Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Deadpool (2016) (+2) (+t3.)

Xaenin

Öne çıkan mesajlar

Adam gibi yaparlarsa ellerinde ki malzeme deadpool , gelmiş geçmiş marvel/dc karışımı bütün filmlerden daha iyi film çıkartacak malzeme var , cgi falanda artık yetişti o da yardımcı olur. Tabii o kadar iyi film çıkmaz fox yapıyosa o ayrı. Whedon falan çuvalla para harcayıp yapsa harbiden 273 kere sinemada izlenilecek malzeme çıkar deadpooldan.
Sosyal ağlarda paylaş

Ahaha konu sonsuza uzadi adam naapsin. yuzyildir bekliyoruz.

said:
The suit looks great, and the film's story is an interesting one; leaked test footage led to the studio greenlighting the film, to the point that Reynolds himself went on the record to express regret at not having leaked it himself.

"I was excited, because you can look back at an email chain from all of us, the core group involved in Deadpool, saying 'We should leak this, f—-,' like three years ago," Reynolds told Yahoo Movies. "Saying, 'Hey, if this thing is going to stagnate, one of us should just say 'Whoops, I slipped it online by accident.'' And nobody seemed to want to nut up and do that, myself included. Someone did it for us, years later, when we all completely assumed it was dead in the water."
Sosyal ağlarda paylaş

Ameliyat sonrasi origins gosterme kaygisiydi bence direk filmle paralel olarak. Adamlar ufak cameo dan sonra asil filmin cekilmesinin bu kadar uzun surecegini tahmin etmemislerdir asdf. ancak akilda o son karelerdeki haliyle kaldi zavalli karakter. Benim hosuma gitmisti acikcasi bu kadar ara verilmeseydi iyiydi tabi.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...