Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Unreal Engine 5


Bone

Öne çıkan mesajlar

2 saat önce, Daesu dedi ki:

cryengine var 3-4 yıl önce benzer lisans şekline geçti ama comunity yada documantasyon ne durumda bilmiyorum

cryengine öldü bitti falan heralde. en son rtx ekran kartı olmadan raytracing yapıyoruz diyolardı. sonra bi daha bişi duymadım.

sonra yine bi ara amazon cryengine'in haklarını aldı fork'ladı motoru lumberyard diye. amazon'un sistemlerini entegre etmişler, multiplayer'ı iyileştirmişler vs. onu da kullanan var mıdır bilmem. daha kendileri oyun yapamadı onla lol.

crytek de ayrı bir kafa ya. vizyon aşırı kötü. kripto para işine girdi ya adamlar.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 6 ay sonra ...
3 saat önce, goldbären dedi ki:

5.40ta radyatörün fanı dönseydi keşke

arabanın kırılmış camları sağa sola savruluyor 4:40'da, birbirlerini götürsünler.

baya iyi ya ps5'e göre özellikle. ışıklandırma yeşil tintin de yardımıyla film gibi duruyor tutturmuşlar baya. 

bi de ilginç bi şekilde kullandığı araçlardan hiç birinde arka cam yansıması göremedik. ya buğulu cam, ya düz gökyüzü gözükürken ya da full karanlıkken sahne koymuşlar. bi 10:03'te vardı onda da mallamış bi görüntü yansıyo camda heh.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 saat önce, Cokomantis dedi ki:

arka cam yansımasını screen space reflection kurtarmıyor çünkü. ekranda çizilmemiş bişeyi yansıtmak için ray tracingçilik lazım. (vidyoyu izlemedim bu arada, "bakın bizim motor ray tracing'le ne güzel oluyor =)))" bölümünden bahsetmiyorsunuzdur diye varsayıyorum)

raytracing var gibi o yüzden ilginç diyorum zaten. yani ya da yoksa da araçların her tarafı şakur şükür yansıtıyo yine aynı sallamasyon yansımayı oraya da gayet koyarsın. neden blurlamışlar.

t4je4equnp481.webp

razzRaziel tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
On 10.02.2021 at 18:36, Sam dedi ki:

bunları yap işte epic.

 

oo Unity'den cevap gelmiş Ziva'yı almışlar.

 

Ziva da senelerdir kas dinamikleriyle zirve yapmış bi firmaydı.

 

Önce Weta Digital şimdi de Ziva. Unity de halka açıldıktan sonra agar.io gibi toplamaya başladı. Rekabet kızışsın.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
1 saat önce, monoscope dedi ki:

unityciler unrealcılar aylık 80k alıyor diyorlar trde bile doğru mudur ?

"yeğen bitcoin diye bişi varmış 1 koyuyormuşsun 80 alıyormuşsun, anlat bakalım biz de kazanalım." olmuş bu tam.

 

80k alır tr'de ama yurtdışına çalışıyorsa ve çok şanslıysa. $6k falan alması lazım işte, yurtdışı first world countries için standart ama türkiye'den çalıştıracaksa o parayı zor verir. ya çok emindir adamın çok iyi olduğuna ya da dediğim gibi şanslıdır. yoksa evinden çalıştıracak olduktan sonra tüm dünya var elinin altında.

razzRaziel tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yasal durumlar sikinti cikarabilir gibi geliyor bana. yani o ulke de yasal bir temsilcin yoksa, diyelim abd desin, tr den adam calistiriyon, sonucta adami sirketin bir cok erisimini aciyorsun kaynak kodlarda buna dahil. adam kotu niyetli olup, kisisel bilgileri fln satsa, kodlari aparsa, interview sorularini satsa sen tekmeyi bassan bile tr de yasal olarak bulunmadigin icin ettigin zararla kalirsin. outsource icin durum farkli, ki onda izole olarak calisiyorlar, yani yazdiklari kod ile, ana repo ile baglanti yok, ya da minimal.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

karlılığı çok yüksek 1-2 firmada top developerler alıyo o parayı ama ortalaması öyle bir şey değil tabiki. güncel senior ortalama 30-50k bandında kabaca.

8 saat önce, monoscope dedi ki:

unityciler unrealcılar aylık 80k alıyor diyorlar trde bile doğru mudur ?

 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...

unity'den gdc'de canlı bir video geliyor yine.

realtime'da gördüğümüz en iyi insan cgi'lardan biri olmuş. ama çok daha iyi olacaktır, şu an yüz hareketlerinin organikliği düşük, öncesiyle karşılaştırıldığında çok iyi ama gerçeğine göre yapaylığı hissediliyor. yani bi yüz kası kasılırken baya frame atlıyor gibi, esasen o arada saliselik hareketler ve sıkışmalar falan oluyor. onları göremeyince bi yapaylık kalıyor hala. ne kadar uzaktan baktığınla da alakalı tabii, kamerayı ağzına dayamasalar daha gerçekçi olur da olay detayları göstermek tabii.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...