Jump to content

knoxville

=o=
  • Mesaj sayısı

    6.573
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

knoxville hakkında

  • Rütbe
    knoxville

Son profil ziyaretçileri

Son profil ziyaretçileri bloğu aktif değil ve diğer üyelere de gösterilmiyor

  1. knoxville

    Interneti yavaş olmayan var mı? vol.2

    sadece twitch değil komple upload throttle yiyomuş gibi. speedtest ile frankfurt viyana falan da 2 2,5mbit veriyor. twitch'in kendi serverlarına da öyle. şu geçen 2 haftada 2 gün kendi kendine düzeldi mesela. ama patlak hala. çağrı merkezinden iki defa ip'mi değiştirdiler ki görüyorum result history'den değişmiş hakkaten. derdime deva olmadı yine de. ek olarak vpn ile yayın açarsam ban yerim muhtemelen.
  2. knoxville

    Interneti yavaş olmayan var mı? vol.2

    yayın açabilmek için kablonet'in 100gb'ye kadar 10mbit upload pakedini alıyorum. son 2 haftadır 25/10 göstermesine rağmen yurt dışı bandwidth test 1,5 - 3,5 arası değişiyor. arada bi kaç kez bi kaç saatliğine düzeldi o kadar. arıyorum çağrı merkezindekiler modem sinyal problemli diyor. gelen adam normal diyip gidiyor. 2 haftadır inatlaşıyoruz. en sonunda şikayet açtırdım çağrı merkezinden. upload pakedi kullanıp benzer problem yaşayan var mı? istanbul sahrayıcedit bu arada.
  3. knoxville

    Playerunknown's Battlegrounds

    dearsomeone'ı fortnite'a alalım
  4. knoxville

    Paticik Youtube/Twitch Kanalları

    çok falan değil az bile
  5. knoxville

    Overwatch

  6. knoxville

    Star Wars Battlefront

    deno boşuna açıklamaya çalışmış fikri olmadığı bi videoyu atar biri gelir yine
  7. knoxville

    Star Wars Battlefront

    iki önceki posta bakıp bakıp anlamaya çalışıyorum neresi mp in a nutshell p2w kısmına bok atıldı eyv de yukardaki oyunda gerçekleşmiyo bile gerçekleşse bile sanki hiç bi oyunda overpowered/broken bişey yok da bi dice salak
  8. knoxville

    Star Wars Battlefront

    bitmiş sanırım indirim bu arada p2w bişey kalmadı oyunda geri gelecek dendi de zor görünüyor
  9. knoxville

    Star Wars Battlefront

    playstore'da 75% indirimle 62tl https://www.playstore.com/urun/star-wars-battlefront-ii-2017 alın oynayın
  10. knoxville

    Battlefield 1 (Bir)

    cape helles mevcut operasyon haritaları içinde en iyisi olmuş bence. ama diğer map alçıtepe argonne forest 2 kıvamında.
  11. knoxville

    Rainbow Six Siege

    starter köle edition ya standart alamıyosan oynamak istiyosan başka tercihin kalmıyor tabi. starter alınca standart operatörleri 12k'ya açıyosun.
  12. knoxville

    Rainbow Six Siege

    son patchle iyi durumda bu arada acayip sardı
  13. knoxville

    Star Wars Battlefront

    ifşa :(
  14. knoxville

    Star Wars Battlefront

    aşırı keyifli olmuş
  15. knoxville

    imgur.com?

    tabletop simulator'da ne kadar mod varsa hepsi imgur kullanıyor yav. hosts dosyası ile falan halletme yöntemi yok mu?
×
×
  • Yeni Oluştur...