Sam Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 ya hack filan var herhalde kimisinde, aynı terran carv ile arka arkaya 217386312782136 kişiyi öldürdü, sonra 3.4x scope ile tırnak ucu kadar gözükürken ben çömelmişim ateş ediyorum, o ayakta strafe yapıyor, attıkları yarım saniyede filan öldürdü full hp'den, herşey vurdu. böyle komik dengelerle oynuyoruz yani. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 vanuda hack yok vanuya gelin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
yafeshan Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Oyun acildigindan beri oynuyorum. FPS de asiri kotu olmama ragmen oyun hosuma gitti. Miller da sefil NC yim. engineer ile intihar bombacisi modunda sunderer avlamaya calisiyorum. Daha once muhabbeti gecti mi bilmiyorum(55 sayfa yaw) ama engineer silahlarinda tercihleriniz neler. Kendi silahim gauss compact s. her tipden bir upgrade acik en azindan. berbat bir nisanci oldugumdan cok da verim alamiyorum ama sanki soft point ammo+ conpensator biraz farkettirdi. high speed ammo ve burst modunda sniper denemek istiyorum bakalim nasil olur. grenade launcher acacaktim yanlislikla shotgun acmisim, sonra ogrendimki grenade de cok bug varmis(ammo box dan resupply olmuyor, bazen 0 damage). shotgun kullanan pek duymadim ama isabet ettirirseniz(point blank) tek atisda olduremiyor normal silaha donup 3 tane de kursun atmanis lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 LethE said: vanuda hack yok vanuya gelin. built-in hack var çünkü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 reaverla havada 2 saniye kalamiyorum. hemen lock geliyor, flare mlare hak getire. ya da direk bir esf takiliyor pesime, aglatiyor. millet saatlerce havada takiliyor, aklim almiyor nasi yaptiklarina. bana taktik lazim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 daha adamlar traileri yaparken olayi biliyormus. 10 tane terran indiriyorsun, sonra bir vanu seni strafe deyken 1 shotliyor :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Sam said: prowler'a büyük haksızlık ediyorsunuz, çift top piyadeye karşı iki katı ateş gücü filan. biriyle öldüremezse ikinci mermide öldürüyor illa. bir magrider değil ama zaten o herşeyden 10 kat iyi. http://www.youtube.com/watch?v=Mi1MW3iNTSc Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 ahaha adam hoverlıyor abi dskfjgk romslayer said: http://www.youtube.com/watch?v=ErA4jNfVSIM http://www.youtube.com/watch?v=CHN9CdBqSYM http://www.youtube.com/watch?v=JkTnvST9Teg vanu vidyosunda totalde sadece 2 tane TR esf patliyor geriye kalan butun zayiat bizim NCler şunlar arasında harbi terran çok kötü olmuş. nerde o terranın epiklik anlayışı, NC kafasında bi trailer olmuş direk. NC ve Vanu ise (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DamienThorne Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Tabiki VS !(tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 tabi vanu için kullanılan ergen dubstepi tam uymuş. pis ergenler takımı sizi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Xenus said: bak dün vanguardı arka bölgeden 5 rocket atarak patlatabildim. şu mümkün değil abi, adamda anca arkaya takılandan level 2 composite armor + vanguard shield falan varsa ve doğru zamanda kullandıysa belki öyle olmuştur. yoksa en fazla 3 rokette alırsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 abi ne olduğunu göremedim ama adamın birini rocket podsla vurdum ve sanırım bi madalya açıldı, 200 certification verdi bana. yuh dedim lan 200 cert. ahah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DamienThorne Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Senin rocket podlardan bıktık yaa walla, hangi mapteysen map değişiyorum walla... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 bir silahla toplamda 1220 kill yapınca, auraxium medal alıyorsun sen de esften inmiyosun sanırım :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenocide Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 hah aynen auraxium falan yazıyodu lol Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MadOrca Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 silaha suppressor takınca isabet ettirmek zorlasıyor mu deneyen var mı? açıklamasında o tarz bisey yaziodu boş yere cert vermek istemedim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 ne ettiysem 2 senelik makinada olmadı, 15 fps üstüne çıkmıyor bu oyun kesinlikle amd yi sevmiyor başka açıklaması yok yani Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Namessar said: reaverla havada 2 saniye kalamiyorum. hemen lock geliyor, flare mlare hak getire. ya da direk bir esf takiliyor pesime, aglatiyor. millet saatlerce havada takiliyor, aklim almiyor nasi yaptiklarina. bana taktik lazim. Güdümlü füzeler çok can sıkıcı, ama biraz mantığını kavradıktan sonra genelde kaçabiliyorsun. Bu arada, şu video baya yardımcı olmuştu; http://www.youtube.com/watch?v=DYY9reZm0Vw&list=UU76NmHmy04BdN2LSIPBs7BQ&index=5 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 MadOrca said: silaha suppressor takınca isabet ettirmek zorlasıyor mu deneyen var mı? açıklamasında o tarz bisey yaziodu boş yere cert vermek istemedim. evet zorlasiyor. ozellikle sniperda bullet drop felaket oluyo kesinlikle takmamak lazim ama diger classlarda ne kadar etkisi oluyor tam bilmiyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Afterdeep Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Bu en son reaver videosundaki adam çok iyi videolarını izleyin, ama ben halen reaver'ı kaldırdığımda havada uzun kalamıyorum, millet rahat rahat takılıyo (genelde scythe ve mosquitolar) çok reaver görmüyorum havada. Önüne gelenin A2M roketleri var, lock spamlayıp patlatıyor çok baydım, 1001 manevra yapmama rağmen olmuyor, bence bu işi biraz değiştirmeleri lazım... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 o camo videosu iyiymiş. Bir oyuna ait gördüğüm en mal olay ünvanını aldı planetside2. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Afterdeep Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Şu havada kilitlenen podlar iyi mi? Ben de alıp uçak avına başlayayım olmadı. Yere atılan füzeler ile infantry ve tanklarda zor ölüyor üstlerine boşaltmama rağmen.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 ilk soylediklerini spacele burun ucmayi falan kesfetmistim ama ogrettigi son 2 manevra iyiymis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xenus Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Patch notes General: Horns are now available for the Sunderer and Flash! Check the Depot under Vehicle Gear. New weaponry is currently being issued to all three empires. If you are looking for a new light machine gun or assault rifle, head to the Depot and check them out. A number of changes have been made to Vehicle and Aircraft weaponry. Please see the Vehicle notes below. Fixed a few crash bugs and provided some optimizations to improve gameplay. Players may now make multiple characters on the same server. Notable Bugfixes: The NS-11 Platinum should now properly unlock medals. The Facebook Promotional Weapons should now properly unlock medals. Players should no longer be able to spot enemies without a line of sight. The Gauss Compact S will now provide players the ability to aim down sights and strafe more accurately. Destroying enemy terminals will no longer provide a Kill stat. The Light Assault Jumpjet will no longer break if you run into terrain while in flight. When holding down push to talk it should no longer become "stuck" when released. The NS-11 will now have a sound indicating it is being reloaded. Spawning a vehicle in the warpgate will no longer cause players to fall through the world. The TX2 Emperor should now provide the correct damage level to targets. Vehicles: The tail gun on the Liberator is now located on the back of the tail wing and not underneath it. This provides a greater coverage for all tail gun variants. Aircraft and Phalanx Turret resistance to the following weapons has been reduced: M40 Fury C75 Viper L105 Zephyr G30 Vulcan M60 Bulldog Personal Defense Weapons (on light aircraft only) Sunderer resistance to heavy machine guns has been increased. All Flak damage has been increased by 5%. The Composite Armor tooltip has been adjusted to be more accurate. Infantry Weaponry: New Weapons: The NS Decimator rocket launcher is now available to all empires. Terran Republic: The TAR will provide the best hip fire of this empires assault rifles. The T32 Bull will provide an adaptable solution to long or short range combat but has a slow reload. New Conglomerate: The Carnage BR is now available. This medium-fast fire rate assault rifle has good hip fire and range limiting recoil. The Anchor light machine gunprovided good mobility and a 45 round magazine. Vanu Sovereignty: The Corvus assault rifle has a slow rate of fire but compensates with deadly accuracy. The Ursa light machine gun will provide a slightly lower rate of fire but extreme accurate fire. General Weaponry: Tank mines can now once again be deployed by throwing them reverting the change made last week. Lock on Rocket Launchers will no longer fire without a lock on. Extended ammunition attachments will no longer provide more ammunition capability than intended. They all will now provide 4 more rounds. A small increase in movement accuracy with iron sights was made on on slower assault rifles, carbines, and light machine guns. A small decrease in movement accuracy was made with the 40 round assault rifles and carbines. The NC Gauss and Gauss S now have increased projectile speed. The Cycler TRV now has reduced hip fire accuracy. The Razor GD-23 now has reduced recoil for the first shot. The TR CARV and CARV S now have increased equip time. The LA80 projectile speed has been reduced to put it in line with the other empire sniper rifles. Vehicle Weaponry: Aircraft: M20 Drake: Previously the M20 Basilisk, this weapon has increased top end damage. It also has a longer range before damage fall off occurs. M60-A Bulldog: Previously the M60 Bulldog, this aircraft weapon has had the following changes: Magazine size has been reduced from 10 to 6. Magazine size certifications now 1 round per rank increase. Projectile speed has been increased Direct hit damage has been increased Splash damage will no longer damage heavy armor. The M60-A has a faster projectile than its ground based variant the M-60G. A30 Walker: This is now the air variant of the Walker weapon system. The reticule and first person tracer have been changed to make them easier to see. Projectile speed is slower but drop has been reduced. Damage has been increased overall. Light Aircraft Rocketpods: Blast radius in which maximum damage occurs has been reduced. This does not change the size of the blast radius. Damage against Sunderers and Aircraft have been reduced. Significantly reduced damage against Phalanx turrets. Liberator AP30 Shredder: Damage has been increased at close ranges. Magazine size has been increased to 50. Reaver Air Hammer: The projectile spread has been tightened up. Damage per projectile has been increased. Damage fall off will occur at a further distance. Ground Weaponry: The Lightning Skyguard Turret has increased projectile speed and it's reticule has been adjusted to use the Terran Republic Burster MAX reticule. C75 Viper: Direct hit damage increased Increased maximum blast radius damage M40 Fury: Reduced damage against heavy armor. Upped direct hit damage and blast damage. Anti-Personnel Phalanx Turret: Cone of Fire tightened up a bit Slight adjustments to heat. Will cool off a bit faster and take a little bit longer to overheat. Pushed out range where projectiles start to lose damage significantly. World: The main shields at Tech Plants are now operated by two generators in the outlying buildings. These shields now have icons that display the status of the generators. Frosbite Harbor Spawn Room now has a pain field. The grav pads at the Dahaka Amp Station western forward spawn are now functional. Players are no longer able to spawn at Sungrey Amp Station when the SCU has been destroyed. Enemy projectiles will no longer go through the Biolab Gate Shields. Players still in a vehicle once the pilot has logged off will no longer disconnect. The Phalanx Turret has increased projectile speed and it's reticule has been adjusted to use the MAX burster reticule. UI: The Regen benefit of a Biolab will now display on the Tab scoreboard. All Heavy Assault ability items are now using unique icons. Platoons should now longer state they are “full” when all squads have squad leaders and there is still room for more members. SAS-R and Impetus optics will now display a description when hovering over with a mouse. The TS4 Haymaker and FA1 Barrage now have a tooltip when mousing over the progress bar. Moving a player to another squad will no longer boot them from a Squad/Platoon locked vehicle. Players removed from a Squad or Platoon channel will no longer be able to use that channel. Unoccupied Phalanx Turrets should now display “Press [E] to Enter” messaging. Visual: The NS-11 Platinum and Ns-11A rifles are no longer the same color. The Sunderer Smoke Screen will no longer hide decals. Lightning Hood Ornaments will no longer be placed on top of decals. New Conglomerate African Forest Weapon Camo no longer displays Vanu Sovereignty coloring. A MAX unit will no longer appear to float while descending on a Grav Pad. Purchased Weapon Camo will no longer be cleared when a weapon trial ends. The Engineering Repair tool is now black. Main Battle Tank and Lightning armor should no longer cover decals. The Lasher magazine will now reload and no longer “floats” if the player is sprinting. The NC Gauss Compact S Underbarrel weapons will now show a reloading animation correctly. A player will no longer siplay headless and frozen in a riding pose when killed on a Quad. http://forums.station.sony.com/ps2/index.php?threads/game-update-1.64525/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Densiz Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2012 6 aylık üyelik alsammı almasammı bilemedim :P., Yoksa bekleyip indirim geldiğinde 6 aylık parasına station cash mi alsam. yoksa 6 aylık üyelik alıp 10-20$ lık cash mi alsam indirimde... Değermiki oyuna bi türlü çözemedim :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar