Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Project Zomboid


Quel-Thul

Öne çıkan mesajlar

  • 3 ay sonra ...
  • 2 ay sonra ...
  • 10 ay sonra ...
  • 9 ay sonra ...
Karakter olmesin diye tarla ve etrafa ordugum stockade de saklanaram mevsim gecirdigimi hatirlarim da. Multisiz zevksizlesiyor malesef.100 gun survive ettirdigim karakter duruyor olece. Sehre vs bulasmadan ufak ufak gidiyorum. Gunduzleri cogalmasinlar diye olduruyorum paso zombileri ama son yamada ne oldu spawn va orani bilen varsa ve hala oynayan bir multi guzel olabilir. Tek basina evin etrafina kale çiti ormek bayiyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 yıl sonra ...

en son Ocak'ta falan oynamisim ben, ama projenin %75'i bitmis demisler tl;dr,

"What is required for 1.0? 

Now vehicles have been released to PZ players there are two major features that are yet to be implemented, the first of which is a requirement for what we want to achieve with the second.

New animation system – a new animation and model system that will allow for more varied and engaging interactions within the Knox Event Exclusion Zone. Allowing better character clothing, more variation in zombies and far greater modding power for the community.

This system is now being developed alongside our friends at The Eccentric Ape, and will also allow for new animations for stealth mechanics (looking round corners, crouching behind walls, cover etc) as well as a rewrite of the combat system to leverage new animations to make combat more involved, intuitive and fluid. 

NPCS - A far reaching and in-depth NPC system with character relationships, personalities, and an emergent story engine that allows for diverse and emergent character based zombie survival story unique to every playthrough. This will also include the return of Kate and Baldspot who starred in the early alphas of the game. 

Several features also require either significant modifications, rewrites or completion before we could consider 1.0. 

Map completion - We still have a major city (our fictionalised version of Louisville, built to a more PZ scale) and an Army base. The rest of the map, which is already pretty vast, can be found here.

UI Rewrite - The UI isn’t perfect by any stretch. We would like to get a more intuitive and ergonomic UI system implemented. "

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

en son 3 ay önce bir tekrar denedim büyük umutlarla ama ui hala çok meşakatli, inv'den ocağa yemek sürükle, pişir, geri sürükle vs o kısımlarda uğraş var ve kritik zaman gidiyor. oyun da hala acımasız ve melee'yi %99 önemde tutuyor. kendim custom ayarlarla istediğim şekle az-çok getirebildim ama oyundaki çok sık yapılması gereken herşey hala pratik olmaktan uzakta. çantaya sigara koy sonra onu ara, yak vs. skill'ler hala muazzam yavaş ilerliyor ama çok skill gerekiyor birşeyi düzgün yapabilmek için, ranged özellikle. ranged kullanmadan ranged ilerlemiyor ama ranged kullanmamak lazım kritik durumlar hariç vs. kısacası oyun grafik vs'de ilerlemiş ama bezdirici kısımlarında ilerlememiş maalesef. yapmaya çalıştıkları şey güzel ama bir oyun olarak 'oynama' kısmı yıldırıcı ve yorucu, bilmiyorum artık bu noktadan sonra inv vs'ye el atarlar mı ama görünen o ki çok düşük ihtimal.

keşke 90'lar ui çöpe atılıp komple yeniden yapılsa da spagetti pişirip yemek, kabı temizlemek vs için boğuşmak gerekmese satırları oradan oraya sürükle ile devamlı.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...