Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Elder Scrolls V: Skyrim


Sam

Öne çıkan mesajlar

Silahların ve armorların sadece 1 tane mi statı var? Ne bir açıklama ne başka bir bilgi göremedim. Silahların tek/çift el olduğunu bile göremiyoruz galiba? Konsol ui gerçekten çok kötü, PC versyonunu farklı yapıcaz diyorlardı o konuda bi gelişme var mı?

Bazı saldırılar kısa düşmesine rağmen damage veriyor, animasyonlar tam olmamış sanki. Bide vidyo düşük çözünürlük falan ama oyun slow-mo ölümler olsun açık-kapalı ortamlar, animasyonlar ve modeller olsun fazlasıyla Fallout3'e benziyor. Demolarda bu kadar hissedilmiyordu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Of evet baya paint terkmiş de actiblizzin skyrimle ne alakası var? Bethesdanın kendi kitlesi var, oyun sandbox olduğu müddetçe detaylara çok takılmıyorlar. Tıpkı bizim rpglerin detaylarına takılmadığımız gibi.

Şu motorla sandbox action oyunu değil de garçek bir rpg yapsalar koşa koşa gider alırım mesela, fallout3e fazlasıyla benzemesi benim için problem olmaz. Da işte beklentinin baya altında kalmış yeni motorları, Gamebyro advanced resmen.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi ben şunu anlamiyorum

sc2 nin grafikler meh diyince (warcraft 3 motoru)

grafik önemli değil diye başlayan uzun uzun paragraflar yaziliyor

skyrim'in atmosferi çok iyi olmuş denilince

grafikler hebedehübede

yapmayın etmeyin

grafikleri iyi.istediğiniz grafiklere sahip olsa 3 saniyeye bir loading niye görüyoruz dersiniz

ayrıca kaldı ki sanki zilyon tane sandbox rpg yapiliyor da buna laf ediyorsunuz.

tüm bunların dışında benim oyunda tek merak ettiğim şey yoğunluk mesala fallout 3 post-apo dünyada geçmesine rağmen 2 dakika yürüme mesafesinde sürekli bişiler oluyordu dolu doluydu. umarum bu konuda düzgün bir ayar yakalayabilmişlerdir. kaldi ki zaten hd textureler oyundan 1 hafta sonra falan piyasaya düşer.

artık hardcore rpgler indie firmalarin işi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pronoit said:

abi ben şunu anlamiyorum

sc2 nin grafikler meh diyince (warcraft 3 motoru)

grafik önemli değil diye başlayan uzun uzun paragraflar yaziliyor

skyrim'in atmosferi çok iyi olmuş denilince

grafikler hebedehübede

yapmayın etmeyin

grafikleri iyi.istediğiniz grafiklere sahip olsa 3 saniyeye bir loading niye görüyoruz dersiniz

ayrıca kaldı ki sanki zilyon tane sandbox rpg yapiliyor da buna laf ediyorsunuz.

tüm bunların dışında benim oyunda tek merak ettiğim şey yoğunluk mesala fallout 3 post-apo dünyada geçmesine rağmen 2 dakika yürüme mesafesinde sürekli bişiler oluyordu dolu doluydu. umarum bu konuda düzgün bir ayar yakalayabilmişlerdir. kaldi ki zaten hd textureler oyundan 1 hafta sonra falan piyasaya düşer.

artık hardcore rpgler indie firmalarin işi.


cunki bethesda oyunlarinin yogunlastigi sey grafik, ustun grafikler ile modlanabilir olmalari rekabet avantaji adamlarin

oynanabilirlik ise surunuyor direk

blizzardin ise aksine oynanabilirlik uzmanlik alani ki endustride bi nintendo birde blizzard bu konuda efsanedir, grafik ise herkese ulasalim stratejisi yuzunden kasitli olarak cok kasmazlar

o yuzden blizzard oyununda graifk kotu ise cok tartismak manasizdir ama tek olayi grafik olan bethesda bunu batirinca haliyle tartisilir
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

daha önce dediğim gibi grafik işini tek yönlü düşünüyoruz,
iki yönü var bunun, biri teknik diğeri sanat.
teknik yönüne bakıp "niye bu oyunun texture'leri 4096x4096 değil, kötü olmuş" diye kestirip atıyoruz.
oysa sanat takımı baya çalışmış, şu grafiklere bakıp da atmosferini beğenmeyen varsa camdan atlasın diyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cografik sekilleri digital ortama aktarmak ne zamandan beri sanat oldu.karli dag, gol, kavak agaci vb gibi ortamlari nesneleri digital ortama aktarmak sanatlikla alakasi yok bence kaldi ki bu 3d ciler animasyoncular nerden para kazanacak.gercek sanat betimlemeden gecer. bu bf 3 un grafiklerine sanat eseri demek gibi bisey.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu oyunun en büyük kozu grafik. Onu becersinler bari. Pcler için modlanabilme kolaylığı ikinci kozu. Grafiği, oynanabilirliği becerebilsinler de hikaye yazmayı bilen insanlar doğru düzgün settinglerle mod yapsınlar. Azıcık kompleks oyunlara yetebilen insanlarda oyunun sistemini modlarla geliştirebilsin. Lütfen düzgün yapın şu işi lütfen yani.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bck said:

cografik sekilleri digital ortama aktarmak ne zamandan beri sanat oldu.karli dag, gol, kavak agaci vb gibi ortamlari nesneleri digital ortama aktarmak sanatlikla alakasi yok bence kaldi ki bu 3d ciler animasyoncular nerden para kazanacak.gercek sanat betimlemeden gecer. bu bf 3 un grafiklerine sanat eseri demek gibi bisey.


3d olarak sadece tek bir kılıcı modellemenin ne demek olduğu hakkında hiçbir fikrin var mı senin ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pronoit said:

abi ben şunu anlamiyorum

sc2 nin grafikler meh diyince (warcraft 3 motoru)

grafik önemli değil diye başlayan uzun uzun paragraflar yaziliyor

skyrim'in atmosferi çok iyi olmuş denilince

grafikler hebedehübede

bizim forum kadar blizzort'a odaklı hayranın bir arada olduğu genel oyun forumu çok zor bulursun çünkü, başka bir nedeni yok. bunu da gayet tarafsız yazıyorum heh.

viktor'un dediği gameplay olayına da katılmıyorum, blizz ability'leri birebir isimlerine ve işleyişlerine kadar kopyalayıp koyuyor ve bunları konuşan kimse yok. ama bethesda'nın dokuları konuşuluyor yok kopyalanmış yok tekrar kullanılmış diye ki taş toprak kopya olsa ne olur olmasa ne olur.

fazla ciddiye almamak lazım yani her yazılanı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...