Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Fallout 3 - çıkış öncesi


axedice

Öne çıkan mesajlar

In-game SS
Kırmızı değil yeşil outline koymuşlar hehe ama tahmin ettiğim gibi bişey olmuş combat. Sol alt resimdeki gore a dikkat. Beğendim ben combat arayüzünü ve mantığını, daha cilalanıcaktır o görüntüler. Yalnız rb, b falan konsol tuşları değil mi onlar?

Radiant ai saçmalığını yine kullanıcaklar. İki tane scripted event koy bide üstüne trigger at arkadaşım üşenme yav artificial stupidity gösterceğine bize.
Oblivion iyi adam kötü adam saçmalıkları olmayacak, siyah beyaz değil griler üzerinde oynayacak karakter demişler. 8 ila 12 farklı oyun sonu gibi bi laf geçiyor, umut vaadetti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdi benim okuduklarım arasında tek endişem VATS sisteminin AP recharge'ı kısmında rt'ye geçmesinin nasıl olacağı. demişler recharge yavaş olacak eğer hareket yaparsanız ama ne denli yavaş olur nasıl olur filan oynanışı görmek lazım. twitch play istemiyoruz demişler kendileri ama onun nasıl olacağını göreceğiz.

benim endişem tb isteyenleri kırmamak için böyle iki arada bir derede sistem yapıp onun da abuse yemeye müsait birşey olması. tümden real-time deselerdi daha bir rahatlardım.

ama güzel olaylar var bayağı, radiant ai'ya bok atılmış da dikkatli okuduysanız eksiklerini gideriyor adamlar. "vay kenk naber, nevşehir'de tren yoldan çıkmış duydun mu?" "hadi ya!" "görüşürüz bap" şeklinden direkt o karakterleri ilgilendiren konuşmalara geçiş var. mesela baba ile oğul konuşacak onların konuşması onlara özel olacak, tekrarlamayacak başkaları. sonra etrafta nesnelerle etkileşime girecekler. bence bunu dedikleri gibi yapabilirlerse rpg'lerdeki en büyük devrimlerden biri olur, içindekilerin yaşadığı bir dünya hissi verir 7/24 aynı yerde kıpırdamadan duran npc saçmalığı yerine.

goreun boku bile çıkmış heh, slow mo beyin parçalayacaz. :p

ha beni direktman üzen tek şey oyunun kesin bir sonu olması. bir de level sınırı. umarım fo2'deki gibi bitirdikten sonra devam edebiliriz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam bu dediklerin outcast'te vardı zaten (yanlışmı hatırlıyorum outcastti dimi o oyunun adı?)

yaşıyan calışan iş yapan npclerle oynuyoduk oyunu, bi kasabadaki picinr işcilerini atrlada calışıyoduk akşam olucna evlerine dönüyodu mesela sonra ne bilyim uyuyolardı bilmemneydi, şamanı köyün hastaları ziyaraet ediyodu, böle durmadan fakrlı kişiler köydeki hasta oluyodu falan.

ilk kez kullnılan bişey değil bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya zaten outcast uc bi örnek zamanın ötesinde bi oyundu cidden bi cok insanda (ben dahil) sacma sitem greksinimleri yüzüdnen oynıyamamıştık oyunu ben iki sene önce oynadım hatta =)

aklıma başka bir örnekte gelmiyo zaten zaten yaşıyan cevreye olarak sayarsanız sims var işte.

falloutda outcastteki yaşıyan ortamları görmek güzel olur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

+ 8 - 12 farklı bitirme
+ özenilmiş karakter yaratım sistemi, gerçekci yapma çabası
+ sıra-tabanlı sistemi, VATS gibi bir kavramla gerçekliğe çekme çabası
+ atmosfer sağlanmış gibi
+ bir görevi farklı yollarla bitirebilme
+ karma sistemi, bir karakterin tüm oyunu bitirememesi/tüketememesi
+ radyasyon öğesinin olması gerektiği gibi, her an hissedilir hale getirilmesi
+ oyun alanının genişliği (oblivion kadar demişler)
+ vahşet sevdiğimden değil, ama mğenin saklanmak yerine öne çıkartılmış olması ciddiyet katıyor. (ben olsam iki farklı sürümü çıkartırdım ya da kısatlama koyardım, firmanın satış rakamı kısıtlansın istemem) Kaç tane rol yapma oyunu yapan kaldı ki.
+ Acıkma, uyku gibi faktörlerin konulması (uyku da olur herhalde), eski serilerde yoktu bu.

? Sam'in dediği gibi, sıra-tabanlıdan, gerçek zamanlı sisteme nasıl geçileceğinin naifliği.

? diyaloglar nasıl olacak.

? Bilgisayar yönetimindeki yan karakterlerin (npc) detaylandırılması demişler, onu görmek lazım.

? sırf takıntılı fanatikleri susturmak için izometrik koyabilirlermiş, ne de olsa motor üç boyutlu.

- çıkmasına daha çok var..

[ Mesaj 17 Haziran 2007, Pazar - 13:23 tarihinde, Golge-i_Khan tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya çocukların bile olacağı söyleniyor ama ölüp ölmeyecekleri konusunda birşey söylememişler. fakat öyle çocukların beynini o resimdeki gibi patlatabilirsen doom'u, gta3'ü filan sollar ne kadar senatör varsa yasaklamaya çalışırlar oyunları. :p yine de bu bence bethesda'nın oyunun havasını yakalamak için gözünü esirgememesine ciddi bir örnek.

şimdi izometrik olmazsa neden olmaz:

combat sistemini first person'a göre yapıyorlarsa, arabirimi ekranda işaretleyip veya doğrudan hedef alıp ateş etme üzerine ya da elder scrolls/deus ex gibi oyun dünyasındaki eşyalarla etkileşime (izometrik oyunda lockpick ya da kaşık boyutunda minicik eşyalar bulunmaz dikkatinizi çekerim) göre yapıldıysa izometrik seçenği koyamazlar. motorun kısıtlamasından değil ama gameplay'in izin vermemesi durumu var muhtemelen. morrowind ya da oblivion izometrik olamazdı yani aynı anda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bilmiyorum Full Spectrum Warrior adli taktiksel oyunu oynadiniz mi ama izometrik olmamasina ragmen cok zevkliydi.
Eger V.A.T.S'ın real-time'a gectigi zaman oynanisi aynen Full Spectrum Warrior gibi yaparlarsa ilk iki fallout'dan daha zevkli olabilir. Ne yazik ki anladigim kadariyla AP dolana kadar elimize silah alip onumuze geleni
kesecegiz =S

Bir de anlasilan dungeon yerine bol bol metrolarda gezinecegiz oy oy oy... Neyse dedigim gibi modding'e izin verirlerse bunlar sorun degil V.A.T.S bile bir sekilde hic turn-based'den cikmayacak sekilde modlanabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben yetkililerle konuştum, combat kısımları da dahil olmak üzere oyunda kamera açısı değiştirme önemli bir yer kaplayacakmış. sadece first person view olacak bir oyun şeklinin, elder scrolls serisinde mümkün olduğunu, ancak companion olayının bu kadar çok yer kapladığı bir oyunda, bunun avantajlı olmadığını söylediler. oyunun tüm kısımlarında, pauselayarak delicesine zoom out ve açı değişimi yapılabileceğini söylüyorlar. default olarak zoom out yaptıkça detaylar azalacak olmasına rağmen, deli ekran kartı sahibi olan arkadaşların, zoom out yapmaktan çok daha fazla keyif alacakları yine aldığım duyumlar arasında.

daha çok black&white veya gabriel knight gibi bir kamera sisteminden bahsetmek mümkün.

ben bizzat konuştum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Seni kandırmışlar. Az yukarıdaki dergide 1st + 3rd person bakış açıları, bunun dışında serinin önceki oyunlarını aratmayacak nitelikte bir companion sistemi olduğu yazıyor yani companionların çok yer kaplamıyor.

Level olayı expansion diye bağırıyor bence. Über perklerin lvl 24 'de geldiği sistemde lvl 20 cap şaka gibi. Önceden at satmışlardı bakarsınız bunda da netten highwayman falan alırız lol.

[ Mesaj 17 Haziran 2007, Pazar - 17:09 tarihinde, arcane tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
tmm hersey guzelde..fps goruntude oraya buraya tıklayarak bıseyler yapmak daha cok advanture oyuna dondurmezmi..atmosfer atmosfer atmosfer......


valla oblivion ve morrowind öyleydi ve üstüne atmosfer olan rpg görmedim. dışarıdan film izliyor gibi değil adeta yaşıyorum içinde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çocukları öldürtemezler, hele bir de kafaları öyle dağılacak resimdeki gibi... Oyunu ciddi ciddi toplatırlar öyle birşey olursa.

GTA ise ayrı mevzu çünkü seks nedeniyle sorun çıkmıştı. Şimdi Fallout 3 çıkarsalar, Megaton'un ortasında patlamamış bomba değil de son grafik teknolojisiyle yapılmış devasa bir penis olsa ve o kasabada bir questte masum veletleri doğrasan, bazı kesimlerin öncelikli derdi yine o penis olacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...