Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Bureau: XCOM Declassified


Sam

Öne çıkan mesajlar


internette direk XCOM'a karşı büyük haterlık kampanyası mevcut.
ben bunu çok anlamsız buluyorum.

mesela "direk X-Com 1: Ufo - Enemy Unknown'u remake etseler ne çok oynanır ha" diyenler var topicte.
iyi de onu yapan var işte. adamlar afterlife, aftershock, aftermath, afterhedehödö diye çoğaltıp remake yapmaya çalıştılar.
ama markette 5 liraya satılan oyunlardan öteye gidemedi.

çünkü oynayan yok.

romantik duygularla hareket ediyorsunuz da, 1- pc piyasası ölü, 2- strateji piyasası ölü.

Halo gibi, Gears Of War gibi, Mass Effect gibi eski PC oyunlarının klonu oyunlar konsol üzerinden milyonlar satarken,
belki 100bin belki 200bin kişiye satacak bir Ufo remake'ini hangi şirket yapsın?

hayır yaptı diyelim, iki ay oynayıp sonra silersiniz.

x-com serisinin gelişmesi lazım. ufo remake'i yapmakla olmuyor.
gelişmesi için enforcer ve interceptor denemişlerdi, ama onlarda da fanların kötü tepkisiyle karşılaşmıştı "bu x-com değil" diye.
geliştirmeyi başaramadılar ve birbirinin aynısı oyunlarla kısır döngüye girdi oyun.

yeni XCOM bunu kıracak gibi gözüküyor.
tamam, ne isim olarak ne de uzaylılar olarak eski x-com oyunlarıyla bir alakası yok.
ama burda "uzaylı istilası" üzerinden değerlendirecek olursak, bu bahsettiğim konsepti canlandıracak gibi gözüküyor.

kim bilir belki eski x-com serisine dikkatlari çeker bu oyun,
böylece daha etkili olabilecek yeni x-com oyunları çıkabilir.
yani en azından öyle umuyorum ben.

bu üsttekilerden ayrı olarak,
trailerlarda gösterdikleri XCOM oyununu çok beğendim ben.
dediğim gibi x-com oyunlarından çok alakasız bir şey yapmışlar,
niye adını XCOM koydular da "Enemy Unknown" gibi bir şey koymadılar merak ediyorum. illa eski x-com serisine bağı olsun diyorlarsa öyle daha anlamlı olabilirdi.
"XCOM" diyince insanlar x-com yaratıkları görmeyi, x-com stratejisi görmeyi felan bekliyor,
görmeyince tepki çekiyor oyun.

yoksa denildiği gibi "adını x-com koyalım ki insanlar ilgi göstersin, yoksa kimse bize bakmaz" derdi mi var, onu bilemiyorum.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

eskisinin yeni graifli kopyası bile oynanır valla, geçen hafta bir oynamayı denedim ama birşey anlaşılmıyor grafiklerden taktik ekranında.


abi hayal kurmayin bi daha omur boyu
turn based strateji cikmica buyuk sirketlerden
belki sid abimiz cikarir oda yane civ adinin hormetine

anca iste belki indy game olarak cikar ole bisi
hayal kurmaya gerek yok
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi şöyle bişey var

90larda turn based strateji oyunlarının bol çıkmasının (civ gibi türün agababalari hariç)sebebi developerlarin turu sevmesinden degil, zamanın bilgisayarlarının yeterince güçlü olmamasindan dolayi

Ha oldfag oyuncular olarak bu oyunları benimsedik bağrımıza bastık o ayrı

Ama zamanı geçti artık, bu saatten sonra indie yapımlar hariç yeni bişey çıkmaz turn based için

Niye? Çünkü turn bitti sdfs
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

iki bone'a da laflar hazırladım, kıraşır'a esas ama part ile başlayayım. part, güzel abicim:

turn-based olmasa bile strateji olsun abicim, 7.62 gibi kökeni turn-based olup da real-time aynı ve hatta daha fazla stratejik hesap gerektiren, ama turn-based sistem gibi köhne olmayan real-time sistemler var zaman birimleri kullanan. versinler 3 kuruş ruslara, birebir uygulasınlar. istediğin zaman pause'la, istediğin zaman bırak ekşın cereyan etsin.

sevgili kıraşır kardeşim:

spoiler tag içine wot gizlemen cenevre sözleşmesine aykırı. spoiler tag'leri silahlandıramıyoruz. "didn't read lol.gif" kullanmak zorunda bırakma bizi.

esasa gelirsek:

altar'ın ufo afterxxxxx serisini hatmedene kadar oynadım ki adamlar ısrarla ilk oyunla alakasız şeyler yapmaya devam ettiler. tek düzgün becerdikleri real-time tactical gameplay oldu. strateji seviyesinde hep batırdılar, afterlight'ta tam düzeltirken bu sefer mars'a taşıdılar, bütün havası gitti oyunun. ona rağmen dördüncü oyun bekledim ama fiş filetosu diye oyun yapmaya başladılar, myth 3 yapan mumjo jumbo'nun popcap çakması oyunlara dönmesi gibi bir durum oluştu sanırım.

iki ay oynatan kaç tane oyun var kendini şu anda ki? o saydığın oyunlar 2 hafta dayanamayan, "hikayeyi bitirdim koydum kenara" oyunları.

enforcer ve interceptor gelişme değil, tür değişmesi gelişme değildir. bu xcom third person olurdu ama gene strateji olurdu, kaybetmezdi güveni. shooter olmasını geçtim, bu 2k marin kadar utanmadan kendi oyunlarını art'ına kadar kopyalayan şirket görmedim. utanır sıkılır insan. 1950'lerde geçen bioşok serisi yapıyorsun, xcom'u da rapture duvarlarından çaldığın fontuna kadar 50'lerde geçirtiyorsun. e pes, e insaf. fallout 3 tamriel'de geçse ancak bu kadar olurdu.

o dediğin falan da olmaz, adamlar shooter şirketi ve tutsa da tutmasa da cılkını çıkarana kadar, verdikleri parayı çıkarana kadar shooter basacak. eski oyunları da oynayan oynamış, kimse 18 yıllık oyunu merak edip oynamaz şu vakitten sonra. hoş gerçi oynanacak gibi değil o arabirimle artık.

versinler bana esaslı bir ekip, goty x-com remake yapamazsam benim de avatarım babi koticik değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

modern era bitti, stupid ceo era başladı bu turn'de sanırım. :(

gamespot bile çaktırmadan geçirmiş adama heh:

"2K is making the near-future strategy X-Com more contemporary by making it a shooter set in the 1950s."
http://nohighscores.com/sites/all/files/images/bill/kanye.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 2 ay sonra ...
  • 10 ay sonra ...
hmm oyun çok güzel olcağa benziyor, ertelemişler üstünde daha çok çalışçaklar

"in May it was pushed back again to FY2014. And now the reasons for such a lengthy delay may be coming clear, as it appears that the game may be undergoing a rather radical transformation.

Based on what is reportedly a recent marketing survey, the game is being overhauled as a third-person shooter, with the player in charge of a squad of agents in a fashion similar to Republic Commando or SOCOM. The PC version appears to be out of the picture and so does retail, as the survey suggests that the game may get a digital-only release at the $30 price point."

http://www.escapistmagazine.com/news/view/119889-Major-Changes-Rumored-for-XCom-Shooter
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 6 ay sonra ...
sanırım doğru topic :)
oyunun yeni ismi:

http://image.noelshack.com/fichiers/2013/17/1366967142-thebureau-logo-x.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=XyGvBzQ9nNI


http://image.noelshack.com/fichiers/2013/17/1366967150-uni-squad.jpg

the Bureau: XCOM Declassified available August 20 in North America and August 23 in Europe

2K and 2K Marin, makers of BioShock 2, announced today that The Bureau: XCOM Declassified will be released on August 20, 2013 in North America and August 23, 2013 internationally on the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation 3 computer entertainment system and Windows PC. XCOM: Enemy Unknown, developed by Firaxis Games, dazzled turn-based strategy fans and rebooted the classic franchise. Now The Bureau will deliver a new experience within the XCOM universe.

Set in 1962 at the height of the Cold War, The Bureau tells the origin story of the clandestine XCOM organisation’s first encounter with a mysterious and devastating enemy. Originally established as America’s covert defense against the Soviet Union, The Bureau must adapt and overcome a threat unlike anything the world has faced before. As special agent William Carter, players will call the shots and pull the trigger, leading their squad of agents in the high-stakes secret war for humanity’s survival. Paramount to repelling the outside threat is The Bureau’s ability to cover-up the enemy’s existence in order to prevent worldwide panic.

“We’re thrilled about 2K Marin’s refined vision for The Bureau: XCOM Declassified,” said Christoph Hartmann, president of 2K. “The game has evolved through a creative and iterative development process, and the result is a narrative-driven experience that is smart, engaging, and challenges players to think tactically.”

“The Bureau tells the story of XCOM’s mysterious beginnings,” said Morgan Gray, creative director at 2K Marin. “We’re expanding the universe with a declassified tale of government conspiracy and heroic cover-ups told through third-person tactical gameplay.”

In the spirit of the XCOM franchise, The Bureau’s calculated combat design requires players to think and act tactically. The game’s third-person perspective gives the player a sense of spatial awareness and grants them the freedom to transition in and out Carter’s unique Battle Focus ability seamlessly – heightening the tactical shooter action. The Bureau also fully embraces the concept of permanent consequence. As our last line of defense, every command can mean the difference between life and death for Carter, his squad and mankind.

“The team has been working hard to leverage core XCOM elements like tactical decision-making and permanent death of squad mates in a purposeful way that makes this a unique tactical shooter,” added Gray. “To that end, The Bureau will challenge players unlike any other third-person tactical shooter.”

The Bureau: XCOM Declassified can be pre-ordered today at all participating retailers. Those who pre-order will receive the Codebreakers side-mission as a bonus. In this special campaign side-mission, a communications facility responsible for intercepting and interpreting the enemy’s transmissions has gone dark. Special Agent Carter and his squad must make contact with any remaining personnel and investigate the incident.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...