Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dragon Age: Inquisition


Innuendo

Öne çıkan mesajlar

her rpgde op olmak mumkunki zaten, misal mevcut butun crpgleri sololomak/min. adam sayisi ile bitirmek yillardir var uygun spec ile tormentten, bg ye, fallout a vs hepsinde yapiliyor cok kolayca hepsinin specleri videolari var, oynayana kalmis yapip yapmamak,

ben burda toplasan 5dk action oynamadim ayiya bile tactical girdim mesela.

specialization'lara 4 puandan cok vermezseniz normal bir sekilde oynaniyor genel olarak hard ve ustunde, hatta tek healer olursa daha iyi, olmadi friendly fire ehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bingildak said:

bu arada en son öldüğümde continue a bastığımda load'da takıldı, kapattım açtım şimdi load veya continue dediğimde load ekranında kalıyor oyun. sağ alttaki ikon donuk bir şekilde duruyor. pc'de bu problemi yaşayan oldu mu?


kendim yanıtlayayım, son 2 auto save bir şekilde corrupt oldu herhalde. hiçbir şekilde loadlamıyor onları. 1 saat gameplay gg oldu, bir önceki save'den load ettiğimde hiçbir sorun yok. just EA things.

ben daha oyunun çok başındayım ya, lvl 5 gibi karakter değiştirdim baştan başladım. rogue da istediğimi alamadım. shield warrior'a geçtim. origins'e göre combat bence çok daha iyi olmuş. en azından shield warrior için. taunt'a eklenmiş featler, active shield block, charge falan hepsi çok responsive hale gelmiş. gerçek anlamda tank oluyorsun iyi oynarsan. bütün combat değişiyor performansına göre.

sanırım yeni karakterle de 5'im ama yanlış yerlere gidiyorum sanırım. hep level 8, level 12 falan. demin large bear çıktı 10 dk dövdüm öldürmek için asdasd.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben hard'da bitirdim de, Knight Enchanter gereksiz op, nightmare'de de farklı olacağını sanmıyorum. Şu storm coast'taki sürekli guard açan dragon'u keserken yanımdaki herkes öldü, ben sadece üçgen spamleyerek barrier gitmeden kestim 15dk'de falan. Öyle saçma. Bir de millet guard'ına ağlamış mesela, dragon'un guardını 5-6 vuruşta falan indiriyordum sanırım. Ki bana hiç staff çıkmadı adam gibi.

Bir de ben side quest'lere çok vakit ayıramadım, 2-3 map'i falan temizleyebildim komple, diğerlerini yarım yamalak yaptım; 40 saat civarı sürdü oyun, 19 level'dım bittiğinde.


Ha ayrı bir saçmalık, en iyi gear Solas, Cole ve Blackwall'da vardı bende. Derken Blackwall hapse düştü, Cole son fight'a girmedi, Solas da oyun bittikten sonra kaçtı. Üzerlerindeki gearlar gitti hep sdfk.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yarin dlc cikiyormus asd

Jaws of Hakkon

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10548094_1134031573289207_7739347686006776340_o.jpg

-
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/t31.0-8/10549258_1134031546622543_8057192193891547890_o.jpg
-
https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/1404766_1134031526622545_3449002148733985077_o.jpg
-
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/11080588_1134031529955878_5426432127791672166_o.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

inq sonundan belli karakterlerin hikayesi devam edicek demis, free olmaz heralde.

Avvar kabileleriyle alakali olcakmis konusu; (su bizim kaleye keciyle saldiran boynuzlu barbar onlardan)

o degilde simdi actim bisiler yukledi patch gelmis galiba yeni, eksik mozaik parcasini falanda duzeltmisler en sonunda:

patch 6

==============================

Dragon Age™: Inquisition Patch 6

==============================

[PC] Enabled binding of additional mouse buttons for mice with more than two buttons.

[PC] Fixed issue that caused abilities to not be usable in tactical mode when using mouse look toggle.

[PC] Fixed issue that caused mouse look toggle to turn off during looting.

[PC] Fixed issue that prevented resurrecting characters who had died in deep water.

[PC] Fixed issue that could cause the journal to act in unexpected ways when expanding categories with the mouse.

Improved stability.

Changed Solas’s quest “What Lies Dormant” to trigger when reading the after-action report for “Measure Veil Strength” instead of when the time completes.

Fixed issue that could break the “Perseverance” quest in certain circumstances.

Fixed case where the GUI did not come back after opting out of light conversations in certain circumstances.

Adjusted position of mosaic pieces for “The Fall” so they can all be collected.

Fixed issue that caused some dragonlings in the Hinterlands to become non-hostile when the dragon was killed.

Fixed issue that caused the cave opened by the Abyssal High Dragon to become closed again in certain circumstances.

Buffed the Katari multiplayer kit slightly so that it has more HP and generates guard on hit.

Fixed issue where Shatter and Rupture combos would be reported twice in multiplayer session stats.

Made change to prevent players from salvaging items that are equipped by other character kits in multiplayer.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yav oyunu bitireli baya zaman olmuş hiç bişi yazmamışım.

öncelikle oyunun sonu baya kötüydü. baya. yani bu kadar güzel bir oyunu ancak bu kadar yavan bitirebilirlermiş. her şey oldu bittiye geldi resmen. corypheus'un hiçbir olayı yokmuş, bare hands bile kesebilirdim muhtemelen.

origins'de warrior, 2'de rogue ile oynamıştım, bunda mage ile oynadım. baya keyifliydi mage. full dps build ile oynadım, inferno+storm gittim ağırlıklı olarak. main karakter'e spirit almadım hiç.

oyun genel anlamda çok başarılıydı, yukarıda da belirttiğim gibi sonu dışında. rpg ögeleri olsun, atmosfer olsun, mekan çeşitliliği olsun gayet iyiydi. diyaloglar'ı yazarken emek harcamışlar, özlemişim böyle iyi diyaloglu rpg oynamayı. hikaye de sardı, klasik bioware storyline'ından bir nebze de olsa farklıydı.

karakter çeşitliliği de iyiydi. vivienne inanılmaz uyuz bir karıydı, onu neredeyse hiç almadım takıma. dorian iyiydi, ama onu da toplamda 25 - 30 dakika tutmuşumdur herhalde takımda. onun dışında solas fix adamdı full spirit gittiği için, diğer karakterler arasında epey switch yaptım.

nightmare'de bitirdim, daha önceki postlarımda da belirttiğim gibi hiç nightmare gibi değildi oyun. origins bu anlamda çok daha başarılıydı. knight enchanter'ı aldıktan sonra zaten peynir ekmek gibi kesiyordum her şeyi, ama onun öncesinde de oyun çok zor değildi.

journal'dan gördüğüm kadarıyla yapmadığım hiçbir quest kalmamıştı oyunu bitirdiğimde. bir tek şu mozaik parçalarının hepsini tamamlayamadım. level 25 - 26 gibi bir şeydim oyunu bitirdiğimde. achievement'lardan da 4 - 5 tanesini açamadım sanırım. belle of the ball'u çok kötü kaçırdım ehe.

genel anlamda epey tatmin etti oyun beni. gönül isterdi ki full ultra ayarlarda oynayabiliyim, ama gtx 770 o kadarına dayanamadı. görsel anlamda baya tatmin etti oyun. aynı şekilde müzikal anlamda da.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

-Deno- said:

yav oyunu bitireli baya zaman olmuş hiç bişi yazmamışım.

öncelikle oyunun sonu baya kötüydü. baya. yani bu kadar güzel bir oyunu ancak bu kadar yavan bitirebilirlermiş. her şey oldu bittiye geldi resmen. corypheus'un hiçbir olayı yokmuş, bare hands bile kesebilirdim muhtemelen.


Oyun sonları bakımından çok başarılılar :D ME3'den sonra geliştirmeye çalışıyorlar herhalde aahah.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

corypheus'un tank & spank olmasi hata, 2. oyundaki dlc corypheus savasina benzer olsaydi cok daha uygun olurdu ki o savas zordu baya orda.

yada gene 2. oyunun dlclerinden mark of the assassin deki herhangi bir boss fight burdaki sondan cok cok daha zordu tank & spank yerine bi suru add ve tek oda yerine belli bir zone iciinde gectigi icin sds

o degilde yeni dlc icin degmez o fiyata demisler simdilik, yeni bolgenin buyuklugu falan vs karsilastirma yapip karar vericem bende, pc daha cikmadi galiba yok originde henuz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...