama calismalari cidden cok itici yapti katakteri. Halbuki su oyun bb'un dususunu anlatabilseydi efsane olabilirdi. Bir nukleer olamadik anasini satiyim
Mesaj tarihi:
axedice said:

Ya bi dakka şimdi benim spoilerlardan anladığım


bizim oynadığımız karakter aslında snake değil miymiş? Onun klonunu mu yapmışlar sdfs. Hayır öyleyse bütün bunlar bir rüyaydı kadar kötü lan oyunun plotu asdasa



Sen yenisin galiba ehueheu


Ilk metal gearlari saymassak 5 oyunun hicbirinde "ayni" karakterle oynatmadi, serinin kokunde zaten clone muhabbeti var



Mgs1 efsane idi ki en iyi ps1 oyunu secilmis

2. oyunda daha troll kulturu oturmadan adam gidip shibuyada (bizim nisantasi/cadde den daha concon mekan) universite ogrencisi sig kizlarin fikirlerini aliyor "iyyy yasli adamlarin hikayedini duymak istemeyiz" diyorlar diye gidip lak diye ana karakteri degistiriyor. Oyun cikana kadar butun materyalden sakliyor bunu ki insanlar oyunu oynayip lak diye ortasinda yeni karakterle basbasa kaliyor ve korkunc mindfuck endingi var

3. oyun hikaye olarak gelmis gecmid net en iyilere oynar, gameplay degisiklikleri, survival temasi ve atmosfer sahane, karakterler filan. Basta neden 60lardayiz ve snake diye oynadigimiz tip kim tepkisi veren insanlarin gelmis gecmis en ikonik sahnelerden birinde big boss oldugunu ogrenmesi filan

4. oyun kut diye gene 1. solid snake e donsede yaslandirdi karakteri, daha trailerlardan deprsyona bogdu sonra butun plot holelari nanomachines ile kapatti, saat suren rekor cinematiclerle filan oyundan cok epic bi film havasi vardi microwave hall filan, hikayeden cok ne kadar basarili bir yonetmen oldugunu gosterdi iste (kojimanin sahne yonetimi konusunda sektorde eline su dokebilicek yok sanirim"

Insanlarin en cok istedigi donemde gecen en inovatif oyunda gitti psp gibi dandrik bir alete yapti, gameplay surundu direk grafik filan saymiyorum bile

Raiden may cry ise RULES OF NATURE ile nanomachines son heh

5 son trollu idi sanirim :P Batida kimse ise almaz bunu triple A ler icin heleki trend yillik rehash releaseler iken kojima gibi mukemmeliyetciligi ve gimmick takintisi ile butce ve zaman yiyen bir adami istemez kimse. Japonyada zaten oyun piyasasi geriliyor, teknoloji olarak surekli geride kaliyorlar ki fox engine a bu parayi bu yuzden gomdu adam ama konami istemiyor iste.

Film yonetmeni yapsinlar sunu yeter artik, duzgun bi senarist versinler yanina sci-fi gogogo. hani star trek ve star wars bile abrams yetosunun elinde heba oluyor duzgun yonetmen kalmadigindan piyasada
×
×
  • Yeni Oluştur...