Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Regedit ayarı ile Latency düşürme

Argue

Öne çıkan mesajlar

Şu anda raid var, ingilizce post u aynen gonderiyorum, guildde 200 ms ile oynayan yabancılar 15ms e düşmüş, bizimde 1k dan 500 inerse diyerek postu aynen (ingilizce) yolluyorum. Türkçeye çeviricem biri çevirmezse, raidim bitene kadar.

--I took this description from a thread in the german forums.

first of all it may be that you destroy your registry and I take NO RESPONSIBILITY WHATSOEVER for that. I warned you and it is your own responsibility then.

with the stuff I will describe I lowered my ping from around 170-180 in the morning (when I tested it out) to around 70-80.

This stuff just works on windows xp at the moment. if you want to try and use it in vista, you need to download a small patch from here:

http://mattgadient.com/2007/12/13/kb935458-v2-vista-hotfix-for-tcpackfrequency/

alright, lets start:

STEP 1:

use your start-button and click on "Perform", then type "regedit"
now open the folder HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParameters
in the right part of the window there should be a parameter called "standard" and stuff like that.
rightclick in that part of the window and click on "new", then add a new DWORD-Key called "TCPNoDelay". after that rightclick on that newly added parameter, click "change" and set the value from 0 to 1.

for some people, this folder doesnt exist, dont know why, dont ask me, the guy who made the description in german doesnt know either, but you can create it if you do the following:

minimize everything, rightclick your windows background and create a new text file. edit it and add the following information:

Quote:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQ]

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParameters]
"TCPNoDelay"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParametersOCMsetup]

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParametersSecurity]
"SecureDSCommunication"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParameterssetup]

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQSetup]

now rename the file to "msmq.reg" and when you are asked to accept the change, press "yes".

STEP 2:
still in the registry editor, enter the folder
HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesTcpipParametersInterfaces
there should be some more sub folders named like 0B627902-9E3B-451A-9F1A-8D528521B0B0 and stuff like that. one of them is the one we seek, the others are unimportant, but you have to find the one we seek by excluding the others. all other folders have exactly the same stuff in it, while the one we seek has around double the stuff in it. to spot the right one, there are for example values called "DhcpDefaultGateway", "DhcpIPAddress" or "DhcpNameServer". when you have found that folder, add another DWORD-Key like in step 1. this time you call it "TcpAckFrequency" and again, set the value to one.

When you are done with that, close the editor and restart your pc, try out your wow and see if the latency went down. if you have problems, you can set the 2nd added value to "2", which is the standard value and everything should be normal again.

ANOTHER WARNING: Read through all of that thoroughly and follow all steps like I described them here. Playing around with your registry is serious buisiness, really. if you do something wrong, your system will be broken and you may have to reinstall windows.

If someone wants to know what has been done here: the "Ack rate" has been changed to apply to real time internet applications by making sure that it wont be sent between each packet. I dont have a clue what that means.

---------
Sosyal ağlarda paylaş

Guildde deneyen herkes 200ms ten 10-20 ms e düştü(malum yabancı memleket ve super internetleri), bizim baglantımıza bi faydası olur belki diye postu aynen yolladım, çünkü bizim foruma benim için koydular (tek türk benim :S). Raidden sonra denicem, inş faydası wardır.
Sosyal ağlarda paylaş

Innuendo said:
ha bi de eklemeyi unuttum usa forumlarinda var bu zaten ordan cevirmisler almancaya. interneti kullanan diger programlarin felan sicmasi gibi yan etkileri olabiliyormus. mesela bende youtube hayvanlar gibi yavaslamisti. download hizinin %50 gibi azalmasi felan.

download hızının %50 azalması gibi mi ? bu geçen sene başıma gelmişti benim, ya da internet hızım düşmüştü ama farkında deildim. Tam yarısıyla çekiyordum alışık oldugum hızın.. dayanamayıp formatı basmıştım.

başka bi yolu var mı ki o işin, ya da ne sebep olur ki ? başıma bi daha gelirse daha farklı bi yol izliyim.
Sosyal ağlarda paylaş

Cmartesi akşamı bizim Guillden ark. ları evine gittik yanyana 2 PC de kullanıyolar statik IP.

her iki cihazdada ms 800 lerde idi, 1. cihaza yaptık restart ettik baktık ms 450-500 e dustu diger cihazda 800-1000 arası gidip geliyodu zaten , sonra ikinci cihazada yaptık oda 500 lere dusmustu, tabiki ucize yaratmıyor ancak bence ms de dusme saglıyor,

Cumts gecesi YF siz 85 ms gordum shattrath da,

bide oyunu acmadan media player acın oyun hızlanıyo geyigi cıktı bakalım o ne olacak, deneme fırsatım olmadı, fayda saglarsa yazarım, yada sizde deneyin, oyuna girmeden once media player acın sonra oyuna girin :)
Sosyal ağlarda paylaş

hayırlı olsun arkadaşlar ne olduğunu bilmedğiniz bir yerden bir patch yüklediniz ve regedit ayarları ile oynayıp bilgisayarınızı savunmasız bıraktınız artık isteyen istediği key i bilgisayarınızdan çalabilir... sora ağlamayın wow accountum hacklendi diye
böle saçma şeyler denemeyin regedit ayarının internet hızına ne gibi bi etkisi olabilir yapmayın etmeyin...:S
Sosyal ağlarda paylaş

Devilmanta said:
hayırlı olsun arkadaşlar ne olduğunu bilmedğiniz bir yerden bir patch yüklediniz ve regedit ayarları ile oynayıp bilgisayarınızı savunmasız bıraktınız artık isteyen istediği key i bilgisayarınızdan çalabilir... sora ağlamayın wow accountum hacklendi diye
böle saçma şeyler denemeyin regedit ayarının internet hızına ne gibi bi etkisi olabilir yapmayın etmeyin...:S

Bilgi sahibi olman gereken çok şey var.
Sosyal ağlarda paylaş

Devilmanta said:

günün yorumu.
windows un içindeki bir programı yükledik ve keylogger oldu birden
Sosyal ağlarda paylaş

Evet bu yöntem oldukça işe yarıyor.

Hepimizin bildiği http://www.mmo-champion.com/ anasayfasında benim 1 gün öncesinde yolladığım bu postu yayınladı.

Başta belirttiklerimi Türkçe yazıyorum:
1/2:
Başlat->Çalıştır seçip: regedit yazıyoruz.
HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesTcpipParametersInterfaces
Dizinini buluyoruz.
{7DBA6DCA-FFE8-4002-A28F-4D2B57AE8383} gibi rakam/harf karmaşası olan klasörler arasında biri bize lazım, bunu bulmak için hepsine tek tek tıklıyoruz ve o andaki ip adresimizin yazılı olduğu klasore girip sağdaki boşlukta sağ tıklayı yeni DWORD değerinde bir satır oluşturuyoruz. İsmini TcpAckFrequency koyup değerini 1 yapıyoruz.
2/2:
Yine regedit içinde
HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParameters
dizinine ilerliyoruz.

Eğer Sizde bu dizin yok ise.

http://rapidshare.com/files/77255080/msmq.reg.html
dosyasını indirip 1 kere tıklayın.

veya
Bu işlemi download etmeden manuel olarak yapmak isterseniz.

Boş bir Notepad açıp:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQ]

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParameters]
"TCPNoDelay"=dword:00000001

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParametersOCMsetup]

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParametersSecurity]
"SecureDSCommunication"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQParameterssetup]

[HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREMicrosoftMSMQSetup]

yazın ve msmq.reg olarak kaydedin. Ve bu dosyayı tıklayın.

Parameters dizininde DWORD değerinde ve TCPNoDelay isminde yeni satır oluşturup değerini 1 yapın.

Bu işlemler tamamlandıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatmanız gerekli.

Yapılan uyarıları ben tekrardan burada belirtiyim:
-Bu işlemlerin nasıl yapıldıgını bilmiyorsanız hiç bulaşmayın.
-Download hızının yavaşladıgı, değişmediği ve arttığı ayrı ayrı tesbit edilmiş.
-Windows Vista kullanıcıları için bu adreste başka bilgiler mevcut.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...