Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Kotu fikir


mortheria

Öne çıkan mesajlar

Araclar pahali, fiyatlar giderek daha da yukseliyor. i20'yi severek binebilecegim bir seyle degistireyim diyorum coupe ve tercihen manuel arac bakiyorum. 

330ci (E46) - Duzgun binilmis, oynanmamisi nerden bulurum bilmiyorum. Bulsamda herkes sanayiden cikamazsin vs diyor fakat bir yandan da yollarda goruyoruz bu araclari bunlar sanayiden donenler mi? Bu laflardaki gerceklik payi nedir?

Mito - Onunu begenmiyorum, fakat e46 ya gore daha guvenilir secenek gibi duruyor.

CLK - Maalesef sadece otomatik secenegi var fakat disi guzel ve cok konforlu oldugu soyleniyor

TT - Bunlar 250k lar da, buralara cikmayi istemiyorum fakat diger seceneklere gore net deger mi?

Yaklasik 5 sene binmeyi hedefliyorum. Sehir ici ise gidis-geliste kullanilacak.

Evet hepsi kotu fikir fakat cikarabilecegi sorunlar, konfor vs acisindan dusunuldugunde hangisi mantikli?

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şehiriçi işe gidiş gelişte sıkışık trafik varsa bir de hele bu söylediklerini stabil bir şekilde nasıl kullanmayı düşünüyorsun? Dur kalk yapmak arabanın ömründen şanzıman ömründen en çok yiyen şey muhtemelen. Ve bu arabaların bakım masrafı i20'nin kat kat üstünde olur. Bir de yakıt meselesi var ki onu göze aldığını düşünüyorum şu listeye bakınca. İlle de alacağım diyorsan en sorunsuzu Mercedes olur herhalde. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arabanin parasini ucu ucuna krediyle falan denklestireceksen bmw ya da mercedes'e girme hic. Hele otomatik girersen ve km yapiyorsan 2 senede bir 6 7 bin lira disk balata parasi odersin servise. Yine kaskolari falan yuksek cikar, canini sikar. Lastikler, yakit falan hep ekstra, onlari saymiyorum.

Bu arabalarin 2. elleri sifir fiyatlarina oranla dusuk, dusuk olma nedenleri de yazdiklarim. Paran ve 2. araban varsa hepsini surmesi keyifli. i20'ye upgrade olarak alacaksan basina bela alirsin.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hadi clk ve 330ci anladim, tt de bi ucundan yakaladi diyelim. Mito nereden cikti burda? ?

c209 , herturlu e46 ya gore daha problemsiz arac. Ozellikle yasliliklarinda. Ama bu demek degil ki yurutmesi ucuz. 

Tabii birde hangi kondisyonda, kac km de, nasil kullanilmis bi aractan bahsediyoruz buna gore de cok sey degisir. 

Baslik isabetli baslik asdfas

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aga 250k ya çıkmak istemiyorum demişsin  şu arabaların içine edilmiş hallerini alıp servis servis gezeceğinin bilincinde misin? Para, zaman ve bilgi olarak buna hazır mısın? En önemlisi sabır onu atlamışım sffddf

Liebe tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@ahmedinejad Trafik derdi yok, yakit mevzusu bir gercek (tup her zaman bi secenek)

Merak ettigimde o @Liebe harbi servis servis geziyor muyuz surekli? Bu araclar yollarda, cevremde 15-16 yasinda araclar surup hicte sikayeti olmayanlar var. Servisten cikamazsin ne kadar sehir efsanesi onu merak ediyorum.

@KHaRoN bu Mito nefreti nedir? Gorece yeni ve sorunsuz secenek gibi geliyordu bana aslinda.

@Bone CLK otomatikleri ne kadar iyi bilmiyorum ama derdinini anlamayan / bozulunca cok masraf cikaracak otomatik yerine vitesi ben atiyim np.

@miyaw33 miata, bmw 2 serisi asil istediklerimdi ama 300k+ olmuslar :G

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Muhtemelen bakım, kaza geçmişi belli, apaçilerin eline düşmemiş düzgün kullanılmış araçlardır bahsettiklerin. Senin ise 250 altına baktığın bu klasmanda araçlar folloşa dönmüştür elden ele =( eğer tanıdıktan geçmişini gerçekten bildiğin bir araç bulabiliyorsan kaçırma, aksi halde sahibindende gördüğün neredeyse her araç bahsettiğim gibidir, diğer türlü temiz yüksek km üst klasman arabalar sahibindene kolay kolay düşmez zaten 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

26 dakika önce, mortheria dedi ki:

@KHaRoN bu Mito nefreti nedir? Gorece yeni ve sorunsuz secenek gibi geliyordu bana aslinda.

Ortada bi nefret yok. iki tane d sinifi coupe, bi tane spor coupe nin arasina b sinifi giydirilmis fiat punto koyunca alakasiz oluyor haliyle.

spor ayakkabi alicam diye magazaya girip plaj terligi alip cikmak gibi bisey.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat önce, mortheria dedi ki:

@Bone CLK otomatikleri ne kadar iyi bilmiyorum ama derdinini anlamayan / bozulunca cok masraf cikaracak otomatik yerine vitesi ben atiyim np.

 

2010'dan beri 3 Mercedes gördüm, 3'ünde de otomatik vites vardı. vites konusunda hiçbir sıkıntı yaşamadık.

90'larda otomatik vites yaygınlaşmaya başladığında okuldaki Tofaşçı arkadaşlar "otomatik vites hamallık" diye "istemezük" yaparlardı da, bugün hala otomatik vites'e karşı takıntıyı anlamış değilim.

Bone tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Araçların sorunsuzluğu 2 kritere bağlı; senden önceki sahibinin kullanım kalitesi ve senin kullanım kaliten. Bu kullanım kalitesine bakım ve servis de giriyor. Bakım/servis işini sadece km'si gelince yapıp, filtre değişimi olarak gören ve sana düşük fatura çıkarttığı için 'iyi usta' statüsüne yükselen yerler yerine; araç yaşı ve km'sine göre gerekli bakım ve onarımları önceden yaparak, senin araç ile yollarda sürünmeni ve sinir olmanı engelleyen 'kazıkçı usta' profilinde işini bilen birine yaptırırsan belki daha fazla maliyet ile karşılaşırsın ama keyifli de araç kullanabilirsin. (uzun cümle rekor başvurusu)

Her aracın kronik sorunları ve zayıf olduğu yerler olabilir. Önemli olan senin alacağın aracı ne kadar iyi tanıyıp ne kadar iyi baktığında bitiyor. Bazı markaların her zaman için yedek parçaları -eski model bile olsalar- pahalı. BMW, Mercedes ve Audi bu kurala uyuyorlar. Ama iyi bir usta ile güzel hizmet ederler. Soru şu o halde; araç+bakım için senin bütçen ne?

Ayrıca alternatiflerin çok ilginçmiş :P

Saygılar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...