Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 Genel Başlık - 2

Sparkcaster

Öne çıkan mesajlar

GokTuRK said:

http://www.rockpapershotgun.com/2012/05/17/opinion-why-the-problem-with-diablo-isnt-diablo/

Opinion: Why The Problem With Diablo Isn’t Diablo

enteresan bir yazı olmuş...

özellikle şu kısmı :
At the very least, I still contend that a dedicated, server-free single-player option is a no-brainer in this case and others like it. Yes, some of Diablo III’s online features are great, but give us options – not suffocating requirements. Even so, in the long run, Diablo probably won’t be the big problem here. It’s the next wave of “always connected” games that we need to worry about – the one’s that attempt to follow its lead. So stay angry. Keep demanding an offline option, if nothing else. People may tell you to clam up because this system – while flawed – works more often than not. But I think $60/£45 is a pretty extravagant price to pay for something that “just works

aynılarını ben 1-2 sayfa önce yazdığımda rörörö yaptılar =)
Sosyal ağlarda paylaş

Miraul said:

o kadar zirladim ettim drop olayina

http://d1205.hizliresim.com/x/p/6busv.jpg

qq power

Gz ama;

Bashiok said:

Legendary items are commonly not going to be the best items. It's a title that denotes a named item, with set stats, and a unique model. It does not mean they're the best items.

Completely random rares will be the best items in the game if they roll up the right stats.

Oyundaki en iyi lootlar doğru Random affixlerle gelen rareler olacakmış. Gogo Act IV Inferno Champion packs.
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis said:

skeleton king'i level 9'da kesip, kesince 10 oldum 2 farklı karakterle. "arkadaş 12'de kestim" dedi, halbuki ben map'in her bi tarafını açıp öle ilerliyorum mesela, arkadaş mı biraz grind yapmış yoksa ben harbi düşük level'da mı kestim skeleton king'i ?

ben eu kapalıyken 2 kez ard arda kestim sıkıntından us serverlarında, birinde lvl 8'in ortasındaydım birinde lvl 7, yapmak istersen lvl 6 da kesersin heh, çok erken değil yani oynama stilinle alakalı.
Sosyal ağlarda paylaş

36 oldum level 4 tane morcuk ıtemım var ah beklıyorum satmak ıcın 5 10 dolara fılan satarım ah demısken bu para olayı nası olcak mesala ben kredı kartıma gelmesını ıstıyorum yada banka hesap numarama oyle bısı varmı paypalmı kullancaz mecburen dıyelım paypal kullandık parayı karta aktarabılırmıyız
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
  • Yeni Oluştur...