Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Walking Dead (2010) - AMC

GERGE

Öne çıkan mesajlar

Emre333 said:

neyi sevildi bu dizinin tam olarak birileri özet geçebilir mi?

Ben en çok diziyi izlemediği veya sevmediği halde her hafta yeni bölümden sonra gelip dizinin ne kadar kötü olduğunu hatırlatanları seviyorum mesela. Bu arkadaşlar sayesinde izliyorum.
Sosyal ağlarda paylaş

Emre333 said:

neyi sevildi bu dizinin tam olarak birileri özet geçebilir mi?

abi benim zombi filmlerine karşı bi zaafım var. WD'de de zombi tasarımı ve makyajı açısından iyi iş çıkarılıyor. ha hikaye bilinmeze girdi şu sıralar. gündelik olaylarla dönüyor senaryo ama survival seven biri için fena dizi değil işte izleniyor. bi GoT değil elbette her bölümde tokatlasın adamı ama seviyoruz agalar napalım:)
Sosyal ağlarda paylaş

inyormaynd said:

O son neydi lan öyle hiç bir şey anlaşılmadı. Üç bölüm bekleriz artık ne olduğunu görmek için.

Dwight rolündeki Austin Amelio şunu söylemiş:

"He doesn’t have an intention on killing him," Amelio explains. "He’s [Dwight] been through a rough patch and I think he wants to show that he means business and he knows that by shooting him he gets his point across. I could have gone for the head. I didn’t. I went for the right shoulder. He’s not going to die. He’ll be okay."

http://www.techinsider.io/walking-dead-why-dwight-shot-daryl-2016-3
Sosyal ağlarda paylaş

Bakalım haftaya Lucille kime patlayacak?

Kirkman olayın çizgi roman okurlarının beklemediği bir şekilde olacağını söylemiş:

“All I want to say is, read the comic, but you’re not going to know what to expect. Part of the reason that that moment was such a big deal in the comic is the fact that you did not expect that it was going to happen, and so we’re very confident that we found a way to keep it as unexpected in the show as it was in the comic,” Robert explained. “So it should be just as intense, just as heartbreaking, and just as shocking."

http://www.desdelaplaza.com/wp-content/uploads/2016/03/negan-The-walking-dead.jpg
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...