Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cities Skylines 2


razzRaziel

Öne çıkan mesajlar

Hemen heyecan yapmayın henüz söylenti(gerçi geleceği kesin de). Sızıntı bilgiler var.

 

They are indeed working on CS2. With some new features:

- You can build more cities in one map and the map will be three times as big. You can name them individually (like districts.)

- There will be a “country mode” where you can add your cities together and make a country. You can make a flag, your capital city, trade with AI foreign nations.

- Best workshop ideas from community in CS1 will be automatically in CS2.

- At the beginning of the game, you can choose what kind of city you want to build (european, american, middle eastern, asian) and the buildings will look like one of them

- The source told me that they took some inspiration from “Spore”, specifically from Universe fase, so expect more complex trading with nations.

- You can also add petrol stations, shopping malls, parking lots, all of various sizes, by default.

- There will be a “EXPERT MODE” where building things, such as roads take 5 minutes. (Depends on what you're building) So if you build like a small roundabout. It will take around 10 minutes. However they will try to beta test it more so it doesnt feel stale.

- No multiplayer

- Should be announced late 2020

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 saat önce, Cokomantis dedi ki:

kaç yüz tane dlc çıkaracakları da leak'lenmiş mi?

Bu olmamış. 60 liraydı lan oyun, benim 250 saatim var. DLC almadım, ihtiyaç da duymadım çünkü sundukları mod desteği sayesinde workshop'da her bok bulunuyordu. Oyunun tekrar oynanabilirliği çok yüksek olduğu için DLC'ye baya uygun yapısı vardı bir de (kesin Paradox'un baskıdır o da). İsteyen para versin şekli bence neutral ya, hani ana oyundan kırpılmış bişi değildi onlar hakkaten eklentilerdi (bi de adamlar ana oyuna yeterince emek vermişlerdi). Böyle bi oyun her zaman geliştirmeye açık sonuçta (Oyuncu cephesi sürekli şu da olsun bu da olsun diye yazıyordu), adamlar da modlara rağbete ve oyuncu geri dönüşlerine göre isteği karşıladılar. Yeni oyunda mod desteği yok derlerse ayaklanabiliriz ama.

 

Tek istediğim bu sefer boku Unity'e atıp da oyundaki agent limiti 65k demesinler. Nüfus 100k'nın üzerine çıkınca yolların ve altyapının artması ama insan sayısının limite takılması nedeniyle keyfi kaçıyordu oyunun. Trafik olmamaya başlayınca challenge falan kalmıyor, oyun da direkt sandbox buildera dönüyor.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sehrimize insa ettigimiz sehirlerarasi demiryolunda biletimizi alip 1st person seyahat ederken boyoz yiyip ejder meyveli icebilecek miyiz yada oyunun sectigimiz karaktere sagladigi gaming labtob ile steam acip ilk oyunu oynayabilecek miyiz gene trende (vapurda olur) bunlar onemli, inovasyon budurr.

Norak tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 yıl sonra ...
razzRaziel, 11.06.2023 21:57 tarihinde dedi ki:

olm cities 2 de göstermişler ya. steam'de açılmış 425 tl, yapıştırmak lazım 4 ay sonra uçar.

aa pardon, bu da day1 gamepass'teymiş süper.

ama bu trailer modlanmış oyun gibi görünerek beni çok korkuttu, umarım bundan daha fazlası vardır. trafik bile görmedik lan tüm gameplay'de 5-10 araç dışında.

razzRaziel tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

trailer bayagi iyi. onceden modlarin yaptigi elzem seyler oyuna eklenmis gozukuyor mesela yollara dair serit yonlendirme, otomatik intersection veya roundabout gibi. otoyol duvarlari standalone galiba? tabii ki yapacaklar isleri ne ama baska teknik seyler de var mesela tema ve density upgrade/downgrade yikmadan mumkun, yol degisimi de ayni sekilde sanirim. zoning 4'den 6 bloka cikmis galiba. yorumlara bakin timestampli ozellik listesi gorursunuz mutlaka. iki dakikalik gosterimde iyi bir temel atilmis olmasinin sinyalleri var. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Konu başlığı Sam tarafından Cities Skylines 2 olarak değiştirildi

madem konusu var obur tarafa yazacagimi buna koyayim. bu sehri isin ehli bir youtuber'a tasarlatmislar. onun yorumlari var obur threaddeki baska bir videoda, footage ayni, uzerine konusmus. izni olmadigi icin detaya giremiyor. management daha fazla diyor. hava durumu artik negatif bir oge degil diyor. mevsimler artik olmalari gerektigi gibiler diyor. tabii bunlar hep ilk oyunun basarisiz veya eksik ozellikleri oldugundan ne yapsan gelistirmis sayilirsin.

yol tasarlamak ilk oyunun modlu halinden bile rahat ve cok daha kisa suruyor diyor. bu onemli. 7/24 boyle sehir traslayan birinden duymak daha da onemli. karisik zoning hep yaptigim layoutu degistirdi demis ama detayini irdelememis. 

biraz benim cikarimim olacak - moduler bina sistemi guzel bir temel atmis fakat moduler bina sayisi az. yani orada is modculara dustu.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben videoyu izledim ancak zoning kismini cok hizli gectikleri icin kacirmis olabilirim.

yine amerika usulu single zoning mi yoksa mixed olacak mi avrupa usulu?

 

(yani binanin alt kati commercial zone olacak, ust kati ev)

 

dukkana yuksek ground floor kati, kesilmis kolon ve dpremde coken binalar hayal ediyorum gibi oldu boyle yazinca da mixed iyi abi. japonyada uygulanan zoning sistemi daha da iyi sanki. sadece onlarda nedense binalarina arasindaki mesafelerde bir sacmalik var degil mi?

dasaaa tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

doğru düzgün gameplay bekliyorum ben, şehri şehir yapan içindeki insanlar yoksa zaten level editor'e dönüyor olay.

açıkçası bu kadar iyi kazanmış, popüler ve uzun geliştirilmiş bir oyundan çok daha fazlasını beklerdim. yani "ikinci oyun" diyebileceğimiz şeyler. tabii ki yol araçlarını vs geliştirecekler, eh yani bi zahmet, zaten modları toplasalar hayvani editleyen şeyler vardı. bazı modderları işe almışlardı galiba. görselliğine falan da takılmıyorum her ne kadar tamamen ilk oyun gibi görünse de.

bi sevindiren bolca park etmiş araç görmek oldu, neredeyse her yerde var, ona da şöyle bi açıklama yapmışlar.

Alıntı

The pathfinding and traffic AI have also been reworked to make for a more immersive experience. Vehicles can make decisions on the fly that will improve the flow of traffic, such as changing lanes, and will even try to give way to emergency vehicles passing by. It’s smarter, reactive, and makes for hyper-realistic management.  

“Another cool and new thing is the introduction of parking spaces, which really makes the cities feel more realistic,” Hallikainen adds. “The citizens need to find a parking space and that will further drive up the importance of handling roads and traffic.” 

arabasını cebine koyup gidiyodu yayalar, umarım tamamen kalkmıştır o olay. bi de elektrikli araç olayına da girmişler sanırım, o da güzel. zenginlik de eklenmiş, daha varlıklı insanlar kalite bölgelerde toplanır.

 

eğimli veya dönen yollara adapte olabilen binalar falan olsaydı süper olurdu. building zone olayı aşırı static, yolu az kıvırıyosun kaybolup gidiyor falan kareler. 

chirper'ı bencil bi zengin satın almıştır umarım, troll mesajlarını falan okuruz.

  • Haha 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

management kisminda eksigimiz var demelerinden sonra yiginla icerik gelmesine ragmen pek bir management feature getirmediler. devam oyunu olmasi acisindan bazi sistemleri bastan ele alacaklari, belki de yenilerini ekleyecekleri icin en azindan bir iki tik daha iyi olacaktir fakat ne firmada bu konuda cabalama niyeti ne de komunitede bu yonde baskin bir talep yok. 

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

onaylanan ozelliklerin listesini yapmislar reddit'den caliyorum:

Alıntı

Seasons with both visuals and gameplay
Parking lots and parking mechanics
Improved traffic AI (can change lanes)
Upgradable modular buildings (Simcity2013 style)
American and European themes
Roads with integrated pipes
Bus, Tram, Taxi, Metro, Ships and Planes
Four education services
Prisons and related police mechanics
Tornados, fires and storms
Dynamic weather and lighting related to map latitude
In depth economy
Specialized industries such as animal farm, wheat farm, cotton farm, forestry, ore, oil and coal extraction.
5 types of residential densities (low to medium to high)
Day night cycles with 24hours timeline
Customizable cargo lines for trucks, trains, ships and planes
Vehicles will give way for emergency vehicles
Air pollution takes wind direction into account
Cargo options on release: Truck, Train, Boat, Plane
New communication service
Tram on release
Elevated roads and bridges are separated into different categories
Mixed zoning
Parallel roads
Grids of roads

eklenti olarak dukkanda yazan Bridges and Ports var.  adina creator pack demediklerine gore sadece kozmetik olmayacagini varsayiyorum.
eksik olan seylerin listesini bulamadim. ilk akla gelen bisiklet. haritalar daha ufak. vanilla hali daha buyuk fakat modded cs1 - 81 tile'in yarisi kadar olcegi. pop density falan farkli tabii daha dikey bir oyun.

  • Like 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Epey citybuilder oynarım, skylines hiç eğlenceli gelmemişti. Simülasyon türünde ya eğlenceli dinamikler koymak ya da tam simülasyon yapıp oradan oyuncunun dinamik yaratmasını sağlamak gerekiyor, ilk oyun ikisinin arasında kalmıştı bence. Bunda simülasyon kısmı güçlenirse iyi olabilir.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ilk oyunun hevesimi kiran rn buyuk ogesi civilian ulasiminin hic bir seye etkisi olmamasiydi. Araba yollarini kesip residential ve commercial arasini sirf pedestrian walkway ile ulasilabilir yapan vardi. Milletin ise gidip gemesi gunler suruyordu fakat bunun is yerlerine ve calisanlara hic bir negatif etkisi yoktu. En sonlara dogru yamandiysa bilemem ama oyun ciktiktan 2 sene sonra bile hal boyleydi. Ulasimin tek etkiledigi sey cenaze arabalari cop arabalari vs idi.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sonunda geldi

sırayla gidecek olursam

1:03'te yerin içine giren aracı trailer'a koymaya utanır insan. bi de yollar çok kötü görünüyor demeyim demeyim diyorum ama. araçlar da yine şeker kutuları gibi. en azından araçların hareketleri geliştirilmiş.

1:31'deki trafiğe bakılırsa çok umutlanmamak gerekiyor.

park yerlerinin trafik akışında rol oynaması güzel fikir. yol kenarlarındakilerine de ücretlendirme yapabiliyoruzdur umarım. bi de yine köprü/yol ücretleri de olursa süper olur. yakıt fiyatlarını da belirliyoruz galiba, o nasıl oluyorsa sdf. elektrikli araç muhabbeti için heralde.

trafik kazaları süper yenilik! baya city builder için mihenk taşı. umarım sadece yol durumu veya yağışlı yollar gibi durumlar için geçerli değildir, hız yapanlar veya trafik lambalarında durmayanlar falan kaza yaparsa efsane olur. çok iyi trafikli şehirde bile sürekli sürpriz sorun çıkartacak bir olay. road maintenance da güzel, baya geliştirmeye açık şeyler. yollar bakımsız kaldıkça kaza ihtimali artıyor, road maintenance araçları da buralardan geçtikçe iyi duruma getiriyor galiba, diğer hizmetler gibi ama bu şekilde biraz tırt olur belki farklıdır.

en sonda otoyolda karşıdan araç gelince uzunlardan kısalara geçen araçlar pek hoştu.

 

diğer videolar şöyleymiş

Spoiler

19/06: Road Tools

26/06: Traffic AI

03/07: Public & Cargo Transportation

10/07: Zones & Signature Buildings

17/07: City Services

24/07: Electricity & Water

31/07: Maps & Themes

07/08: Climate & Seasons

14/08: Economy & Production

21/08: Citizen Simulation & Lifepath

28/08: Game Progression

04/09: Sound & Music

11/09: Cinematic Camera & Photo Mode

 

razzRaziel tarafından düzenlendi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...