Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ölümlü olmadan hack and slash oynamak


GERGE

Öne çıkan mesajlar

Sam said:

Komutan said:

Bu arada, seksenlerin sonunda C64'de oyun oynarken oyunlarin cogunda save secenegi yoktu. Bilgisayari kapattiginiz anda o ana kadar yaptiginiz her sey silinirdi. Simdiki nesle ise, Sabonis'in mesajindan anlasildigi uzere, boyle bir sey tamamen mantiksiz geliyor.

o oyunlarla büyüyen nesilim ve o zamanlar da aşırı saçma geliyordu. :) oyun 'bitirmek' kavramı yok gibiydi, çevrede böyle daha büyük abilerden bile oyun bitirdiklerini ne duydum ne gördüm neredeyse.


85-87 arasında bitirdiğim 2 oyun: pitfall II ve golden talisman. azdı ama vardı yani hiç yok değildi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

senko said:

mantiksiz oldugu icin save/load secenegi geldi ya zaten.

bende bir oyunda quicksave/quickload yoksa uuyuz oluyorum, cok mu zor abi bi quicksave koymak. Yok illa checkpointe gidecez.

veryhard'ta oynayinca bayiyor bir sure sonra ayni checkpointten 20kere baslamak...


Of aynen. Sistemi zaten sevmiyorum, bir de uzerine sacmasapan yerlerde checkpoint koyuyorlar oyun oynanmaz hale gleiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

10 saatlik singledan ibaret 50 dolarlık oyun hiç duymadım da şaşırdım. öyle bir oyun olsa tam dayaklık olurdu.

bazı firmalar şey diyor, single+multi 60 dolara satıyoruz, ancak sırf multi oynamak isteyen adam da 60 dolar vermek zorunda kalıyor. ikiye bölelim, sadece multi alabilsin adamlar, 35 dolar ödesin
vs.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Komutan said:

sabonis said:

ha isteyen için en zor seviye bi tane öle koysunlar çok da fifi ama sonuçta diablo gibi server'a bağlı olup yapmıcaksan hileye de çok açık, çok bir anlamı yok yani.


Adam o zorlugu kendi secmisse neden hile yapsin?

Roguelikelar genelde hikaye anlatmazlar; sandbox tarzi bir havalari vardir. O nedenle rogueliklari oynarken karakteri defalarca kaybetmek beni hic rahatsiz etmez.

Fakat Dragon Age, Elder Scrolls vs. gibi hikaye anlatan oyunlari her oldugunde tekrar baslatmak dayanilmaz olur.

Bu arada, seksenlerin sonunda C64'de oyun oynarken oyunlarin cogunda save secenegi yoktu. Bilgisayari kapattiginiz anda o ana kadar yaptiginiz her sey silinirdi. Simdiki nesle ise, Sabonis'in mesajindan anlasildigi uzere, boyle bir sey tamamen mantiksiz geliyor.


şimdiki nesil 30 yaş mı oluyor iyiymiş şimdiki nesil ya :D :D

saçmalık tabii ki save olmaması. belli noktalarda save olsun veya oyun boyunca 10 saat play time ön görüyorlarsa hard'da, 30 kere save hakkımız olsun. ona ok'im. gidip karakter gelişse de gelişmese de herhangi bir rpg'de (hack&slash de dahil) karakterim ölürse o oyunu kırarım ben. c64 falan gibi şeyleri örnek göstermek bu devirde sadece absürd olur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sabonis said:

şimdiki nesil 30 yaş mı oluyor iyiymiş şimdiki nesil ya :D :D

saçmalık tabii ki save olmaması. belli noktalarda save olsun veya oyun boyunca 10 saat play time ön görüyorlarsa hard'da, 30 kere save hakkımız olsun. ona ok'im. gidip karakter gelişse de gelişmese de herhangi bir rpg'de (hack&slash de dahil) karakterim ölürse o oyunu kırarım ben. c64 falan gibi şeyleri örnek göstermek bu devirde sadece absürd olur


Bilgisayar oyunlarinin ne kadar hizli gelistigi dusunulurse aramizdaki 6 yas sahiden de bir nesil demek :)

C64 ornegini daha iyi anlaminda vermedim. Yalnizca o donemden bu doneme oyun anlayisinin nasil degistigini gostermek istedim. O zamanlar savesiz oynarken durumdan sikayet etmiyordum. Ama bugun pekcok oyun savesiz dusunulemez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...