Jump to content

FuCKiR

=o=
  • Mesaj sayısı

    1.870
  • Üyelik tarihi

  • Son ziyareti

FuCKiR hakkında

Son profil ziyaretçileri

800 kez ziyaret edildi
  1. FuCKiR

    Beşiktaş 2021🦅2022 Sezonu Genel Tartışma

    Enkudu martta falan anca döner. Bence kesin şuanda bir 2. santrafor alınmalı. Pres vs eksik olabilir ama 2-3 lü forvette topu kaleye sokacak adam eksik şu anda. Yoksa rize ve malatya deplasmanlarına bakınca ceza sahasına girme veya gol pozisyonu etkinliğimizin arttığı bir gerçek.
  2. FuCKiR

    Beşiktaş 2021🦅2022 Sezonu Genel Tartışma

    Sakatlıklar düzelmiş genelde, kondisyon olarak kötüyüz net şekilde, bence hiç beklemeden önder tekrar alt yapıya gönderilmeli, yerine de bu seneden takımı tanıyacak ve seneye takviyelerle olgunlaştıracak td nin gelmesi lazım. Ayrıca transfer yapmayacağız vs diyorlar ama beklemeden hazır transfer dönemi bitmeden muhakkak olabildiğince kaliteli 2. santrafor gelmesi lazım. Anladık ki batşunun yanında bir forvet daha çıkınca net şekilde beşiktaşın performansı artıyor. Rize ve malatya maçında bunu gördük. Alamazlarsa da o bölgede kesinlikle güven olmalı. Kenandan kiralanabiliyorsan kiralansın.
  3. FuCKiR

    Fenerbahçe 2021 - 2022

    abi ali koç gibisin sen de sürekli umut veriyorsun. ismail ile takım pereira döneminden de kötü bence. altayı zar zor yendiler. ismailin ilk maçı ise iyice rezildi. sivas maçında iy da sivas fb nin adından çekindi. 2. yarı ezdi geçti. Hiç ümitlenecek bir şey yok bence. Ne bileyim beşiktaşlıyım, beşiktaş kadro olarak toplarlansa da önder gibi idman performansına göre kenanı hala ilk 11 çıkartıyorsa, gerçekten bu td nin beşiktaşta işi ne. Basın toplantısı kibar konuşmalar, umutlar, serpil hamdi tüzünler vs vs masalları dinliyoruz sürekli. FB için de İsmail de umut pompalayıp duruyor, her ne kadar bu kadro onun suçu değilse de hala kendini ruh taşıyan fb kadrosuna sahip zannediyor. Ne yazık ki türkiyede gerçekler yerine hayaller para ediyor.
  4. FuCKiR

    Galatasaray 2021🦁2022 Sezonu Genel Tartışma

    ft nin gelecek planlaması içn aldırdığı gençler ile ft nin bunlardan bir bok olmaz diye gönderdiği planlama dışındaki gençlerin gol + asist ve kurtarış vs istatistiğine sakın bakmayın. Üzülürsünüz
  5. FuCKiR

    Galatasaray 2021🦁2022 Sezonu Genel Tartışma

    Lazoliler de seviniyor küme düşmemeye uğraşan takımı yendikleri için. Şaka gibi.
  6. FuCKiR

    Fenerbahçe 2021 - 2022

    Sivas fena ezdi ya 2. yarı. Bildiğin ezdi yani. Şu irfana nasıl sabrediyorlar anlamadım. Türkiyede yıldız olmak kolay valla. İstikrar ve katkıya bakınca ortada genelde hiç bir şey yok.
  7. FuCKiR

    Beşiktaş 2021🦅2022 Sezonu Genel Tartışma

    Bu arada oyun olarak iyiydik. İşte böyle durumlarda kenanla başlamayıp başka biri olsa belki rahat galibiyette gelirdi.
  8. FuCKiR

    Beşiktaş 2021🦅2022 Sezonu Genel Tartışma

    Adamın yaptığı her oyuncu değişikliği takımı geri iter mi ya. Texeira yeni gol atmış, öyle yorgun da gözükmüyor ne diye değiştirdin.
  9. FuCKiR

    Beşiktaş 2021🦅2022 Sezonu Genel Tartışma

    Kenana emekleri için teşekkür etmek lazım artık. Önder hocayı da tekrar alt yapıya geri göndermek gerekiyor.
  10. FuCKiR

    Beşiktaş 2021🦅2022 Sezonu Genel Tartışma

    abi nasıl bir formasyon kenanı ilk 11 e yazdırır ya. Hayret ediyorum. İnş. maç sonu dilimi ısırırım.
  11. FuCKiR

    Galatasaray 2021🦁2022 Sezonu Genel Tartışma

    FT ile yapılanma olmaz dedik. Şimdi torentoya kalacak ihale. Ft yine kurtardı paçayı.
  12. FuCKiR

    Beşiktaş 2021🦅2022 Sezonu Genel Tartışma

    Önder hoca oyuncu degistirdikce takım daha da kötü oluyor. Şuanda senora raziyim
  13. FuCKiR

    Galatasaray 2021🦁2022 Sezonu Genel Tartışma

    Resmen small club ya. FT enkaz bırakmış.
  14. FuCKiR

    Fenerbahçe 2021 - 2022

    İsmail etkisi belli oluyor ya bu sezon bundan kötü fener izlemedim. Antalya resmen ezdi feneri
  15. FuCKiR

    Beşiktaş 2021🦅2022 Sezonu Genel Tartışma

    Takım acaip kötüydü. acilen önder hoca ile yollar ayrılmalı. kesinlikle bu kalibrede değil

Yasal Duyuru

5651 sayılı kanun kapsamında, Paticik.com, işbu sayfadaki mesajların ve içeriğin Yer Sağlayıcısıdır. Yayınlanan içeriklerden doğabilecek her türlü sorumluluk içeriği üreten kullanıcıya aittir. Şikayet ve talepleriniz için buraya tıklayıp bize ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak [email protected] e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

×
×
  • Yeni Oluştur...