Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

d3 büyük patladı mı acaba


kiymaliborek

Öne çıkan mesajlar

yıllarca bekledik, bunun içinmiş.
son wizard bugundan sonra diablo3 bitti benim için. oynadığım barbardaki tüm itemları vendorlayıp, karakterimi sildim. kitaplığımın üstünde duran diablo 3 kutumu da az önce çöpe gelen kapıcı ile sonsuza yolladım.
teşekkürler blizzard böyle bir markanın içine sıçtığın için daha çok para için.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

+1


SuperCandalf said:

Diablo 3'te gördüğümüz ve farkettiğimiz bir kaç saçmalık. Genelde oyunda rahatlıkla farkedebileceğiniz şeyler. Bazıları ise forumlarda insanların belirttikler. Tamamen karışık bir çalışma oldu. Fanboy'lar tükürükler saçarak konuya girişebilirler. Bu normal bir konudur. Herşey pozitif olmak zorunda değil. Kısmen eğlence kısmense bu saçmalıklar üzerine tartışma olması için yazılımıştır.

1- Kafaya yediğim bir darbe ile ölmek botlarımın parçalanmasına sebep oluyor.
2- Kuşlar ve fareler gibi hayvanlar yaklaştığınızda kaçıyor ama oyunda ki bütün diğer canlılar ölene kadar savaşıyor, hatta ölmeye yaklaştığında bile doğal içgüdülerinden yoksun bir şekilde vurmaya veya peşinizden gelmeye devam ediyor.
3- Bulduğunuz çoğu şey neredeyse boyanabiliyor fakat "legendary" ve "set items" boyanamıyor.
4- Kafanıza "Gem" taktığınız da daha uzun yaşayabiliyorsunuz.
5- Çantanıza koyduğunuz eşyalar için resmen zamanı ve yer duygusunu yok edebiliyorsunuz ama sadece bir kaç tane mantar veya kemik kadar yer oluyor.
6- Bulduğunuz sayfalar çantanızda üst üste koyulamıyor ve iki tane sayfa, full bir metal zırhla aynı yeri kaplıyor.
7- Sokakta yürüdüğünüz de çoğu kişi sizi tanıyor ve sizinle konuşuyor ama hiç bir zaman herhangi bir tepki vermiyorlar. Her defasında aynı cümle ve aynı ses tonu ile "npc" olduklarını hatırlatıyorlar.
8- Yaşlı bir adam iskeletler tarafından saldırıya uğradığında, nedense hedef değiştirip ellerinde en büyük silah tutan üstlerinde en büyük zırhları giymiş en güçlü büyüleri atan "diğer" hedeflerine doğru dönüyorlar. Almış oldukları emirlere rağmen.
9- Muhteşem ve olağanüstü zekaya sahip, son derece güçlü olan düşmanlar sizi bir kapının ardından takip edemiyor.
10- 11 tane aynı tür yaratığın 10'unu birden tek vuruşta öldürseniz bile son kalan hala büyük bir iştahla size saldırmaya devam ediyor elbette muhteşem bir cesaret örneğiyle.
11- "Farming" artık önemli değil. Sadece çok fazla altınınızın ve gerçek hayatta ki hesabınızda gerçek paranızın olması oyunda ki en güçlü karakter olmanıza yetiyor.
12- Elinizde hangi tür yayı ya da arbaleti tuttuğunuz önemli değil çünkü nereden geldiği belli olmayan onbinlerce okunuz var ve hiç bir zaman bitmiyor.
13- Bazı yaratıklar o kadar şişman ki kendilerinden 4 kat büyük merdivenlerden aşağı inmeye bile tenezzül etmiyorlar.
14- Meteor, Blizzard ya da bunun gibi devasa etki bırakan büyüleri yaptığınızda çevrede veya yerde hiç bir şekilde iz kalmıyor. Bozulma yada çukur olmuyor.
15- Sokakta ki çocukların üzerine bir Nephalem olarak en güçlü büyülerinizi - saldırılarınızı yaptığınız da dahi tek bir çizik almıyorlar ama dev bir "demon'ı" iki dart atışıyla patlatabiliyorsunuz.
16- Bütün "Templar'lar" "demon'ların" üzerine 'Give me a real battle!' diyerek saldırıyor ve tek vuruşta ölüyor. Ama nedense her defasında yine aynı taktiği yapıyor.
17- Karakterler her defasında yanıyor, asitler tarafından hasar alıyor hatta ölüyor fakat ne bir sakal ne bir saç dahi kaybetmiyor. Yanıklardan bahsetmiyorum bile.
18- Küçük bir kadın büyücü hiç bir problem olmadan, büyük bir barbar ile aynı devasa çift ağızlı baltayı tutabiliyor.
19- Bütün böcek-sinek grupları balta veya zırhları giymeyi seviyor.
20- Çantanızda ki bir çift bileklik, 3 metre büyüklükte ki mızrakla aynı yeri kaplıyor.
21- Kalkanlar üzerine oturduğunuz alevleri bile engelleyebiliyor.
22- Diablo bile olsanız, "rare" yaratıklar sizden her zaman daha kuvvetli oluyor.
23- Büyücüler elmasdan zırhlar yaparak olası tüm hasarlardan korunabiliyor fakat oyunda tek bir değerli taş dahi bulunmuyor. (Diamond, pearl, amethyst vs..)
24- Cesetleri dürttüğünüzde karınları patlıyor ve içlerinden büyük baltalar, full zırhlar veya para çıkıyor.
25- Varilleri kırdığınızda içlerinden para ve büyülü eşyalar çıkıyor.
26- Dünyanın neredeyse her yerinde "way points" var ama insanlar hala yolculuk etmek için karavan veya gemileri tercih ediyor.
27- Bütün "demon'lar" seyahat etmek için "portal'lara" ihtiyaç duyarken, "armored destroyers" gayet rahat şekilde cennete bile uçarak girebiliyorlar.
28- Diablo'nun memeleri.
29- İskeletler bir kalkan ve kılıç dışında başka hiç bir şey giymiyorken dahi öldüklerinde size çift ağızlı kendilerinden büyük bir balta verebiliyor.
30- Erkek bir "Witch Doctor" yaptığı işin stresinden veya uyguladığı voodoo büyülerinden dolayı Parkinson hastalığına müzdarip olmuşken, Kadın bir "Witch Doctor" bir kedinin zerafetiyle yürüyüp gayet güzel bir şekilde yaşayabiliyor.
31- Meteor ve bunun gibi gökyüzünden çağırdığınız geniş çaplı hasar veren büyüleri yeraltında hatta şehrin hanında dahi yapabiliyorsunuz.
32- Bütün kötüler size hangi saldırısını yapıcağını önceden söylüyor. Muhteşem bir taktik zekasına sahipler.
33- Minicik bir el arbeleti ile boyunuzdan büyük "balista" okları fırlatıp uçlarınada sizin 2 katınız büyüklükte zincirler takabiliyorsunuz.
34- Full Plate Mail giydiğinizde karakterinizin üzerinde bir yelek görüntüsünü alıyor.
35- "Farmlands" hiç bir şekilde tek damla yağmur almıyor. Ne kadar uzun süre orada durursanız durun, tek bir damla yağış göremiyorsunuz. Ufacık bir tarla iki şehri birden doyurmaya yetiyor.
36- Oyunda ki bütün "Merchant'lar" okadar zengin ki, sizin sattığınız herşeyi alıyor. Çöplerinizi bile.
37- Bütün "Merchant'ların" tek bir müşterisi var. O da sizsiniz. Başka hiç kimseyi göremiyorsunuz alışveriş yaparken.
38- Ağaçlar altın ve zırh taşıyor.
39- Bir gece karakterinizi bıraktığınızda, bütün dünya yeniden şekillenip herşeyi değiştiriyor. Yollar, mağralar, topraklar, herşey yeniden oluşuyor.
40- Oyunda sizinle neredeyse her konuşmasında şeytani bir şekilde gülen birini görürseniz ona kesinlikle güveniyorsunuz.
41- Bütün yaratıkların en iyi taktiği hiç bir saldırı planı yapmadan kör bir şekilde üzerinize koşup size saldırmak oluyor.
42- Diablo'nun ordusu yanınıza bir arkadaşınızı aldığınızda daha da güçleniyor.
43- Arkadaşınız oyundan çıktığında diablo'nun ordusu da yarıyarıya güç kaybediyor.
44- Bütün inekler altın yiyior.
45- Tyrael her zaman ölümsüz, melek özelliklerini kaybettiğinde bile.
46- Witch Doctor'ın eline bir gürz verdiğinizde daha güçlü bir şekilde Tuftuf atıyor.
47- Yanınızda ki Templar sürekli sizin ne kadar asil ve şerefli olduğunuzdan bahsederken siz ne zaman yerde yatan bir köylü cesedini para ve eşya için ararsanız, anında kör ve sağar birine dönüşüyor.
48- Bir hanın içine meteor düştüğünde kimse oralı bile olmuyor.
49- Siz şehirde değilken, koskoca şeytani bir varlık gelip sevdiğiniz bir yaşlı adamı öldürüp değerli eşyaları alıp kaçarken nedense ne şehre zarar veriyor, ne de başka kimseyi öldürmüyor.
50- Yukarıda ki işlemi yapan şeytani varlık size bunu yaptığını önceden haber veriyor ki siz zamanında yetişebilin ve "Cinematic" kısmını izleyebilin.
51- Dungeon Keeper da ki Imp'ler Diablo 3 te ki goblinler ile aynı.
52- Elinize aldığınız boyunuz kadar kılıç, daha güçlü büyü yapmanızı sağlıyor.
53- Meleklerin silah deposunda her zaman kırık bıçak ve barbar baltaları bulunuyor.
54- Büyücüler saf arcane güçlerinden oluşan büyülerini yapmak için devasa iki elli arbaletlere ihtiyaç duyuyorlar.
55- Hırsız loncası hiç bir şekilde tekrar gelmiyor.
56- Cennette bile Zombi Ayılar olabiliyor.
57- Adı zafer olan ve hiç bir şekilde bugüne kadar yenilmemiş olan bir baş melek keybediyor.
58- Şeytanlar şehre girdiğinde hiç bir sivil yerinden dahi kıpırdamıyor, en ufak bir şekilde tepki bile vermiyor.
59- Diablo bir cadıyla cinsel ilişkiye giriyor.
60- Ne kadar büyük ve güçlü bir silah taşısanız da, karakteriniz yinede yumruklarını kullanıyor. Ama vuruş gücünü taşıdığı silahtan alıyor.
61- Küçük bir bıçak fırlattığınızda yüzlerce böceği aynı anda öldürebiliyosunuz.
62- Yaratıklar sizi şehre kadar takip edebiliyor ama sadece sizi hedef alıyor. Diğer canlılar ne kadar hasar alırlarsa alsınlar ölmüyor yada yaralanmıyorlar.
63- Bütün düşen eşyalar çok çok uzaklardan dahi farkedilebiliyor. Türü, rengi hatta tipi dahi rahatlıkla anlaşılıyor. Herkes birer Elf.
64- Ölü birini gördüğünüzde üzerinde ki eşyalara dokunamıyor ama parasını alıyorsunuz.
65- Yanınıza aldığınız yardımcılarınıza Zar, ayna ve kitap verdiğinizde daha güçlü oluyorlar.
66- Yanınıza aldığınız yardımcılarınız zırh ve kafalık takmayı reddediyor.
67- Etrafta ki ölü sivillere çok üzülüyorsunuz ama önce ceplerini boşaltıyorsunuz.
68- Hiç bir yaratık ne kadar büyük olursa olsun, yürürken ya da savaşırken yerde iz bırakmıyor.
69- Yerden ve ya duvardan fırlayan yaratıklar çıktıklarları yerlerde hiç bir şekilde ne delik ne de hasar bırakıyor. Hatta bazıları tekrar çıktıkları yerlere geri girebilirken maddenin ne olduğunu dahi önemsemiyorlar. Saf mermerde bile rahatlıkla iz bırakmıyorlar.
70- Witch Doctor'un kurbağaları büyücünün meteor'undan daha kuvvetli vuruyor.
71- Bazı bilinmeyen nedenlerden ötürü insanlar ağaç kavuklarına, üstüste koyulmuş taş öbeklerinin altlarına, zeminde ki taş bloklara hatta kitap raflarına eşya ve para saklıyolar.
72- Düzgün bir palto, güzel pembe bir etek, hoş bir bandana ve bir çift tokalı ayakkabı size full çelik zırhtan daha fazla korunma veriyor.
73- Bütün vagonları, ağaçları, arabaları, taştan mezarları, mermerden zeminleri eşya ve para için tek vuruşta kırabilirken Keçiadamların kullandığını davulları patlatmak için 3 vuruş gerekiyor.
74- Yaratıklar oldukları yerden 1 metre zıplayarak meteor ve benzeri bütün büyülerden kaçabiliyor.
75- Bütün mağraların sonunda altın ve büyülü eşya dolu sandıklar oluyor. Gökkuşağı aramaktan daha kolay.
76- Bütün şeytanlar ingilizce biliyor. Kendi muhteşem dillerini konuşmaktan acizler.
77- Dünya yok olmanın eşiğinde, kıyamet gelmiş, cennet alevler içinde, cehennem yeryüzünde ama şehrin demircisi size birşey öğretmek için para istiyor.
78- Üzerinizde ki bütün muhteşem eşyalar, legendary veya set items olsun olmasın, Blacksmith yerine basit tüccarlar tarafından tamir ediliyor.
79- Hiç bir şekilde çıplak kalamıyorsunuz.
80- Yaratıkların kanı üzerinize bulaşmıyor.
81- Düzgün bir topuklu ayakkabı ile muhteşem hızlarda hareket edip taklalar atabiliyorsunuz.
82- Kare bir değerli taş yuvarlak bir taştan daha güçlü oluyor. Altıgen ise daha güçlü.
83- Cennette ki hiç bir vazoda çiçek bulunmuyor. Şeytanlarda onları kırmıyor. Kıramıyor.
84- Handa ki yaralı insanlar girişte yerde yatırılıyor ama içerde ki tek oda da kahramanımız olan kız kalıyor.
85- Eğer bir sürü kitap yazdıysanız, dünyanın her yerine gidip tamamen rastgele bir şekilde etrafa çantalarınızın içinde bırakmak zorundasınız.
86- Kapalı kapıları mutlaka kırmak zorundasınız. Açmaya uğraşmıyoruz. Sadece görevlere gidiş kapıları açılıyor.
87- Hiç bir şekilde yemek yemiyor veya uyumuyorsunuz.
88- Hiç bir şekilde gece olmuyor.
89- Baskı teknolojisi bile yokken bazı tüccarlarda onbinlerce kitap olabiliyor.
90- Melekler Protoss Mimarisini kullanıyor.
91- Gözlemleyebildiğiniz hiç bir doğa olayı olmuyor, suyun nehirde akması dışında.
92- Vazolar içinde örümcekleriniz var ama havayla temasda sadece iki saniye yaşayabiliyorlar.
93- Dekard Cain 1 milyon derece sıcaklıktan ve 10larca atom bombası gücünde ki bir meteordan sağ çıkıyor.
94- Bütün Witch Doctor'lar Kongo'dan geliyor.
95- Bütün büyücüler Asyadan geliyor.
96- İskeletlere vurduğunuzda kanıyolar.
97- Karda bile hiç bir iz bırakamıyor hiç bir büyü yada atak yada hareket.
98- Bütün kıyafetler ve zırhlar unisex.
99- Bir büyücü barbardan aldığı demir zırhı çantasına koyduğunda, demir zırh bir anda kumaştan bir kıyafete dönüşüyor. Geri verdiğinde tekrar zırh oluyor.
100- Etrafta bulduğunuz ölü sivillerin sayısı şehirlerde ki evlerin sayısının 1000 katı kadar.
101- Yıkabildğiniz bir duvar hiç bir şekilde üst katlarda ki mimariyi etkilemiyor. Hatta düşünmenize bile gerek yok, acaba bu koridor yıkılır mı ben destek duvalarını ya da kolonları kırarsam diye. Mimari zekayı düşünmenize gerek yok.
102- Hanlarda bile alkol satılmıyor. Alkol dünyanın hiç bir yerine yok, alkol içende.
103- Ne kadar hızlı olursanız olun, karşılaştığını yaratıklar her zaman sizden hızlı oluyor.
104- Teleportation bir büyücü büyüsü ve bir kere yaptıktan sonra tekrar yapmak için epey bir süre beklemek zorundasınız. Ama dünyalar arası Teleport büyüsü için cooldown bile yok.
105- Dümdüz bir zeminde iseniz teleportation büyüsünü kullanabiliyorsunuz fakat bir taşın üstünden arkasına geçemiyorsunuz. O taş sadece 30 cm büyüklükte dahi olsa büyü çalışmıyor.
106- Bir ateşi yaktığınızda yoktan varolan askerler savaşa katılıyor. İnsanlar daha cesaretli oluyor.
107- Hangi bölümde olursanız olun çıkan eşyalar sizi o bölümün kültürel havasına göre giydiriyor.
108- Tanrılar bütün mağara ve görev yerlerinin sonuna rahatlıkla geri dönebilmeniz için Teleport Obeliskleri yerleştirmişler. Ama hiç bir önemli binada veya yerde bunlardan göremiyorsunuz.
109- Para okadar önemsiz ki tüccarlar için, hiç bir şekilde pazarlık yapmıyorsunuz. Kırık bıçağınıza kadar sorunsuz bir şekilde satın alıyorlar.
110- Ne kadar büyük bir barbar olursanız olun, güzel bir bıçağı kullanabilmek için Level 60 olmanız gerekiyor. Yoksa elinizde bile tutamıyorsunuz.
111- İskeletler masalardan ve sandalyelerden nefret ediyor.
112- Bir barbar yaralı arkadaşlarına bağarırsa onları iyileştiriyor.
113- Bir barbar ellerini çırptığında tüm arkadaşları güçleniyor, düşmanları zayıflıyor.
114- Bir monk zihnini kullanarak kendini iyleştirdiğinde arkadaşları da iyileşiyor. Halbuki skill'in açıklamasında monkun üstün dayanıklılığı ve yıllar süren zihin kontrolü ile bunu yapabilidği açıklanıyor. Peki diğer sınıflar?
115- Bazı spesifik eşyaları taktığınızda daha uzaktan paraları ve eşyaları alabiliyorsunuz. Sizden 10 metre uzakta bile olsalar.
116- Butcher diablo 1 den sonra streoids kullanmış ve normal büyüklüğünün 10 katına ulaşmışç
117- Belial ne kadar büyük olursa olsun küçük birini dahi öldüremiyor.
118- Yanınıza aldığınız yardımcılarınız muhteşem insanlar ve çok sıcak kanlılar fakat ne zaman birini alsanız diğerleri anında ksıkanıyor ve birbirlerini köütlüyor.
119- Hangi şehre nereye giderseniz gidin balcksmith ve jewelcrafter sizinle birlikte geliyor.
120- İkisininde olağanüstü zengin olmasına rağmen hiç bir şekilde yardım etmemesi de cabası.
121- Act 3 de blacksmith tam 1 dakika içinde 100.000 kişilik barbar ordusuna yeni silahlar yapıyor, biz onu öldürmeye çalışmak için gelen ama ona değil bize saldıran ve erimiş lavın içinden çıkan iskeletlere karşı korurken.
122- Act 1 de yine aynı blacksmith tam 2 saniye de, hikayelerde bahsi geçen ve dünyanın en iyi blacksmithleri tarafından uzun uğraşlar sonucunda yapılmış olan eşsiz büyülü kral tacını, tamir ediyor.
123- Yüzlerce yaratığın yaşadığı hatta cehennemin en ucra köşesinde ki mağaralarda bile sivillerin cesetlerini görüyorsunuz.
124- Demon Hunter'lar uyuşturucu ve enerji içecekleri kullanıyor.
125- Çevrede gördüğünüz insanlar fakirlik içinde yaşıyor ama etraftaki ağaçların ve taşların altında hazineler saklı.
126- Diablo cinsiyet değiştirmiş.
127- Goblinler portal açabiliyor ama siz onları takip edemiyorsunuz.
128- Witch Doctor'lar ceplerinde binlerce kurbağa taşıyor.
129- Muhteşem kıymetli taşlar ve ustaişi katanalar birkaç altına satılıyor.
130- Diablo 2 de ki Black Rock, act de kayboluyor.
131- Bütün tüccarlar size her defasında kelimesi kelimesine aynı şeyi söylüyor.
132- Single Player oyunu olması gereken şey lag ve server düşmeleri yaşıyor.
133- Witch Doctor elinde ki Tuftuf'dan dart atabilmek için mana harcıyor.
134- Full çelik zırhlar içinde ki Demon Hunter, sanki çıplakmış gibi geri taklalar atabiliyor, ordan oraya zıplayabiliyor. Hemde tek gram kas yokken vücudunda.
135- İskeletlerin inanılmaz bir espiri anlayışı var; varillerin içinde saklanıyorlar.
136- Covetous Shen, Kung Fu panda'nın babası. Sadece ördek yerine insan şeklinde.
137- Ufak bir bıçak devasa bir baltadan daha fazla vurabiliyor.
138- Bütün ana düşmanlar okadar aptal ki sizi ilk levellarda öldürmeye tenezzül bile etmiyorlar. Halbuki sizin doğuştan bir süperkahraman olduğunuzu bilmelerine rağmen.
139- Hayaletlere elinizde ki kılıçla vurabiliyor ve öldürebiliyorsunuz.
140- Üzerine bir duvar ya da varil düşen iskelet level 60 wizardın atıcağı büyülerden daha fazla hasar alıyor.
141- Katedral varolan tüm şehirlerin onlarca katı büyüklüğünde.
142- Eğer Inferno'yu beğenmediyseniz Hell'e gidebilirsiniz.
143- Monk bir ninja.
144- Diablo'dan bile daha güçlü tek bir kötülük var; Error 37.
145- Değerli taşları uhuyla yapıştırarak daha büyük hallere getirebiliyor ama onları parçalayamıyorsunuz.
146- Bir barbar okadar hızlı saldırabiliyor ki, hemde dex'e ihtiyaç duymadan.
147- Kertenkele gözü, parlayan toz ve birkaç bin altınla zırh yapıyorsunuz.
148- Yanınızda ki adamlar ne olursa olsun ölmüyorlar. 10 saniyelik dizlerinin üzerinde durmaları onlara yetiyor. Tekrar tam güçle saldırıp büyü atıyorlar.
149- Azmodan gibi cehennemin en iyi taktik ustası ve savaş generali, yaptığı ve yapacağı bütün hamleleri öncesinde size anlatıyor.
150- Belial o kadar büyük ve güçlü ki etrafında ki şehri ve evleri yıkabiliyor, meteorlar yağdırabiliyor fakat oyuncuların üzerinde ki alanı yıkıp onları öldüremiyor.
151- 2 tane yüzükten daha fazlasını takmak imkansız.
152- Cehennemin orduları kullanmadıkları para ve silahlarla saldırıyor. Sadece ceplerinde yada görünmez çantalarında oyuncuların alması için saklıyorlar.
153- 50 cm boyunda ki örümceklerden 2 metre boyunda ki silahlar ve kalkanlar çıkabiliyor.
154- İşemeniz yada tuvalete gitmeniz gerekmiyor.
155- Sürekli kırmızı renkte ki iksirleri içiyorsunuz. Ne olduklarını sorgulamadan.
156- Diablo 2 de ki gibi iki farklı silah seti ayarlayamıyorsunuz.
157- Blacksmith eşyalarınızı tamir edemiyorken, 12 yaşında ki bir kız çocuğu bile bunu yapabiliyor.
158- Identify Scroll'larına ihtiyaç yok artık. Herkes bir eşyaya 2 saniye bakarak ne olduğunu anlayabiliyor.
159- Her konuşmasının sonunda şeytani bir kahkaha atan kimse, ona herşekilde güveniyoruz.
160- Ölenlerin göğüslerini yarıp içinden eşya alabilir, ölü sivillerin üzerlerini talan edebilir, savaş vagonlarını kırıp parçalayabilir, barbarların zırh ve silah depolarında kileri çalabilir, insanların yanlarında paralarını çalabilirim fakat en büyük kahraman benim.
161- Level 9 ve altı olan kahramanlar omuzluk takamıyor.
162- 3 tane yardımcınız olmasına rağmen her defasında sadece birini alabiliyorsunuz. Diğerleri ise öylece boşboş şehirde bekliyor.
163- Varil ve vazo yapan ustalar evrenin en zengin kişileri.
164- Devasa mancıknıklar kendi kendilerine doluyor.
165- Demirci her zaman sizi gördüğüne çok şaşırıyor ve seviniyor.
166- Her şehirde bir adam var ki sizi tamamen iyileştirebiliyor 1 saniyede. Ama onu yanınıza alamıyorsunuz.
167- Jeweler yüzük ve madalyon yapamıyor.
168- Son derece hasta olan bir kadın diğer zombilere göre daha güçlü olabiliyor çünkü adı var.
169- Duygular inanılmaz yoğun yaşanabiliyor; Demon Hunter eğer düşmanından çok nefret ediyorsa elinde ki arbalet taramalı tüfeğe dönüşüyor. Saniye 10 atış..
170- Bazı kıyafetler sizi daha zeki yapıyor, bu sayede ateşlerin üzerinde daha fazla dans edebiliyorsunuz.
171- Ne kadar muhteşem bir kalkan kullanıcısı olursanız olun özellikleri olan bir madalyon taktığınızda kalkanı daha iyi kullanabiliyorsunuz.
172- Koskoca bir mancınığı tek vuruşta yıkabilirken, küçük bir tahta kutuyu meteor la bile kıramıyorsunuz.
173- Çantanızda 12 kalkan, 30 silah, 720 tane iksir saklayabiliyorsunuz. Taşıyabiliyorsunuz ve üstelikte tamamen görünmezler.
174- Düşmana balta attığınızda elinizde tuttuğunuz kılıç büyülü bir şekidle baltaya dönüşüyor.
175- Monk Hindistandan geliyor.
176- Naphalemlerin sadece girebildiği bir mekana elini kolunu sallayarak bir cadı da girebiliyor.
177- Meleklerin kanatları 30 metreden 30 cm e kadar küçülmüş.
178- Tyrael diablo 2 de ki felsefesinden 180 derece dönmüş biri olarak karşımıza çıkıyor.
179- Oyuna Marshall veya Filli boya sponsor olmuş.
180- Önceki oyunlardan hatırlayabileceğiniz "görüş alanı" ve "gölgelerde hareket etme duygusu", sanki strateji oyunlarındaymış gibi "No Fog" olarak değiştirilmiş. Gölge yok. Karanlık yok. Gece yok. Sadece gündüz, ışık ve aydınlık var.
181- Tüm NPC'lerin aksanından İngiliz olduklarını anlayabiliyorsunuz.
182- Önceki oyunlarda ki dehşet ve vahşeti bize tattıran hava bu oyunda yok. Tek görebildiğiniz kazıklara geçirilmiş kafalar ve birazı parçalanmış cesetler.
183- Oyunun müzikleri inanılmaz bayıyor. İlk 4-5 saatten sonra kapatıyorsunuz.
184- Monk'un bütün mimarları üzen bir skill'i var. Yoktan varettiği bir "kolon" ile düşmanları patlatıyor.
185- Monk devasa bir çan çağırıp ona vuruyor ve düşmanları ölüyor.
186- Paladinler ve druidler esrarengiz bir biçimde kaybolmuş.


Buyrun sizde ekleyin bir şeyler. Eklerken benim yaptığım gibi 187, 188, 189 diye numaralandırırsanız sevinirim.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Diabloincgamers'ta elemanın teki yazmış oldukça beğendim açıkçası. Bunun üzerine oldukça argüman üretilebilir, ama itemların böyle olacağı muhtemelen AH yüzünden beni korkutan tek şeydi ve maalesef durum öyle gibi..

"I remember making a post on this site back when we found out that skill points were gone. I said something along the lines that every character would be the same now. Without attribute points and skill points, every single character is EXACTLY the same when naked. The only thing that is supposed to separate us is the gear. The problem is the gear is so linear in the game (main stat/vit/resist) that EVERYONE is the same. I find it ironic because the counter to this point was, "What? You want it like D2 where everyone is a hammerdin" -- Well, yes, I do. The thing people forget is the Hammerdin wasn't born overnight. Someone found the build and then it ROLLED. The same for the Lite sorc, trap sin, ect... these builds were great and made the game fun. The thing that made these builds fun is you knew exactly what you needed to get and when you got these items you could play the content easily. People may not say it out loud, but the point of an ARPG is feel powerful when geared up. When I made my Fishy Necro, I knew EXACTLY what I needed to get. I knew what skills I wanted, and the play style before I even started the 'class'. When I finally got all the gear I needed, I could steamroll Hell without a problem. That's what's missing from Diablo 3 -- BIS items. Again, people will not say it out loud, but it's nice knowing that a HOTO is the BIS for the Hammerdin. Getting a HOTO wasn't too hard, but finding that PERFECT Hoto got pretty expensive. For the most part, the gear wasn't hard to come by, but the PERFECT gear was. That's what kept people playing the game eventhough they already had the gear they needed. I miss that.

Honestly, I hate to say it, but I think D3 may be too far gone to fix. I am sticking around to see what they do with the Legendary items, but without a skill tree or any form of customization outside of gear (which everyone gets the same thing) the game just will not last. The thing that will hurt Diablo 3 the most is the other games coming out -- we're in a dry spell for decent games at the moment (in this genre and at least near it), but with games like Guild Wars 2, Path of Exile, Torchlight 2 and Grim Dawn (eventually) all coming out this year, Diablo 3 may get left in the dust if they do not fix the problems -- and I do not see them doing it. They will try to skate by with the Diablo name and patches/expansions, but they just went the wrong way with the design of the game."


http://diablo.incgamers.com/forums/showthread.php?837053-quot-We-recognize-that-the-item-hunt-is-just-not-enough-quot/page7
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tamamen WoW kafasında düşünmüşler adamlar item olayını da AH olayını da. Daha önce konuşulmuştu sanırım item var %1 şansla frozen on hit filan. Saçma saçma işler.
Mesela Level cap olması da ayrı garip. İnsanlar D2'de farm yaparken, Hell'de kasarken item bulamasalar bile zamanın o kadar boşa gittiğini düşünmezlerdi sanırım çünkü en kötü xp alırdın, levelin artardı pvp için avantajlı olurdun filan. Bu kadar item'a bağlı bir oyunda en büyük yanlışları yapmalarını aklım almıyor.
Dediğin gibi bir sürü barbar buildi için farklı itemlar BIS olurdu D2'de. Her class için bu böyle. Belli itemlar fix olur ama bir Assasin vardır tamamen farklı itemlar giymiş bir başkasından. Bu oyunda maalesef o kadar linear'ki bu item işi. Kısaca becerememişler.
Firmanın düştüğü en büyük yanılgı, bu aslında şu an günümüzdeki birçok MMO yapan firmanın düştüğü yanılgı, oyunları basitleştirdikçe daha çok oynandığını filan zannetmeleri. Halbuki ben hiç böyle birşey olduğunu düşünmüyorum. 10 sene önceki gamebase ile şimdiki aynı olmayabilir fakat WoW'un fazla oynanması onun çok basit olmasından mıydı yoksa hakikaten zamanına göre çok daha akıcı, diğerlerinden daha farklı birşeyler sunmasına mı bağlıydı.
Şu anki algı ne kadar basit oyun yaparsak o kadar kişi oynar, ama demekki öyle olmuyor işte. Diablo 2'de hani karışık bir oyundu demiyorum ama itemisation'u vs çok daha farklı dinamikler içeriyordu D3'ten. Blizzard şirket olarak oyuncuların ne istediğini tam anlayamamış belli ki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Alemin en kralı yapan yok Cüce, oyunun çok iyi yanları var ama asıl olanı kaçırmışlar gibi sanki. Diablo 2 çıktığından 4-5 yıl sonra bile Battle.Net'te deli gibi oynanıyordu, şu an bile neredeyse D2 oynayan D3 ile aynıdır diyeceğim.
Yıllarca oynansın demiyorum oyun elbette, öyle bir beklentim yok. Ama yazık etmişler, Diablo'yu Diablo yapan öğeleri kaçırmışlar diyoruz sadece. Bugün oyun getirdiği gameplay'in üzerine bu tarz bir itemization getirseydi hiç fena olmazdı...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abı cok net söliyim ben size yanı, ah olmasa bu akdar bile oynamazdınızki oyunu.
bak rmah'de demiyorum ah diyorum.

d2 yi d3 kadar adam oynamıyo yok öle bişi.
zaten serverdaki playerların yarısı bot d2de.

hayrı zaten yıllardır d2nın oynanıcak bir yanıda yok, botun arkasından kosuyosun xp geliyo işte. o kadar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Botlar sıkıntı doğru, ama ilk birkaç yılı çok net hatırlıyorum Battle.Net de. Oldukça fazla oynayanı, PvP yapanı trade yapanı vardı. Bu oyun çıkalı ne kadar oldu 2 ay?
Bana farketmez ben yine oynarım, genel olarak konuşuyorum, hafif hayal kırıklığı var belli noktalarda.
AH olmazsa bu kadar bile oynamayabilirdik doğru, ama bu oyun tamamen AH üzerinden şekillendiği için. Yoksa D2'de Trade zahmetliydi ama farklıydı, barter economy üzerinden işlediğinden doğru alıcıyı bulmaktı önemli olan.
Yani şu oyunda itemlar D2'deki gibi olsa oyun on kat iyi olurdu demek istediğim o. Bu kadar Wow gibi bu kadar linear olması oyundan çok götürüyor maalesef..

Yani 2 tane paladin yaparken ikisine de farklı item dizmek yazıda dendiği gibi ikisi içinde farklı unique ve rare'leri BIS'leri bulmak bence oyunun ömrünü uzatıyordu ve farmingi zevkli kılıyordu. Atıyorum Buriza bulunca oturup Amazon kasmak gibi birşey dediğim bu. Şimdi öyle mi. Monk ve DH bile neredeyse birbirinin aynı giyiyor, al birinden itemları öbürüne koy bişi kaybetmezsin pek. 2 monk farklı giyinmiyor. Res, Main Stat, Vit, Crit Damage, Crit Chance'ten başka item giymiyorsun mesela.
Şimdi bunlar farklı olsa kötü mü olurdu..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

D2 ile kıyaslıyorsunuz lakin es geçtiğiniz nokta bu oyunu aynı ekip yaratmadı haliyle firmanın pek de önemi yok.

Blizzard North yani Diablo 1 ve 2'nin yaratıcıları Blizzard'dan ayrılalı epey zaman oldu. Günümüz itibariyle bir kısmınızın da bileceği üzere Arena.Net ve Runic Games olarak kendi stüdyolarını oluşturdular ve gayet güzel işler yapıyorlar.

Blizzard oyunun haklarına sahip olan firma olarak devam serilerini getiriyor ama yaratıcılar başka olunca ve Activision merge sonrası oluşan zihniyet sadece paraya odaklı olunca (kotick saolsun) ortaya böyle bir sonuç dışında başka ne çıkabilirdi ki ?

Diablo faciası Wowda sunwell sonrası oyunun kalitesini kaybetmesi ve her expansion ile daha da rezil bir hal alması 3 oyunu olan bir firmanın prestijini ve insanların düşüncelerini baştan sona değiştirmek için gayet yeterli. Bu anlayış devam ettiği sürece Blizzard'ın şuandaki pozisyonunu koruyabileceğini sanmıyorum. Bakalım şu satış olayı gerçekleşirse belki eski ruh yerine gelir onun dışında Blizzard'ın bütün adımları kendi geleceğini tehlikeye atmaya yönelik. Bunu nasıl göremediklerini insan merak etmiyor değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

insanların atladığı birşey var. bir oyun oynarken, o oyunu tartarken insan oyun içeriği kadar nedenlerini de sorgular.

mesela üretici vardır. oyuna istediği şeyleri koymak istemiştir öyle açıklamıştır ama koyunca işler yolunda gitmez. ok dersin. yapmak istediğini anlıyorum dersin. fikri seversin desteklersin.

meselenin grafikle oyunla alakası yok bence. huzursuz bir hava var ortada. kullanılma kokusu gibi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...