Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shadowrun Returns


Kanuni

Öne çıkan mesajlar

oyunda asiri eksiklikler ve gerceklestirilmemis tonla potansiyel oldugu icin de sevememis olabilirsin :P

hayir bir yandan kickstarter falan gercekci olmak lazim zaten oyunun kendisinden cok, editorle millet bir seyler yapar umudunu satiyor o ayri da, bir yandan da project eternity veya wasteland 2 bu kadar sig cikarsa feci sinirim bozulurdu yalan degil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

shaman neden bu kadar dandik ya

warrior actim herseye 1 shot

shamanda full summoning gittim

trapler bi boka yaramiyo, butun dusmanlar range'e girer girmez hareket etmeyi kesiyolar

geri cekiliyorum traplara bassinlar diye bu sefer de baska path kullaniyolar yine traplar ise yaramiyo

elementallar cok gucsuz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

orc shaman actim ama full charisma ve spirit control'u limitine kadar fullememe ragmen paso kaciyo elementallar

fire elemental paso missliyo rank 6 almama ragmen

anlamadim yani

full support takiliyim conjuring ve summoning hesabi ama cok gucsuz bu sekilde

belki bi yandan spellcasting falan gitseymisim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bunlar kickstarter parasını bildiğin yemişler ahah. Release party diye koydukları resim mutfağa tıkışmış sandviç yiyen 25 kişi olduğuna göre tahmin ediyorum ki tablet versiyonu patlatacaklar. Arayüz de bunun destekçisi. Onun dışında artık büyük mü olur küçük mü bilemem, başka campaignler de görürürüz. Bunların hepsi kickstartçıların cebinden çıkacak ve o campaignler için bir de üstüne para isteyecekler. Millet belki millet çok QQlarsa ufak bir campaign hediye ederler.

hikaye hakkında

Hikaye çok iyi gidiyordu da o böcek olayı işi bozdu. Jessica Watts aracılığıyla bir felsefe anlatılmak istenmiş ama çok tırt olmuş. Sanki böyle herşeyi birbirine bağlayan bir end boss eksik.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arcane said:

Release party diye koydukları resim mutfağa tıkışmış sandviç yiyen 25 kişi olduğuna göre tahmin ediyorum ki tablet versiyonu patlatacaklar. Arayüz de bunun destekçisi.

tahmin etmene gerek yoktu kickstarter sayfalarinda yaziyor zaten :P

hatta ayni anda cikmis olmasi lazim zaten ertelemedilerse

http://i.imgur.com/TIkR96W.jpg

ayri bir end boss'a gerek yokta asil hikaye ne guzel murder-mystery giderken bir anda

save the world hobaaaaaa ya donmemeliydi. direkt orda kaybetti oyun

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Genel olarak keyifliydi ama rpgden çok action adventure olmuş gibi. Oyun sonuna kadar çok az seçim yapıp hiç sonuç görmüyorsunuz, npcler tamamen hireling olduğu için soundboardluk bi durum yok, questlerin farklı çözümleri ya da farklı factionlar için çalışmak yok. Baya baya dümdüz önüme gelene bir tekme şeklinde gidiyor ki faction çeşitliliği yüzünden inanılmaz potansiyel var aslında oyunda.

Ha hikayesi ve anlatımı güzel, combat ve skiller de eğlenceli ama lineerlik baya baya sırıtıyor. Beni save sisteminden çok gidilecek mekanlar konusunda hiç bir özgürlüğün olmaması rahatsız etti, hatta bazı durumlarda alışveriş yapıp sidequestleri teslim edemeden yeni quest bölgesine "ışınlandığım" oldu dialog ekranından. Geri geldiğinde aynı sidequestlerin teslim edilmemesi (zamanlı falan bişey değil, bulduğun gemleri fencera satıyorsun sadece) can sıkıcı bi lineerlik örneği.

Grafikler ve sanat yönetimi direk oyun dünyasına çekiyor, son combat bölgesine kadar özensiz alan görmedim ama combat haritaları da aynı lineerlikten nasibini almış. Hacking minigame i yerine decking combatları koyma fikri başta güzel görünse de bi süre sonra cıjüv cıjüv sıkıyor aynı düşmanlar. Bide shadowrunning temalı bi oyunda stealth ve alternatif rotaların eksikliği kendini hissettiriyor.

Skilller ve çeşitlilik güzel olmuş. Melee biraz zayıf ama working as intended da olabilir. Özellikle magic çok güçlü, ana karakterin mage olması ve confusion atabilmesi çoğu combat için kırılma noktası gibi. Summonlar fazla güçlü ama her yerde bulunmamaları dengeliyor, consumable ve para dengesi de iyi kurulmuş. Oyun ortasında yeni skill/itemları alıp 4 kişilik ekip kiralayınca 0a yaklaşıyordum genelde. Skillerin combat dışı kullanımları tamamen kozmetik, decking/hackinge ihtiyaç duyduğun her yerde etrafı araştırarak aynı çözümü bulabiliyorsun. Bide işin kötüsü seçtiğin runnerların deckinginden faydalanamıyorsun bu ekranlarda, ancak nodelardan girip turret kontrol etmeye yarıyorlar. Alternatif quest çözümü olmayınca charisma ve etiquette ancak 200-300 nuyen fazladan kazanmaya yarıyor.

Oyun genel olarak güzel, hatta son dönemde çıkan tek rpg mars : warlogsla karşılaştırınca fersah fersah iyi. Ama bu aşırı lineerlik ve rpg öğelerinin eksikliği çok şey alıp götürüyor. Potansiyeli olan ama build-upını deliverlayamayan bir oyun, yeni gelecek modüllerin de bunu değiştirebileceğini sanmıyorum pek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...