Jump to content
Fistan

Akvaryum Tutorial

Öne çıkan mesajlar

§ 18 Tem 2017, 01:05
guzel akvaryumcular varmis. hallettim.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Eki 2017, 17:46
ben 1 sene önce falan akvaryum.comdan biraz işi öğrenmiştimde acemi işi şu türleri kafaya koymuştum hem renkli hem ucuzlardı

neon tetra (sürü balığı 4-6 arası)
kiraz karides 1 çift (sonra hızlı seri üretime geçiyor :D moss bitkisi olursa yoksa yavrular yem)
lepistes 1 çift

yalnız galiba karidesler farklı ph su falan istiyormuş ? bu 3 tür birlikte beslenir mi ? beslenirse ilerde yavrulayacaklarınıda düşünürsek(birbirlerini yeseler denge olur mu >:D<) kaç lt tank + ekipman lazım ?
toplam bitkisiydi ph ısı ayarlayıcısıydı kaça patlar ?
he bir de oto yem atıcı ve su değiştirici falanda varmış galiba 1 ay dokunmasan idare ediyormuş ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2018, 10:43
arkadaşlar normalde aile evinde duran kaplumbağamı 20 güne falan istanbul'a kendi evime getireceğim, araştırdım soruşturdum ama güzel kaplumbağa akvaryumu satan, yaptıracak bir yer bulamadım, fikir verir misiniz?

kaplumbağa büyük bu arada 30 yaşında falan var.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 14 Oca 2018, 11:02
https://www.youtube.com/watch?v=lzNs4mgcmF0

Benimkiler bunlardan 10-12 cm ler şu an için, video göstermelik aynısı bunların

Tatlı su akvaryumunun kralları.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2019, 13:12

lol tesis

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2019, 13:25

tesis çok fenaymış asdf

akvaryumu merak ediyorum 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2019, 14:06

Bu insanlar salakmi başka biri nasıl baskı kurup kandırıp imza attırıyor bunca kişiye? Uyuşturucu hap falanmi veriyorlar nedir

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2019, 15:34
2 saat önce, Fistan dedi ki:

tesis çok fenaymış asdf

akvaryumu merak ediyorum 😄

https://ibb.co/FWmgz4W  Bitince foto atarım. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 21 Haz 2019, 15:41
1 saat önce, miyaw33 dedi ki:

Bu insanlar salakmi başka biri nasıl baskı kurup kandırıp imza attırıyor bunca kişiye? Uyuşturucu hap falanmi veriyorlar nedir



Benim değil bilmem. Ama zaten bence devre mülk alan salaktır. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2019, 21:41
On 21.06.2019 at 17:41, akirafes dedi ki:

Benim değil bilmem. Ama zaten bence devre mülk alan salaktır. 

Abi niye oyle dedin ben daha yeni termacity'den devremulk aldim, yalovaliyiz zaten. Araplara kiralamayi dusunuyorum.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2019, 23:08
1 saat önce, senko dedi ki:

Abi niye oyle dedin ben daha yeni termacity'den devremulk aldim, yalovaliyiz zaten. Araplara kiralamayi dusunuyorum. 

estağfurullah Seni katmadım zaten.... Ama biraz zor kiralarsın gibime geldi. Fakat o tesis daha çok büyüyecek. 60 milyon dolar civarı gitti oraya sanırım 100ü bulacak. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 22 Haz 2019, 23:35
1 saat önce, senko dedi ki:

Abi niye oyle dedin ben daha yeni termacity'den devremulk aldim, yalovaliyiz zaten. Araplara kiralamayi dusunuyorum.

havuz.jpg

kapalı havuz daha yeni bitti. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Haz 2019, 00:27

bahcedeki duvarlar gozlerimi kanatti.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Haz 2019, 08:11

cilalı lükens devrini yaşıyoruz lan ülkece.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Haz 2019, 09:12

akvaryum ölçülerine bakınca alabalık tesisinde kullanmaya müsait gibi geldi bana

ne para verdiler kimbilir, bi clear glass bile kullanmamışlar, o boyuta bi sump bile yapmamışlar. şöyle milleti kandırıp bi para söğüşleyemedik anasını satiyim.

Fistan tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Haz 2019, 12:57

cok koylu duruyo zaten, insan duvara embed eder en azindan. biri kiciyla, akulu arabayla gelip carpsa devirlir mazallah.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 23 Haz 2019, 13:06

Çalıştığım yerde baya büyük 4 tane tank var, boyları yukardakinin yarısı kadar enleri daha geniş. Baya hasta bir şekilde ilgileniyor sahipleri, balıklar çiftleşip yumurtlasın diye ayrı ufak akvaryum var, hastalanan balığı tecrit ettikleri ayrı akvaryum var, güvenlik kulübesinde bile ufak akvaryum var. Bi de melek balığı, piranha, vatoz falan yığınla uğraşıyorlar. Değişik bir hobi cidden. Sabah 8'den gece 2'ye kadar çalışıp yorgunluktan öldüğümüz oldu, adam eve dönmeden gene yukarı çıkıp balıklarını besledi, ben hayatta o kadar uğraşamam asdsdf 

Görsel olarak muhteşem ama negatif yanı; kokuyor.

µh tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Haz 2019, 09:02
On 22.06.2019 at 21:32, akirafes dedi ki:

akvaryum1.jpg

Abi bu cam kaç mm? 12 den aşağı değildir herhalde. Sump gördüğüm kadarıyla yok, nasıl temizlemeyi planlıyorlar, alttaki dolaba dış filtre sigmayacagina göre arka odaya duvardan delikmi var göremediğimiz? 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Haz 2019, 09:14

plexiden yapan yok mu?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Haz 2019, 09:20
12 dakika önce, miyaw33 dedi ki:

Abi bu cam kaç mm? 12 den aşağı değildir herhalde. Sump gördüğüm kadarıyla yok, nasıl temizlemeyi planlıyorlar, alttaki dolaba dış filtre sigmayacagina göre arka odaya duvardan delikmi var göremediğimiz? 

Ben 30 sene tatlı su akvaryumundan sonra 4 sene deniz akvaryumu yaptım. Ve tuzlu su beni parasal olarak mahvetti. Çok pahalı bir hobi olduğundan veya bana öyle geldiğinden bıraktım. Tekrar tatlı suya döndüğümde ise aynı zevki alamadım. Tuzlu su balıklarının akıllılığı hareketleri renkleri ve mercanlar. Neyse senin soruları arka sordum. Valla hic bir bilgim yok yaparlar bir şey dedi. Kusura bakma cevaplayamadım. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Haz 2019, 13:32

Deniz çok zor, yapıcam desem hanim beni falakaya yatırır herhalde. Skimmer, soğutucu, balık, canlı kaya vs herhalde ufak motosiklet parası gider

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...