RamsesII Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 10 saatlik single playeri olan oyunları gördükçe pc oyunlarının lüks olduğunu anlıyorum.Abi yuh 50$ ver sonra cart bitsin.Kötü gayet... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aluriel Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 tekrar tekrar oynayabiliyorsan sorun yok bence? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Genel Yönetici GERGE Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Konuyu açan Genel Yönetici Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 RPG save almak bir yerden sonra oyunu öldürüyor ama. Konuşmadan önce kaydet, sonuca beğenme, tekrar konuş. Yok öyle şey. Immersion ölüyor o zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Sam said: Komutan said: Bu arada, seksenlerin sonunda C64'de oyun oynarken oyunlarin cogunda save secenegi yoktu. Bilgisayari kapattiginiz anda o ana kadar yaptiginiz her sey silinirdi. Simdiki nesle ise, Sabonis'in mesajindan anlasildigi uzere, boyle bir sey tamamen mantiksiz geliyor. o oyunlarla büyüyen nesilim ve o zamanlar da aşırı saçma geliyordu. :) oyun 'bitirmek' kavramı yok gibiydi, çevrede böyle daha büyük abilerden bile oyun bitirdiklerini ne duydum ne gördüm neredeyse. 85-87 arasında bitirdiğim 2 oyun: pitfall II ve golden talisman. azdı ama vardı yani hiç yok değildi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deathblade Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Ultima :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 ha bi de impossible mission vardı onu unutmamak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Bir de ben yazayim o donemlerde bitirdiklerimi: Last Ninja 1-2 Defender of the Crown Commando Bone'un bahsettigi Barbarian'da en sondaki buyucuye kadar geliyordum, ama onu bir turlu gecememistim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 RamsesII said: 10 saatlik single playeri olan oyunları gördükçe pc oyunlarının lüks olduğunu anlıyorum.Abi yuh 50$ ver sonra cart bitsin.Kötü gayet... hangi oyunmuş ki o? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Sufi said: 85-87 arasında bitirdiğim 2 oyun: pitfall II ve golden talisman. azdı ama vardı yani hiç yok değildi. evet ama 2 yılda 2 tane kadar nadirdi yani. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deacon Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 senko said: mantiksiz oldugu icin save/load secenegi geldi ya zaten. bende bir oyunda quicksave/quickload yoksa uuyuz oluyorum, cok mu zor abi bi quicksave koymak. Yok illa checkpointe gidecez. veryhard'ta oynayinca bayiyor bir sure sonra ayni checkpointten 20kere baslamak... Of aynen. Sistemi zaten sevmiyorum, bir de uzerine sacmasapan yerlerde checkpoint koyuyorlar oyun oynanmaz hale gleiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Deathblade Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Ama bazı oyunlarda da olmayacak öyle bir özellik işte. Mesala final fantasy'i quick save olduğu taktirde düşünemiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 checkpoint şeysi konsolcu işi zaten :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 bonecum spesifik bir oyun değil öylesine dedim genelleme yaptım cnms Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 10 saatlik singledan ibaret 50 dolarlık oyun hiç duymadım da şaşırdım. öyle bir oyun olsa tam dayaklık olurdu. bazı firmalar şey diyor, single+multi 60 dolara satıyoruz, ancak sırf multi oynamak isteyen adam da 60 dolar vermek zorunda kalıyor. ikiye bölelim, sadece multi alabilsin adamlar, 35 dolar ödesin vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RamsesII Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 katılıyorum bone,ben pek multi oynayan bir adam değilim mesela.Single oynuyorum genellikle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Redeagle Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Bir roguelike geyiğidir gidiyor sdf. Diabloya hardcore'da başlamanın yeri ayrı normal oynamanın yeri ayrı. Farklı kafalarda olmak lazım. Her oyunda işlemez haliyle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sabonis Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Komutan said: sabonis said: ha isteyen için en zor seviye bi tane öle koysunlar çok da fifi ama sonuçta diablo gibi server'a bağlı olup yapmıcaksan hileye de çok açık, çok bir anlamı yok yani. Adam o zorlugu kendi secmisse neden hile yapsin? Roguelikelar genelde hikaye anlatmazlar; sandbox tarzi bir havalari vardir. O nedenle rogueliklari oynarken karakteri defalarca kaybetmek beni hic rahatsiz etmez. Fakat Dragon Age, Elder Scrolls vs. gibi hikaye anlatan oyunlari her oldugunde tekrar baslatmak dayanilmaz olur. Bu arada, seksenlerin sonunda C64'de oyun oynarken oyunlarin cogunda save secenegi yoktu. Bilgisayari kapattiginiz anda o ana kadar yaptiginiz her sey silinirdi. Simdiki nesle ise, Sabonis'in mesajindan anlasildigi uzere, boyle bir sey tamamen mantiksiz geliyor. şimdiki nesil 30 yaş mı oluyor iyiymiş şimdiki nesil ya :D :D saçmalık tabii ki save olmaması. belli noktalarda save olsun veya oyun boyunca 10 saat play time ön görüyorlarsa hard'da, 30 kere save hakkımız olsun. ona ok'im. gidip karakter gelişse de gelişmese de herhangi bir rpg'de (hack&slash de dahil) karakterim ölürse o oyunu kırarım ben. c64 falan gibi şeyleri örnek göstermek bu devirde sadece absürd olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 18, 2011 sabonis said: şimdiki nesil 30 yaş mı oluyor iyiymiş şimdiki nesil ya :D :D saçmalık tabii ki save olmaması. belli noktalarda save olsun veya oyun boyunca 10 saat play time ön görüyorlarsa hard'da, 30 kere save hakkımız olsun. ona ok'im. gidip karakter gelişse de gelişmese de herhangi bir rpg'de (hack&slash de dahil) karakterim ölürse o oyunu kırarım ben. c64 falan gibi şeyleri örnek göstermek bu devirde sadece absürd olur Bilgisayar oyunlarinin ne kadar hizli gelistigi dusunulurse aramizdaki 6 yas sahiden de bir nesil demek :) C64 ornegini daha iyi anlaminda vermedim. Yalnizca o donemden bu doneme oyun anlayisinin nasil degistigini gostermek istedim. O zamanlar savesiz oynarken durumdan sikayet etmiyordum. Ama bugun pekcok oyun savesiz dusunulemez. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar