goldbären Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 1, 2011 yea ilkini walktru aç yana yanına invul aç koşa koşa 2 saatte bitir hikayeyi öğren. ben amnesiadan sonra oynamama rağmen penumbra2yi daha çok beğenmiştim. klasik horror yerine sçientifiç expeditşion horror diye sanırım.
nutella yerim Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 bulmacaları sacma geldi sildim
sabonis Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 mantık üzerine dayanan ve her biri gayet rahat çözülebilir olan bulmacalar mı saçma? iyiymiş =)
nutella yerim Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 duvardaki gizli bir kapıyı acmak icin kapkaranlık odada ufacık bir kolu yarım saat aramak mantıklı diyor olabilirsin ama benim icin ic bayıcı,fanboylugun luzumu yok ^^
pronoit Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 abi işte herkes yarim saat aramadığı için çok bir sorun yok
sabonis Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 pronoit said: abi işte herkes yarim saat aramadığı için çok bir sorun yok ahah tam da bunu sölicektim. çok mu zor ve çok mu mantıksız bir kolu çekerek kapıyı açmak. ayrıca meşale yakarak, lambayı çıkararak gayet aydınlık bir oda da yaratabilirsin istersen, senin elinde yani genellikle bu seçim.
roket adam Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 Mesaj tarihi: Aralık 13, 2011 adventure kafası diye bişi var yalnız, kiminin kafası hakkaten basmıyor bu tarz oyunlara. hakaret manasında söylemiyorum, az çok adv oynamış adam odadaki her detaya ayrıntıya dikkat ediyor zaten. ama yok quake tarzı bir şey bekliyorsan, amnesia'yı fps olarak değerlendiriyorsan sırf görünüşten ötürü, çok normal böyle olması.
Lord_Argos Mesaj tarihi: Ocak 2, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 2, 2012 Clive Baker Undying'in başlarında çok tedirgin olsamda ilerleyen bölümleri rahat geçmiştim. Amnesia öyle mi hala üzerimden atamadım, 1 haftadır depo bölümüne giremedim. Cesaret hapı falanmı almak lazım?
LethE Mesaj tarihi: Ocak 3, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2012 undying de başlarda 2 tabanca bide ectoplasm büyüsüyle tıf tıf takılıyosun korkutuyo.. sonra envai çeşit mermi tüfek pompalı , patlayan kurukafaların vs olunca korkutmuyor ne yazıkki. amnesia ordan kurtarıyo.
Lord_Argos Mesaj tarihi: Ocak 3, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 3, 2012 Peki şu yaratıktan ambush yemeden oynama taktikleri varmı
goldbären Mesaj tarihi: Ocak 8, 2012 Mesaj tarihi: Ocak 8, 2012 roket hıyarı hala oynamadın ve oynamayacaksın dimi penumbra hehe
Buddha Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2012 Bitirene kadar altıma yaptım. Arkadaşla beraber oynadık. O gidince korkukan geberiodum. Ama bitirenlere bir soru var; son Ya ben bir görevi atladım sanırım. En sonda zindanda tutsak bir adam vardı yol gösteren adam napacağımı anlatan. Kapıdan geçmeden önce beni kurtar dedi. Ben gittim kapıyı açtım geçtim. Alexander teşekkür etti ama seni gölge hala takip ediyo lanetlisin seni götüremem dedi. Acaba o adamı kurtarsaydım oyun sonu farklı biter miydi.
sabonis Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 8, 2012 Aynen öyle 3 son vardı yanlış hatirlamiosam
arcane Mesaj tarihi: Haziran 17, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 17, 2013 Geçen gün bitirdim. Harika bir deneyim. Başlarda o kadar emin değildim hatta "sene 2013 hala kutu taşıyoruz" diyerek su bölümünde bırakmıştım. İlerledikçe çok daha güzel oluyormuş. Tırstığıma kesinlikle değdi. Nave'de tepedeki gizli paneli epey bir süre bulamadım. Orblardan da iki tanesini bulmam da epey sürdü. Özellikle brazen bull sütunun arkasındaki, of of orada kaç kez dönüp bulamadım kafayı sıyırdım ahah. Onların dışında zorlayan bir yer olmadı. Cistern Control Room'daki makineler falan çok patatoydu, çok kötü tasarım. Kalan puzzlelar her ne kadar adventure tier olmasalar da keyifliydi. Herkes gazı veriyor diye tinder box ve oili acayip cimri kullandım. Keşke öyle yapmasaymışım da daha rahat oynasaymışım. Oyun bittiğinde x50 tinderbox x10 oil falan vardı. En güzel kısım tabii ki hikayeyi öğrenmek. Günlük ve not kurgusu hakikaten şahane olmuş. Nave'e kadar o gerilimi ve merakı koruyor. Nave'de Aggrippa gevezesi var tabii ama zaten oyunun sonuna gelmişiz, np. Keşke Weyer ve Alexander hakkında daha fazla bilgimiz olsaymış. Alexander'ın hatun var mesela, hiç girmemişler o konuya. Weyer hele halk efsanesi gibi. Shadow ve mithraicler de öyle. Daha fazla journal olmalıymış. İmkan olsaymış neler neler yaparlarmış. Mekanlar, karakterler, canavarlar falan. Machine for Pigs'den beklentim kocaman. Bu arada bu oyun shooter değil, topiki taşıyın pliz.
arcane Mesaj tarihi: Haziran 27, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2013 sonları anlatayım. 3 tane var. 1- aggrippa'nın kafasını portala kullanmak. bu weyer ile aggrippa'yı buluşturuyor. alexander ve daniel ölüyor. ancak aggrippa'nın isteği ile weyer bir şekilde daniel'ı o portal nereye gidiyorsa oraya çekiyor. 2- üç direği kırıp portal mekanizmasını bozmak. alexander ölüyor. daniel sağ salim brannenburg şatosunu terk ediyor. 3- hiçbir şey yapmamak. alexander portaldan memleketine dönüyor. daniel'ı shadow consume edip öldürüyor. bir de erken bitirme var. eğer hapsedildiğimiz hücredeki yatağın üstünde 5-6 dk beklersen mi ne ölümü kabullenmiş oluyorsun ve alexander teşekkür ediyor.
knox Mesaj tarihi: Haziran 27, 2013 Mesaj tarihi: Haziran 27, 2013 cidden bu oyunun burda isi ne.ne kadar kotu modlari var lem fps'nin sadfdgdgfddf
downwhereiam Mesaj tarihi: Şubat 5, 2014 Mesaj tarihi: Şubat 5, 2014 bu oyunda hiç korkmadım ben de mi bir gariplik var ya.Gayet karanlık bir odada oynadım.Tek canavar gatherer ona da alışıyorsun , su canavarının da şemali yok bir kere ölünce korkum geçti.Bunlar dışında ses ve efekt kalıyor geriye sadece.Güvende olduğunu bilmek korkuyu azaltıyor :(
arcane Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2020 Mesaj tarihi: Mayıs 2, 2020 amnesia'ya (the dark descent) devam oyunu yapim asamasinda.ilk oyun gecici sure epic store'da bedava https://www.epicgames.com/store/en-US/product/amnesia-the-dark-descent/home bu da devam oyunu anonsu
arcane Mesaj tarihi: Kasım 16, 2020 Mesaj tarihi: Kasım 16, 2020 rebirth'u oynayan oldu mu? benim icin hayal kirikligi oldu. soma kadar guzel degil. art, grafik, muzik, seslendirme falan sunuma dair seyler hep basarili. fakat oynanis ayni tas ayni hamam. aslinda hikaye fena degil. karakter cok iyi. fakat oyun bir turlu brannenburg'de derinlere indikce yasanilan etkiyi yasatamadi. ortasindan sonunu kestirmek mumkun. the dark descent'e de kill alexander diye basliyorduk ama reveallar sarsici oluyordu. sancili bir cikis gunu oldu. manual olarak save dosyasi kurtarmacayla ugrastirdilar. birkac kez crashledi. grafikler bazi bolumlerde buglandi. ilk oyunla ayni temaya sahip bir oyun bekliyordum fakat ilk oyunla direkt baglantili bir oyunmus. o acidan cok iyi deneyim oldu. gameplay icin pozitif konusmak mumkun degil. sanity icin farkli dediler fakat sadece tematik olarak farkli. sanity management yok gibi. ne yaparsan yap scripted eventlerle dusuyor. laudanum baslangicta bir adet veriyor, sonrasinda yok. buna ragmen sanity bir tehlike, sorun arz etmiyor. smell gereksiz. checkpointe donmekle sonuclaniyor. hatta ilerki checkpoint yakinsa oldugunuz kismi atlamis oluyorsunuz... kibritler guzel fakat cap koymuslar. capteyken toplayinca bosa gidiyor. oyun kocaman bir koridor. koridor olmayan tek yer kale bolumu. oyunun en guzel kismi orasi. puzzle'lar guzel fakat adet olarak yetersiz. soma kadar caba sarfedilen proje oldugunu sanmiyorum. yine de bu alanda gelisme olmamasi uzuntu kaynagi.
Öne çıkan mesajlar