Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Amnesia The Dark Descent


moriQ

Öne çıkan mesajlar

  • 2 hafta sonra ...
pronoit said:

abi işte herkes yarim saat aramadığı için çok bir sorun yok


ahah tam da bunu sölicektim. çok mu zor ve çok mu mantıksız bir kolu çekerek kapıyı açmak. ayrıca meşale yakarak, lambayı çıkararak gayet aydınlık bir oda da yaratabilirsin istersen, senin elinde yani genellikle bu seçim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adventure kafası diye bişi var yalnız, kiminin kafası hakkaten basmıyor bu tarz oyunlara. hakaret manasında söylemiyorum, az çok adv oynamış adam odadaki her detaya ayrıntıya dikkat ediyor zaten. ama yok quake tarzı bir şey bekliyorsan, amnesia'yı fps olarak değerlendiriyorsan sırf görünüşten ötürü, çok normal böyle olması.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
  • 6 ay sonra ...
Bitirene kadar altıma yaptım. Arkadaşla beraber oynadık. O gidince korkukan geberiodum. Ama bitirenlere bir soru var;

son

Ya ben bir görevi atladım sanırım. En sonda zindanda tutsak bir adam vardı yol gösteren adam napacağımı anlatan. Kapıdan geçmeden önce beni kurtar dedi. Ben gittim kapıyı açtım geçtim. Alexander teşekkür etti ama seni gölge hala takip ediyo lanetlisin seni götüremem dedi. Acaba o adamı kurtarsaydım oyun sonu farklı biter miydi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 10 ay sonra ...
Geçen gün bitirdim. Harika bir deneyim.

Başlarda o kadar emin değildim hatta "sene 2013 hala kutu taşıyoruz" diyerek su bölümünde bırakmıştım. İlerledikçe çok daha güzel oluyormuş. Tırstığıma kesinlikle değdi.

Nave'de tepedeki gizli paneli epey bir süre bulamadım. Orblardan da iki tanesini bulmam da epey sürdü. Özellikle brazen bull sütunun arkasındaki, of of orada kaç kez dönüp bulamadım kafayı sıyırdım ahah. Onların dışında zorlayan bir yer olmadı.

Cistern Control Room'daki makineler falan çok patatoydu, çok kötü tasarım. Kalan puzzlelar her ne kadar adventure tier olmasalar da keyifliydi.

Herkes gazı veriyor diye tinder box ve oili acayip cimri kullandım. Keşke öyle yapmasaymışım da daha rahat oynasaymışım. Oyun bittiğinde x50 tinderbox x10 oil falan vardı.

En güzel kısım tabii ki hikayeyi öğrenmek. Günlük ve not kurgusu hakikaten şahane olmuş. Nave'e kadar o gerilimi ve merakı koruyor. Nave'de Aggrippa gevezesi var tabii ama zaten oyunun sonuna gelmişiz, np.

Keşke Weyer ve Alexander hakkında daha fazla bilgimiz olsaymış. Alexander'ın hatun var mesela, hiç girmemişler o konuya. Weyer hele halk efsanesi gibi. Shadow ve mithraicler de öyle. Daha fazla journal olmalıymış.



İmkan olsaymış neler neler yaparlarmış. Mekanlar, karakterler, canavarlar falan. Machine for Pigs'den beklentim kocaman.

Bu arada bu oyun shooter değil, topiki taşıyın pliz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
sonları anlatayım. 3 tane var.

1- aggrippa'nın kafasını portala kullanmak. bu weyer ile aggrippa'yı buluşturuyor. alexander ve daniel ölüyor. ancak aggrippa'nın isteği ile weyer bir şekilde daniel'ı o portal nereye gidiyorsa oraya çekiyor.

2- üç direği kırıp portal mekanizmasını bozmak. alexander ölüyor. daniel sağ salim brannenburg şatosunu terk ediyor.

3- hiçbir şey yapmamak. alexander portaldan memleketine dönüyor. daniel'ı shadow consume edip öldürüyor.

bir de erken bitirme var. eğer hapsedildiğimiz hücredeki yatağın üstünde 5-6 dk beklersen mi ne ölümü kabullenmiş oluyorsun ve alexander teşekkür ediyor.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 7 ay sonra ...
  • 6 yıl sonra ...
  • 6 ay sonra ...

rebirth'u oynayan oldu mu? benim icin hayal kirikligi oldu. soma kadar guzel degil. art, grafik, muzik, seslendirme falan sunuma dair seyler hep basarili. fakat oynanis ayni tas ayni hamam. 

aslinda hikaye fena degil. karakter cok iyi. fakat oyun bir turlu brannenburg'de derinlere indikce yasanilan etkiyi yasatamadi. ortasindan sonunu kestirmek mumkun. the dark descent'e de kill alexander diye basliyorduk ama reveallar sarsici oluyordu.

sancili bir cikis gunu oldu. manual olarak save dosyasi kurtarmacayla ugrastirdilar. birkac kez crashledi. grafikler bazi bolumlerde buglandi. 

ilk oyunla ayni temaya sahip bir oyun bekliyordum fakat ilk oyunla direkt baglantili bir oyunmus. o acidan cok iyi deneyim oldu.

gameplay icin pozitif konusmak mumkun degil. sanity icin farkli dediler fakat sadece tematik olarak farkli. sanity management yok gibi. ne yaparsan yap scripted eventlerle dusuyor. laudanum baslangicta bir adet veriyor, sonrasinda yok. buna ragmen sanity bir tehlike, sorun arz etmiyor. smell gereksiz. checkpointe donmekle sonuclaniyor. hatta ilerki checkpoint yakinsa oldugunuz kismi atlamis oluyorsunuz... kibritler guzel fakat cap koymuslar. capteyken toplayinca bosa gidiyor.

oyun kocaman bir koridor. koridor olmayan tek yer kale bolumu. oyunun en guzel kismi orasi. puzzle'lar guzel fakat adet olarak yetersiz. soma kadar caba sarfedilen proje oldugunu sanmiyorum. yine de bu alanda gelisme olmamasi uzuntu kaynagi. 


 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...