Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Marmaray denizin altına iniyor


malik

Öne çıkan mesajlar

said:
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Marmaray'da uygulanacak bilet fiyatlarının şehir içi ulaşım fiyatları düzeyinde,1,95 lira civarında olacağını bildirdi. İstanbulkart'ın Marmaray'da da geçerli olacağını söyledi.

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/24883554.asp

fena fiyat değilmiş.vatana millete hayırlı olsun
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rerore said:

akp iyi yol yaptı, ama son 1 sene içersindekiler acayip kaliteli
öncekiler baya kötü


ramazanada istanbul-bodrum araba ile gittik, evet yollar güzel, 20 sene öncesine göre rahat gidiyorsun ama bitmemiş yerler çok var ve hemen hemen her erde, sık sık tadilat ve bakım var, 10 senede yolların durumu bu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kadıköy kartal metrosuyla da bitmedi trafik.

O kadar salak bir metro ki o, durakların yerleri çok aptal.Yerleşim yerlerinin ve iş yerlerinin yakınına koyucan durakları, gidipte e 5 in altına değil. Metro durağına gitmek zaten kafadan yarım saat sürüyor.İş değil kısacası.Yaptılar işte metro olsun diye.

Kartal dan kadıköy e gideceksen yarar sağlıyor metro, onun dışında aradaki yerler için bence çok büyük bir artısı yok.

Marmaray desen üsküdar-sarayburnu arası.Zaten istanbulun çoğunluk trafiği şişli-mecidiyeköy-boğaz köprüleri-beşiktaş civarlarında.
Ben marmaray ile karşıya geçsem iş yerim mecidiyeköyde, nası gidecem o belli değil. 2 saatte anca varırım herhalde metrolar arası aktarma yapa yapa...

Efektiflik 0
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ulgio said:

O kadar salak bir metro ki o, durakların yerleri çok aptal.Yerleşim yerlerinin ve iş yerlerinin yakınına koyucan durakları, gidipte e 5 in altına değil. Metro durağına gitmek zaten kafadan yarım saat sürüyor.İş değil kısacası.Yaptılar işte metro olsun diye.
Efektiflik 0

Sahil tarafında banliyö treni var zaten, metroyu da E5in altına yaptılar işte, hat E5in altındayken durakların minibüs caddesinde olmasını mı istiyorsun!?
En mantıklısını yaptılar, zaten minibüs caddesi etrafı 50 yıllık çürük binalardan oluşuyor ve deprem orayı vuracak en çok, bi de dibini kazsalardı bissürü olay olurdu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şahsen metrobüsten inip metroyla carrefour'a gitmektense dolmuşla veya herhangi bir otobüsle e5'te ilerlemek çok daha rahat
metroya inip binene kadar yolu yarılamış oluyorsun

metronun birebir e5 altından gitmesi yerine önemli yerleşim yerlerine uğraması gerekirdi, ataşehir örneğin en yoğun yerlerden biri ve toplu ulaşım yok doğru düzgün
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xaty said:

ataşehir örneğin en yoğun yerlerden biri ve toplu ulaşım yok doğru düzgün


ataşehirli zengin araba alsın vergi versin benzin alsın gene vergi versin.

metrobüsle metro arasındaki aktarma zaten facia. haritaya koyarken noktaları üst üste getiriyorlar ama sen 15dk yürüyorsun... sonra turkuaz diye alkış tutuyor millet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ulgio said:

Zaten istanbulun çoğunluk trafiği şişli-mecidiyeköy-boğaz köprüleri-beşiktaş civarlarında.
Ben marmaray ile karşıya geçsem iş yerim mecidiyeköyde, nası gidecem o belli değil. 2 saatte anca varırım herhalde metrolar arası aktarma yapa yapa...

Efektiflik 0


(tu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Tatar Ramazan" said:

Ulgio said:

O kadar salak bir metro ki o, durakların yerleri çok aptal.Yerleşim yerlerinin ve iş yerlerinin yakınına koyucan durakları, gidipte e 5 in altına değil. Metro durağına gitmek zaten kafadan yarım saat sürüyor.İş değil kısacası.Yaptılar işte metro olsun diye.
Efektiflik 0

Sahil tarafında banliyö treni var zaten, metroyu da E5in altına yaptılar işte, hat E5in altındayken durakların minibüs caddesinde olmasını mı istiyorsun!?
En mantıklısını yaptılar, zaten minibüs caddesi etrafı 50 yıllık çürük binalardan oluşuyor ve deprem orayı vuracak en çok, bi de dibini kazsalardı bissürü olay olurdu.


hangi banliyö treni hacı? şu 19 haziranda kapattıklarındanmı bahsediyosun? insanlar işe geç kalmaktan kovulma noktasına geldi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
"Tatar Ramazan" said:

Ulgio said:

O kadar salak bir metro ki o, durakların yerleri çok aptal.Yerleşim yerlerinin ve iş yerlerinin yakınına koyucan durakları, gidipte e 5 in altına değil. Metro durağına gitmek zaten kafadan yarım saat sürüyor.İş değil kısacası.Yaptılar işte metro olsun diye.
Efektiflik 0

Sahil tarafında banliyö treni var zaten, metroyu da E5in altına yaptılar işte, hat E5in altındayken durakların minibüs caddesinde olmasını mı istiyorsun!?
En mantıklısını yaptılar, zaten minibüs caddesi etrafı 50 yıllık çürük binalardan oluşuyor ve deprem orayı vuracak en çok, bi de dibini kazsalardı bissürü olay olurdu.


Lol postu okurken dedim kesin tatar ramazan baktim yaniltmadi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İstanbul trafiğiyle ilgili yakınmaları okudukça İstanbul'u terketmek adına verdiğim karardan tekrar tekrar memnun oluyorum.

Bahçeşehir - Mahmutpaşa gişeler arasını 30 40dk'de geçiyordum vaktiyle, üstüne basın ekspreste 40dk, Yenibosna - Bahçelievler arasında 20dk harcıyordum. Şimdi evimle işim arası aynı mesafede 15dk'de gidiyorum lol
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

deadwoll said:

İstanbul trafiğiyle ilgili yakınmaları okudukça İstanbul'u terketmek adına verdiğim karardan tekrar tekrar memnun oluyorum.

Bahçeşehir - Mahmutpaşa gişeler arasını 30 40dk'de geçiyordum vaktiyle, üstüne basın ekspreste 40dk, Yenibosna - Bahçelievler arasında 20dk harcıyordum. Şimdi evimle işim arası aynı mesafede 15dk'de gidiyorum lol


hangi sehir?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...