Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout: New Vegas #2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
old world blues disindakileri oynamasaniz da olur. old world blues un hem mizahi hem tasarimi guzel. digerlerinde de ambians ve artwork fena degil ama fazla lineer ve anlamsizlar. old world bile tam bir hikaye modunda degil.

dlc ler genel olarak fazla mekanik kalmislar. lineer. oldur oldur oldur ilerle.
Mesaj tarihi:
old world blues > dead money > lonesome road > honest hearts

bence tabii.
XLegolas said:

oyunu bitirdigimiz karakterle devam edebiliyoruz o zaman?

bitirince oyun bitiyor ama öncesinde system save var, oradan devam edebilirsin silmediysen.
  • 4 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
pff level5'te legion'a dayılanmak hiç iyi fikir değilmiş. peşime taktıkları assassinler daha adamlara çizik bile atamadan kafamı gözümü kırıveriyorlar.

high res modlarla falan baya güzel bir hale geliyor oyun bu arada.
Mesaj tarihi:
bingildak said:

fallout 4 içinse düşüyor, köpeğe verip, trade ekranında "equip" diyorsun



tamam iste sadece light armor lootlayabildim heavysi satilmiyo mu vendorda?
Mesaj tarihi:
DLC tartışıyorsak ben de konuşayım :P

dead money baya yaratıcıydı, çok zor diyenler için cevap belli: git gud. lonesome road benim DLC'de istediğim herşeydi, hem endgame content vardı, hem hikayeyi genişletiyordu, hem de gereken zorluk seviyesi iyi tutturulmuştu. içinde sağ çıkmanın aşırı zor olduğu encounterlar da vardı (zorunlu değil)

old world blues çok güzeldi ama energy weapons olmadan oynamak ızdıraptı. guns ile imparatorluğunun doğal sınırlarına dayanan karakterim old world blues'ta dayak yemekten bir hal olmuştu. honest hearts ise gerçekten "meh". joshua graham reyis ve 45 kalibrelik silahlar olmasa oynamam herhalde. yerlileri gördüğüm ilk andan itibaren tekme tokat dövesim geldi, özellikle bize yamadıkları yancıyı çocuğum olsa beslemem. harita da baya dandikti, gamebryo o ölçüde yükseltili mapleri düzgün yürütemiyor ne yazık ki. oyunun yarısı pathfinding ile uğraşmakla geçiyor.
Mesaj tarihi:
Dead money çok iyi ama oyun motorundan olsa gerek companionlarla etkileşimin daha da fazla olmasını yapamamışlar. O zaman efsane olurmuş. Bu haliyle bile Dog ve konuşamayan kız gibi karakterler bethesta motoruyla o ana kadar yapılmış en iyi şeyler olabilir. Sonu süper, düşmanlar farklıydı.
Mesaj tarihi:
bir de dead money'e geldiğinde kullanabildiğin sadece tek bir silah oluşu ve onun da nihai bir çözüm olmaması oyuncuya baya "yanlış mahalleye gelmişsin" hissiyatı yaşatıyor. deathclawla barda kavga etmeye alışıyor insan çünkü kasınca.
Mesaj tarihi:
tüm new vegasta hakkaten tırstıran en uzun bölüm dead money idi. my immershunz yani. boyunda tasma, ortada ucubeler. dövüşemediğin bir red mist. köşede kenarda alarmlar. robotundan doğasına her şey düşman vs. hele hardcore modda fantastikti yani.

senaryo desen senaryo, karakter derinliği desen karakter derinliği. mmmm. canım çekti la.
×
×
  • Yeni Oluştur...