Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Shadowrun Returns

Kanuni

Öne çıkan mesajlar

genel olarak iyi diyor, yerdiği noktalar:

hareket özgürlüğü yok, story'e biraz sıkıştırmışlar, özgür takılamıyorsun diyor.

save sistemi yok, checkpoint sistemi retarded diyor. geçiş aralıkları çok uzun, saçma sapan progress kaybediyorsun diyor ki bence çok haklı, herkes oturup saatlerce oynamak zorunda değil.

item slotları arttırılabilir diyor.

bunların dışında negatif bir şey demedi. bol bol written story var, karakter creation derin, oldschool combat güzel. headlinelar.
Sosyal ağlarda paylaş

özet

- save sistemi iğrenç. crpgde aralarında çok fazla mesafe olan checkpoint sistemi
- aşırı lineer. gezme tozma doğru düzgün yok
- eski usul narration hem hikaye hem itemlarda
- xcom kopyası combat
- gameplayde çok zorlama yok. birçok combatı konuşarak geçebiliyorsun
- anlatım çok kaliteli

geriye kalan herşey orta-iyi arası bütçesine göre
Sosyal ağlarda paylaş

said:
a) It’s not particularly long, I got through it in about 12 hours, without rushing too much. This, I suspect, is the thing that will disappoint most. But get to the end of the review, because their is light at the end of the shadow.

b) The writing (there’s no voice acting) ranges from schlocky to completely superb, with the overall story feel a bit too like a generic Shadowrun campaign, but maybe that’s the point. It’s great fun, is the point. You will enjoy it.

c) The big baddy creatures were just dreadful. Shadowrun is a game that basically allows anything to happen in it, and we can do better than this. Much better. I mean, they worked, but the drama was lacking. “Oh. This.”

d) It looks right, throughout. As isometric cyberpunk worlds go, this one is spot on. The rain-sopped streets with crowds of people holding umbrellas, the corporate meeting rooms and dank basements. The animation and detail are a bit lacking, but it felt incredible authentic somehow, particular your “base” area for much of the game. Great stuff.

demişler.

evet abi icewind dale'da nasıl eğlenmiştik. böyle oyunlar coop'suz çıkmamalı. yazık yani. coop'u en eğlenceli genre.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...