Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Star Citizen


jagd

Öne çıkan mesajlar

Xenocide said:

nihayet kendime iyi bi gemi aldım, gladius. combatta bi şeyler yapabilmeye başladım. lakin şimdi şunu farkettim ki, en başından beri söylediğim şey, oyunun combatında ciddi bir sorun doğurmuş. Geminin Yaw axis'i fazla güçlü. dolayısıyla oyundaki combat tamamen yaw ile 2 geminin birbirini orbitlemesi ve daha stabil nişan alıp daha güçlü silahı olanın onu vurması üzerine olmuş. Roll'un neredeyse hiç bir faktörü yok.

Tekrar yetkililere buradan duyuruyorum: YAW'I YAVAŞLATIN ARKADAŞIM. Tamam, Elite'deki kadar hantal yapmayın ama millet birbirini yaw'layarak orbitleyemesin de yani.


Uzaydaki yaw hızında bir azalma olmaz artık, uzayda hava sürtünmesi olmadığı için de zaten bir anlamı yok. Hani WWII/planes-in-space'e dönmez.

Yaw yapıp orbitleme diye bir şey yok abi newb işi o. Yüz yüzeysen yaw, roll ve strafe'i aynı anda kullanıp hareket ediyor olman lazım ki broadside'a güzel açı alıp vurabil karşındaki adamı. Ayrıca "orbit"lerken özellikle roll ve strafe ekleyince karşındakinde lead pipler baya değişkenlik gösteriyor ve farklı açılardan 3.kişiler tarafından vurulman zorlaşıyor.

Çeşitli manevralar için:
https://www.youtube.com/channel/UC8BRdZAUoJT6ZCy-6f_shXA/videos
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/16743-Monthly-Studio-Report-August-2018

bu ay monthly reportu kaçırmayın. 3.3 bayaa muhteşem olacak

aşağıdaki bölümde kahkaha attım
said:
The Tech Art Team worked on tools and the pipeline for authoring true next-gen cloth simulation setups for all dynamic attachments such as skirts, trench coats, jackets, and other loose-hanging clothing and equipment. The new softbody solver, which our Engineering department developed, is functioning as it should and will enable us to create all kinds of interesting secondary animation effects such as jiggling, sliding, and collisions. The authoring of such complex and advanced setups is just as important as the solver itself – it needs to be intuitive and provide maximum flexibility to the tech artists, hide the underlying complexity as much as possible, but allow access to it if needed.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...