Jump to content
Aceace

Galatasaray 2021-2022 Sezonu Genel Tartışma

Öne çıkan mesajlar

§ 23 Tem 2021, 22:13

Öncelikle takımımızı tanıyalım.

3086886_810x458.jpg

terims(1).jpg

Bir de olmazsa olmaz.

7.png?lm=1520606999

(Geçen sene de ben açmıştım. MİKEMMMEL bir sezon geçirmiştik. Kupalardan kupalara koşmuştuk. Sahada da dörtgenler beşgenler falan izlemiştik...)

Fahri teknik direktörümüz İmparator 3 senelik yeni bir yapılanma istedi taraftardan. 3 senelik yapılanma isteyen en son Ali Koç olmuştu ama onun konumuzla alakası yok. Şampiyonlar liginden haftaya eleneceğiz. St. Johnstone'a da elenirsek Avrupa'da yolumuza Konferans kupasında devam etme şansımız var. 

Transferde de bugün Alexandru Cicaldau, Sacha Boey ve Patrick Van Aanholt ile görüşmelere başladığımızı KAP'a bildirmişiz. Artık kısmet ne diyeyim.. Sezon bitecek biz yine "Baba bu takım ne oynuyor yea" diyeceğiz gibi geliyor ama hayırlısı be gülüüm.

(Fenerbahçe 3 transfer yapsa sevgili elmacığım bize oyuncuların annelerinin kızlık soyadlarını falan yazardı. Ben yazamam. İdare ediverin)

Aceace tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2021, 04:58

kenarda imparator varsa 1 yil beklemeye gerek yok 🏆🏆🏆’li acsaydin basligi hazir 😄

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 24 Tem 2021, 09:02

SAÇ ın başlığıyla: 3.5 yılda 40 oyuncuyla gelecek kuramayan Terime 3 yıl daha

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Tem 2021, 09:57

Bu Cicaldau'yu izleyen oldu mu önceden bilmıyorum ben izlemedim de, Hagi yine bize bogdan stancu iteledi gibime geliyor.

6.5m€ nedir ya, yine birilerini zengin ettik herhalde.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Tem 2021, 10:18

stancu gibiyse gayet iyi diyebiliriz

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Tem 2021, 10:19

büyük takım oyuncusu olmadığını düşünürsek, meh.

hele 6.5m€ falan ne bileyim fazla gibi geliyor.

MrLevie tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 25 Tem 2021, 10:30

Stancu'yu 5'e almıştık, ertesi sene eski kulübünün başkanı "Yaptığım en iyi şey bunu 5'e GS'ye itelemekti, salaklara bak, 2'ye alabilirlerdi" falan gibi bir şey demişti 😄

Youtube'dan meraktan 1-2 "skillz" videosuna baktım. Videolar yanıltıcı da olabilir tabii, ama 10 numara oynuyor, iyi frikik korner atıyor, top kontrolü iyi ama fiziksel olarak bayağı zayıf ve yavaş şeklinde bir izlenim edindim. Selçuk'un daha karşı kaleye yakın pozisyonda oynayanı gibi.

3M verilse iyi transferdi, 6 saçma geliyor bana. Bir de bir sonraki satıştan pay falan vermişiz. Hagi'yi zengin ettik heralde.

Rewendor tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 26 Tem 2021, 09:39

Hagi'nin %30 komisyonu varmış. Hayrına vermedi yani direkt GS'ye de bakalım güzel çıksın. Bu adamların fos çıkması direkt taraftarın daha çok 35 yaş transfer istemesine sebep oluyor daha kötü sonuçlanıyor. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 27 Tem 2021, 13:33

luçescu yaşlandı

çare mançini

kapak_111657.png

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Tem 2021, 12:01

burak elmas kalkmış diyor fatih terime eleştiriler haksız. Ulan milli takım 8 yer 1 atar grupta sıfır çeker 24 takımdan 24. olur eleştiriler haksız. gs gider normal bir takım psv den 5 yer eleştiriler haksız. 

Nihat şenoru savunur, elmas ft yi savunur. Cidden yönetici zihniyeti değişmediği sürece 1 metre ilerlemez bizim türk futbolu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Tem 2021, 18:38

la ben de gs 5 tane nası yimiş dicektim, gol geldi bile zaaa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Tem 2021, 19:19

ne babel miş be abi kendisi aldırdı ya illa her maç oynatacak.sok işte ali yavuz kol ile atalayı,hiç kimse galibiyet beklemiyor zaten maç yalan oldu sok oynasın çocuklar kendilerini göstersin.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 28 Tem 2021, 20:34

Ft yi eleştirmeyin takımı sahaya necati cikartiyor

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 19:56

St Johnstone

manastır takımı mı ?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 19:57

anadolu takımından hallice st johnstone u bile yenemedi gs. taktik strateji vs hak getire. tebrikler ft sadece basının gazını alarak 3m euro almak büyük iş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 19:59

ahahha beraberliği zor kurtardı gs

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 20:00

ben parasında falan değilim ya, ülkede kimlerin neler götürdüğünü düşünürsek. 

Ama takım oynamıyor. Yani en iyi yaptığı motive etme kısmında da sınıfta kalıyor 2 senedir. Gitsin şu gelsin diyecek kadar sığ bir yorum yapmak istemiyorum ama takım gitmiyor artık. 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 20:36

avrupa matihi maceralarına devam ediyor. Terim ile olmayacağını anlayana kadar devam.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 21:05

Takımda en motive adamlar yeni transfer Boey ve sağa sola itelemeye çalıştığımız Diagne'ydi, bi de Arda, ama Arda da sadece gazda kaldı.

Terim'den öte kadro sıkıntısı var, yaratıcı adam yok, besleyici kanat yok hala takımda.

Muslera'ya ne olduysa bu sene iyice saçmaladı, ilk iki maç felaketti, bu maçta da topa vurup uzaklaştırmak yerine penaltı + kırmızı kart yedi. O pozisyona sebep olan pası atan da ayrı bir kepaze.

Boey'i sevdim ben, bayağı iyi, ofansif defansif iki yönde de iyi bekti, Van Ahnholt şimdilik pek tutuktu.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 21:37

Kadro sikintisini filan gec takimin tek problemi basindaki adam. Yillardir bas bas bagiriyoruz da gorevden alacak guc yok iste. Su takimda kanatlarda Babel'in ve Arda'nin oynuyor olmasinin sebebi de kendisi. Ben gidip baglamadim Babel'e yillik 3m eurodan 3-4 yil kontrat. 

Herhangi bir oyun plani olmadigindan bir onceki yil kim goze batmissa onu transfer etmek istiyor beyefendi. Ghezzal'la Rosier'i gordu ya hemen onlari istiyor. Babel'i de Besiktas performansi istemisti icin sonuc ortada. Senol gibi FT'nin dunya futboluyla herhangi bir alakasi yok. Herhangi bir farklilik ortaya koymak yok. Zorunluluktan cikarttigi gencleri parlatmis gibi duruyor ama Kerem'in filan zoraki oynatildigini bilmiyoruz sanki gecen sanki. Ozan Kabak filan da ayni muhabetti.

Takimda ne herhangi bir kisa vade ne de ilerisi icin bir planlama var. Bu sene GS'nin teknik direktoru belli. Planlama yapilmis mi? Hersey transferle mi alakali? Transfer olmayinca tekrar Ocak ayini mi bekleyecegiz. Madem hersey senin kontrolunde o zaman sorumlusu da sensin. Yonetim filan geciniz. Takim basinda 3.5 yildir herhangi bir planlama yapamamis bir TD'un hala zaman istiyor olmasi ve taraftarin gozunde kredisi olmasini kabul edemiyorum.

Su ulkenin ve ulke insaninin ortak sorunu gecmisinde hasbelkader basari elde etmis insanlari sonsuza kadar yuceltmek maalesef. FT gitse kim gelecek tayfasi ile Tayyip gitse kim gelecek arasinda kafa olarak fark yok. 

Bu futbolcu transferinde de hep boyle. Mesela yine Muslera ile gidip 3-4 yil kontrat imzalaniyor yuksek ucretten. Halbuki zamani gelince artik yaslandin diyemiyor bizim futbol yoneticisi kafasi ki ben bunu anlamiyorum. Tamamen depreciate eden bir asset var halinde her gun, ve sen ona her sene en azindan ayni parayi vermeye devam ediyorsun. Ya adam Babel'e 3m euro bagladi saka gibi. Aynisini Sneijder'de yasadik. 5m euro bagladik yillik dusen formuna.

Su futbol kadar basit bir oyun dunya uzerinde yok. Sadece adamin fizigine filan bakarak birsey olmayacagini gormek mumkun bir cok futbolcuda, Arda olsun, Omer Bayram olsun. 

Yani o kadar eminim ki azicik rasyonel dusunebilen bir yonetim geldiginde herhangi bir klube o klup TR ligini filan yillarca supurur. Ama boyle FT hocam hizmetlerin icin tesekkur ederiz, heykelinizi bile dikmeye haziriz, ama artik sizinle calismak istemiyoruz diyebilecek bir kisi/yonetim. Transfer ederken planli hareket edip kaynaklari akilli kullanarak. Yeri geldiginde degerli asset'ini elden cikartmasini bilerek. Zamani geldiginde yildiz oyuncun bile olsa, 30+ yasindan sonra en fazla su kadar verebiliyorum sana diyerek. Bunlar acayip isler degil. Yoksa GS formasi TR liginde ilk 3 zaten. Ama ne oluyor, bunlari yapamadigin icin Avrupada 40 macta filan 4 galibiyet aliyorsun. Baya baya basit bir is cok iddaa ediyorum futbol takimini yonetmek. Dusunsense herhangi bir kar gutme amacin yok, musterin sana ne olursa olsun bagli (taraftar), ve elinin altinda her turlu medya, devlet vs imkani var ve hersey cok kotu giderse herhangi bir sorumluluk almadan istifayi basip gecebiliyorsun (ki hala sokakta saygin durumdasin). Neyse cok yazdik bunlari.

St Johnsone bizim ikinci ligde bile kume dusmeye oynar bu arada.

 

Sotto tarafından düzenlendi

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 21:43

boey > messi, geçeriz iskoçyada. tribe girmeyin

 

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 21:47

Haci sana kalsa PSV'yi filan da tokatliyorduk da oyle olmuyor iste maalesef.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 21:57

ahaha evt fena taklaya geldik,ama bu mac benim icin bir umut isigi oldu.terimin degisikleri cok batmadi gozume, 2 gun once transfer edilen insanlarla oynuyoruz sonucta.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 22:04

Ben asiri sikildim artik FT'den onun disa vurumu. Kim gelirse gelsin basarisiz olmasina raziyim yeterki elinden yaptigini birseyler icin ugrastigini gorelim. Mac sonlari futbol konusulsun falan filan. Su gereksiz gerginliklerden egolardan onlardan bunlardan bari fubolda kurtulalim artik. Oyun bu sonucta dunya kurtarilmiyor.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 05 Ağu 2021, 22:19

FT in daha 2-3 yıllık kredisi var, sonuçta UEFA şampiyonu yapan adam, hem yazliginin olduğu bölge yanginlarla harap oldu, adama yeni yazlık parası lazım, en azından 10-15m TL gönderme parası almadan gitmeZ

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...